Kerst doorgeefbox

17-10-2015 14:55 151 berichten
Een tijd geleden is er meerdere keren een doorgeefbox geweest met keukenbenodigdheden. Ik dacht ik kijk eens of er interesse is voor een kerst doorgeefbox.

Het principe is simpel, ik maak een doos met allerlei kerst/winter dingen die ik niet meer nodig heb. De volgende pakt eruit wat hij/zij leuk vind en vult de doos weer aan met spullen die hij/zij over heeft hierbij is het wel de bedoeling dat het een beetje in verhouding is zodat de volgende ook wat te kiezen heeft.

De enige kosten die je hieraan hebt zijn de verzendkosten, de box moet wel onder de 10 kilo zijn zodat het bedrag rond de 7 euro blijft. Als je hieraan mee doet is het wel van belang dat je dit geld hebt. Het is voor niemand leuk als de box ergens lang blijft hangen omdat het loon/uitkering/toeslagen moment nog niet daar is.

Je kan alleen meedoen als je ook daadwerkelijk op dit forum schrijft, meelezers zonder nick kunnen dus niet meedoen. Mailen hierover heeft geen zin.

Ikzelf dacht eraan om maximaal 10 mensen deel te laten nemen zodat de box weer ruim voor de kerst bij mij is. Wat mij betreft mag alles erin wat met kerst/winter te maken heeft. Groot of klein, duur of goedkoop. Ook een kookboek met kerstrecepten of knutselspullen zijn leuk. Leef je maar lekker uit.

Als je spullen uit de doos haalt is het leuk om een foto te plaatsen (kan je ook naar mij mailen wanneer je geen plakrechten hebt dan plaats ik hem namens jou) maar niet van de dingen die nog in de doos zitten dan is de verrassing groter voor de anderen.

Alleen ik krijg je adres plus degene die de box jouw kant op stuurt, ik geef dan ook door wie de doos naar wie stuurt.

Verzenden naar het buitenland is niet mogelijk ivm. kosten maar ook omdat het vaak langer duurt en dan stagneert de box en dat is jammer.

Het is nogal wat informatie en het staat misschien wat star maar uit het verleden is gebleken dat sommige dingen, die vanzelfsprekend lijken, toch goed benoemt moeten worden om de box een succes te laten zijn.

Ik hoop dat er leuke reacties komen. Meld je aan via dit topic en stuur dan een mail naar. Wie er meedoen gaan op volgorde van aanmelding dus twijfel niet te lang, vol is ook echt vol.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee!! ik heb destijds ook meegedaan en het was super spannend wat er allemaal in zat. Absoluut geen rommel! Dit jaar doe ik niet mee maar ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen!!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Superleuk idee! Ik doe niet mee ivm aanstaande baby, kans dat box hier blijft hangen is veel te groot. Anders had ik graag meegedaan!

Echt heel leuk. Veel plezier deelnemers!
Only dead fish go with the flow.
Leuk idee, maar ik zit straks middenin een verhuizing, dat gaat 'm niet worden. Jammer. Maar veel plezier voor degenen die wel meedoen!
Being a person is too complicated. Time to be a unicorn.
Klinkt leuk! Gaat het ook om eten of alleen of spullen?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Leuk idea, ik wil graag mee doen.
Wat een leuk idee ik stuur je een bericht! Ik heb hier nog wat hele leuke dingen liggen en ik ben helemaal voor afwisseling!
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Ik doe ook graag mee en mail je!
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Bedankt voor de leuke reacties! Voor de mensen die zich aanmelden het is erg handig als ik gelijk je adres en nicknaam heb. Willen de mensen die al gemaild hebben zonder deze informatie er nog een mail achteraan doen?
quote:Monatala schreef op 17 oktober 2015 @ 15:05:

Klinkt leuk! Gaat het ook om eten of alleen of spullen?Wat mij betreft kan eten ook maar dan wel echt gericht op kerst of winter dat is echt het thema van deze box.
Ik ben dol op kerst dus vind dit een super leuk idee! Ik doe ook graag mee.
Top idee! Ik wil ook meedoen.
Wat een leuk idee! Ik doe niet mee, zit in het gips dus ik kan de doos niet opsturen en voor iemand hem weggebracht heeft ben je dan weer zolang verder. Maar wie weet volgende keer. Veel plezier allemaal!
Erger u niet, verwonder u slechts!
mag ik ook meedoen?
quote:Nyx- schreef op 17 oktober 2015 @ 16:39:

Top idee! Ik wil ook meedoen.Leuk, ik zie je mail wel verschijnen. Graag met adres en verwijzing van je nicknaam
quote:MinionX schreef op 17 oktober 2015 @ 16:48:

mag ik ook meedoen?Ja hoor er is nog plek. Ook jouw mail zie ik graag verschijnen.
Is er iemand die het leuk vind als eerste te zijn? Dan ga ik hem morgen verzenden.
Ik wil ook graag meedoen! wat een leuk idee.
Leuk je hier te treffen new.... Je hebt een mailtje terug, Zou jij als eerste willen zijn misschien?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 oktober 2015 @ 16:50:

[...]

Leuk, ik zie je mail wel verschijnen. Graag met adres en verwijzing van je nicknaamSuper! Als het goed is heb je al mail.
quote:Nyx- schreef op 17 oktober 2015 @ 20:26:

[...]

Super! Als het goed is heb je al mail.Klopt, je staat op de lijst met deelnemers, leuk.
Leuk! En heb genoeg liggen wat hier eigenlijk niet meer past.

Meedoen lijkt me alleen geen goed idee. Box wegbrengen is niet om de hoek en aangezien ik al nauwelijks bij de apotheek kom is de kans dat de box blijft hangen veel te groot.

Iig succes.
Je maakt een "anoniem"account aan, maar sommige wil wel hier aan mee doen? Daar gaat je privacy.
.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven