Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik geloof niet dat ze nog naar de kapperkazerne is geweest.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zoon gaat naar dezelfde kapper.
Vreselijk die modder.
quote:barbaracartland schreef op 17 oktober 2015 @ 21:42:

Zoon gaat naar dezelfde kapper.Idd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een deprimerende camping.

Je moet er geld bijkrijgen om daar te moeten verblijven.
Goh verrassing, mislukt.
Ik vind het wel sneu, want het zijn volgens mij geen slechte mensen. Dommig misschien, maar niet gemeen.
Ach hemel wat een depressieve toestand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee helemaal niet gemeen, verre van. Wel ontzettend naïef.
Dommig met een goed hart, zoiets?
Precies dat. En het is gewoon hartverscheurend te zien hoe die mensen dan steeds weer pech hebben.

Zo! Ze wonen vlak bij mij, zie ik ineens.
Doe ze de groeten.
En mopperen op de Groningers die je zo warm opgenomen hebben, vind ik dan wel weer jammer.
Wat ziet die vrouw er toch verschrikkelijk slecht uit. En ik snap best dat ze ziek is, maar een lachje zou de boel wel goed doen zeg. Allemachtig, wat een mens.
quote:barbaracartland schreef op 17 oktober 2015 @ 21:54:

En mopperen op de Groningers die je zo warm opgenomen hebben, vind ik dan wel weer jammer.
En dat die man dan in het Tjechisch wil proosten en meteen zijn mond gesnoerd wordt " We zitten niet meer in Tjechië ja!"
quote:Nouschi schreef op 17 oktober 2015 @ 21:56:

[...]

Nou ja, "Goh. Dus u komt hier wonen? Mooi ja. Ja, dus ik ga maar weer even heen. Moi."
quote:barbaracartland schreef op 17 oktober 2015 @ 21:59:

[...]

Nou ja, "Goh. Dus u komt hier wonen? Mooi ja. Ja, dus ik ga maar weer even heen. Moi."

Was het echt mopperen trouwens?

Toch alleen dat ze ze niet goed konden verstaan altijd?

Anyway, ik vond het weer een treurige aflevering.

Maarja, het is wat het is.
quote:Lisette_ schreef op 10 oktober 2015 @ 20:28:

Ohh vanavond weer niet..? :(

Nee jammer, kom ik net ook achter want ik wilde nu die van vorige week gaan terugkijken.

Niet dus.
Wat een triest gezin, en constant maar roepen dat alle schuld buiten hun ligt

Nu is dat soms ook zo, maar waarom een camping met 2 wc's, dan weet je dat er niet veel gasten kunnen zijn en dat je dus niet veel verdient. Overigens zou ik zelf passen voor zo'n modderpoel

Deprimerend stel
Pa probeerde nog optimistisch te zijn door de schuld van het mislukken bij de ziekte van ma te leggen, maar dat is natuurlijk onzin

Ze hadden geen geld, geen ervaring, en ik miste vooral de goede wil... heb geen moment enthousiasme gezien
Plus dat ik me in het begin al afvroeg wat je met diabetes in Tsjechië doet.

Je weet dat je last kan krijgen van complicaties, zeker als je ouder wordt. Ik denk bij emigreren altijd: 'heb ik toegang tot goede medische voorzieningen?'

Als je gezond bent, tja, dan kan je nog zeggen: we wagen de sprong. Maar als je al een ziekte hebt, dan emigreren met 20.000 euro: nee.
Even vóór hen pleitend: dat enthousiasme was er misschien wel, maar niet gefilmd.

Ze hadden een gastenboek met in elk geval een aantal tevreden gasten.
Volgens mij had het nog wel iets geworden als ze een gedeelte van de kantine hadden gebruikt voor extra sanitair. Daardoor hadden ze meer gasten kunnen hebben en vervolgens kunnen investeren is een leuke gemeenschappelijke kantine.

Maar ja het geld voor extra sanitair ontbrak waarschijnlijk.

Ik ben blij dat ik mezelf dit soort avonturen niet aandoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven