Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Nouschi schreef op 03 oktober 2015 @ 22:04:

[...]

Wilt of zij?

Suggereer je nou dat ik het verschil tussen zij en zei niet weet?

quote:Nouschi schreef op 03 oktober 2015 @ 22:04:

[...]

Wilt of zij? Hoe graag wil je het weten?
Helder
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Gatti schreef op 03 oktober 2015 @ 21:18:

Oh bah al dat geknuffel.Dat gefrummel en gevoel aan elkaar met vreemden, ik moet er niet aan denken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Toch vond ik dit een vreemde Ik Vertrek

Ze deden niets wat ze hier ook niet konden doen, ik bedoel, het land, landschap,klimaat, regels enzo zijn bijna gelijk aan hier

Zelfs de folders worden ook in plastic bezorg

En als je dan iets totaal nieuws gaat op zetten kan ik het nog begrijpen..

maar ook dat deden ze niet, en als je na 2 jaar nog geen tijd hebt gehad om je biodanza op te zetten, heb ik toch echt het sterkte vermoeden dat dat er ook niet meer van gaat komen

Ik had nu het idee dat er voor de filmploeg van ik vertrek/terugkijken opeens de speakers weer uit de kast werden gehaald en de ideeën afgestoft, om daarna weer te verdwijnen
Maar biodanza in een gymzaaltje of biodanza op je eigen weiland...dat maakt wel een groot verschil hoor .
Ik vind hier dingen van.
Vond ik ook pearle. Denemarken is toch beat hetzelfde als hier? Voor rust en ruimte zou ik verder weg gaan. Het platteland van Schotland of noord Zweden of Noorwegen.

En als je van een camping/huisjes wil leven dan naar een land met een langer seizoen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Nouja, vertrekken is vertrekken natuurlijk.

En dat hebben ze gedaan. Naar een land waar ze de taal niet van spraken en struggles hebben om rond te komen. Misschien verliep het allemaal te gladjes > verbouwing lukte en kennelijk was de 100.000 voldoende om alles mee te doen. Maar het was wel degelijk een emigratie en het opbouwen van een nieuw leven elders.
quote:boebezoebe schreef op 03 oktober 2015 @ 23:41:

[...]

Dat gefrummel en gevoel aan elkaar met vreemden, ik moet er niet aan denken.Elkaars energie voelen stromen!
Ik vond het een leuke aflevering! Ik werd wel plaatsvervangend heel erg moe van hen. Wat ziet zij er moe uit!
Ohh vanavond weer niet..? :(
The finest pleasure is kindness to others.
.
Jaaaaaa we kunnen weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op naar Tsjechië.
Och deze treurnis
Ik word ook graag verrast met een frikadel.
quote:barbaracartland schreef op 17 oktober 2015 @ 21:10:

Ik word ook graag verrast met een frikadel.Nou he, of een lekkere hap van de afhaalchinees
Oooooh wat een vreselijk mens.
Verouderde staat dat is wel een beetje een ünderstatemend.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
OMG die beten, wat erg.
Jeetje ga je even een hond uitzoeken.
Oh! Nou weet ik het weer. Dat was echt heel erg.
Ooooh vreselijk die beten!
Wat onhandig van die grote mouwen.
Ik weet hier niks meer van. Volgens mij nooit gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven