Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
zaterdag 17 oktober 2015 om 06:30
quote:agapi_ schreef op 17 oktober 2015 @ 01:20:
Goede serie zo te lezen...
Wil wel graag de serie gaan bekijken.
Er is een site bekend waarop ik deze serie online kan bekijken?
Zover ik weet wordt het op geen enkele betaalsite in Nederland aangeboden. Je zult dus zelf op zoek moeten naar een stream. Er staan wel tips in dit topic maar dat is nogal een klus om op te zoeken. Bovendien zul je dan spoilers tegenkomen.
Ik ga zo werken dus misschien kan iemand anders je tips geven.
Er is een site bekend waarop ik deze serie online kan bekijken?
Zover ik weet wordt het op geen enkele betaalsite in Nederland aangeboden. Je zult dus zelf op zoek moeten naar een stream. Er staan wel tips in dit topic maar dat is nogal een klus om op te zoeken. Bovendien zul je dan spoilers tegenkomen.
Ik ga zo werken dus misschien kan iemand anders je tips geven.
zaterdag 17 oktober 2015 om 06:59
zaterdag 17 oktober 2015 om 07:00
quote:agapi_ schreef op 17 oktober 2015 @ 01:20:
Er is een site bekend waarop ik deze serie online kan bekijken?Ik zou willen zeggen TV-muse (links in de comments), maar dat lukte een forummer op het TWD-topic niet. Je kunt het in elk geval proberen.
Er is een site bekend waarop ik deze serie online kan bekijken?Ik zou willen zeggen TV-muse (links in de comments), maar dat lukte een forummer op het TWD-topic niet. Je kunt het in elk geval proberen.
zaterdag 17 oktober 2015 om 20:10
2e aflevering staat aan
Ik lees ondertussen hier ook een beetje. Ik denk dat ze Alicia nog niet verteld hebben, omdat ze het zelf nog niet helemaal begrijpen en kunnen bevatten. Kijk maar naar Maddy, die dacht haar baas nog te kunnen helpen. Een sprankje hoop, maar die was snel "geblust" nadat ie Tobias aanviel.
Hebben jullie al een favoriet karakter? Ik momenteel Travis
Ik lees ondertussen hier ook een beetje. Ik denk dat ze Alicia nog niet verteld hebben, omdat ze het zelf nog niet helemaal begrijpen en kunnen bevatten. Kijk maar naar Maddy, die dacht haar baas nog te kunnen helpen. Een sprankje hoop, maar die was snel "geblust" nadat ie Tobias aanviel.
Hebben jullie al een favoriet karakter? Ik momenteel Travis
zaterdag 17 oktober 2015 om 20:38
quote:Starshine schreef op 08 september 2015 @ 20:33:
Even het topic omhoog schoppen wegens gebrek aan FTWD dit weekend.
En even wat nuttige tips: (ja echt)
http://www.survivalgearli ... rom-fear-the-walking-dead
Leuk en handig! Ik zat even te denken om verder het lijstje aan te vullen
- Een zakmes. Een redelijke grote is handig, maar eigenlijk alles wat handzaam is, is goed
-Waterbestendige lucifers (aanstekers zolang het nog doet)
-blokjes om zout water drinkbaar te maken
Even het topic omhoog schoppen wegens gebrek aan FTWD dit weekend.
En even wat nuttige tips: (ja echt)
http://www.survivalgearli ... rom-fear-the-walking-dead
Leuk en handig! Ik zat even te denken om verder het lijstje aan te vullen
- Een zakmes. Een redelijke grote is handig, maar eigenlijk alles wat handzaam is, is goed
-Waterbestendige lucifers (aanstekers zolang het nog doet)
-blokjes om zout water drinkbaar te maken
zondag 18 oktober 2015 om 00:16
zondag 18 oktober 2015 om 10:07
quote:Starshine schreef op 17 oktober 2015 @ 20:44:
waterbestendige lucifers zijn ruk.
Een magnesium stick moet je hebben
[img]http://miniimg.rightinthebox.com/images ... 450894.jpg[/img]
Je kan daar makkelijk vonken mee maken om zo een vuurtje aan te krijgen.
(dit soort spul hebben we dus in huis ja)Ja wij hebben dit soort dingen ook allemaal!
waterbestendige lucifers zijn ruk.
Een magnesium stick moet je hebben
[img]http://miniimg.rightinthebox.com/images ... 450894.jpg[/img]
Je kan daar makkelijk vonken mee maken om zo een vuurtje aan te krijgen.
(dit soort spul hebben we dus in huis ja)Ja wij hebben dit soort dingen ook allemaal!
zondag 18 oktober 2015 om 13:58
Ik ben afl 3 verder aan het kijken. Ben bij het punt dat Maddy Su-su uit haar lijden gaat verlossen (hoop ik, want Travis houdt haar tegen). Dit vind ik wel interessant, want ik heb/had het idee dat Travis de nuchtere was, de rationele. Maar ik denk dat nadat Maddy geprobeerd had haar baas te "helpen" en ze noodgedwongen hem moest "helpen" Dat ze weet dat dit niet beter wordt en onomkeerbaar is waarschijnlijk. Plus dat ze niet wilt dat Su-su anderen pijn doen. Het is het meest "humaan".
Travis realiseert zich nog niet (ondanks dat Peter, de buurman hun aanviel) dat walker gevaarlijk zijn. Maddy heeft het al beter door.
Travis realiseert zich nog niet (ondanks dat Peter, de buurman hun aanviel) dat walker gevaarlijk zijn. Maddy heeft het al beter door.
zondag 18 oktober 2015 om 14:04
Oh ja, voor een junkie is die Nick redelijk pienter.....Als die niet aan het craven is
Die Spaanse familie, iets houd die vader tegen. Hij heeft geen vertrouwen in mensen vanwege iets wat in zijn verleden gebeurd is. Maar hij ziet wel dat het een goede familie is en ik krijg een soort gevoel dat hij het soort van wel wilt.
Die Spaanse familie, iets houd die vader tegen. Hij heeft geen vertrouwen in mensen vanwege iets wat in zijn verleden gebeurd is. Maar hij ziet wel dat het een goede familie is en ik krijg een soort gevoel dat hij het soort van wel wilt.
zondag 18 oktober 2015 om 15:26
quote:Starshine schreef op 17 oktober 2015 @ 06:28:
[...]
En twd 2.0 is ook niet per se erg imho. Ik bedoel hoeveel duizend ziekenhuisseries of politieseries zijn er wel niet? Ook allemaal dezelfde uitgangspunten, maar toch allemaal anders genoeg om boeiend te kunnen zijn.
Erg is een groot woord. Want inderdaad, ER vind ik fantastisch, maar GA ook Alleen ik ben bang dat het maar slap word. Dan kan je imho het beter een goede serie pre-ZA op de twd doen. Dan een halfbakken twd 2. Ik weet, hoef niet te kijken. Maar ik ben wel voor kwaliteitseries.
Oftewel, fotwd moet goed keigoed zijn
[...]
En twd 2.0 is ook niet per se erg imho. Ik bedoel hoeveel duizend ziekenhuisseries of politieseries zijn er wel niet? Ook allemaal dezelfde uitgangspunten, maar toch allemaal anders genoeg om boeiend te kunnen zijn.
Erg is een groot woord. Want inderdaad, ER vind ik fantastisch, maar GA ook Alleen ik ben bang dat het maar slap word. Dan kan je imho het beter een goede serie pre-ZA op de twd doen. Dan een halfbakken twd 2. Ik weet, hoef niet te kijken. Maar ik ben wel voor kwaliteitseries.
Oftewel, fotwd moet goed keigoed zijn
zondag 18 oktober 2015 om 15:29
zondag 18 oktober 2015 om 16:36
quote:Aurelle91 schreef op 18 oktober 2015 @ 10:07:
[...]
Ja wij hebben dit soort dingen ook allemaal!
Helaas doen we het veel te weinig de laatste jaren, maar toen we nog leiding gaven bij scouting liepen we elk jaar de Koshare-trail.
Dat is een nachtdropping in december. Je wordt dan naar ergens in Nederland vervoerd en dan krijg je een routebeschrijving mee en veel gelukwensen.
Lekker lopen met je rugzakje (want je komt uiteindelijk aan bij een terrein waar je je tent op kan zetten, dus dat moet je ook nog meenemen).
De laatste keer hadden we geen zin in teveel sjouwwerk dus we hadden allebei alleen een legerponcho mee en onze slaapzak.
Poncho's kun je aan elkaar knopen, tentstok eronder, welterusten.
Zoiets ongeveer: maar met twee poncho's wordt het iets groter.
[...]
Ja wij hebben dit soort dingen ook allemaal!
Helaas doen we het veel te weinig de laatste jaren, maar toen we nog leiding gaven bij scouting liepen we elk jaar de Koshare-trail.
Dat is een nachtdropping in december. Je wordt dan naar ergens in Nederland vervoerd en dan krijg je een routebeschrijving mee en veel gelukwensen.
Lekker lopen met je rugzakje (want je komt uiteindelijk aan bij een terrein waar je je tent op kan zetten, dus dat moet je ook nog meenemen).
De laatste keer hadden we geen zin in teveel sjouwwerk dus we hadden allebei alleen een legerponcho mee en onze slaapzak.
Poncho's kun je aan elkaar knopen, tentstok eronder, welterusten.
Zoiets ongeveer: maar met twee poncho's wordt het iets groter.
zondag 18 oktober 2015 om 16:38
quote:Lovestar schreef op 18 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Oftewel, fotwd moet goed keigoed zijn ja okay, ik snap je punt
[...]
Oftewel, fotwd moet goed keigoed zijn ja okay, ik snap je punt