Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
donderdag 15 oktober 2015 om 20:59
quote:CommunityManagerViva schreef op 15 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Vervelend. Dit lijkt het zelfde probleem te zijn als dat van Bij_Zonder. Waar ervaar jij dit issue? Ook op mobiel? En zo ja, op welk toestel en welke browser?
Groet,
Sanne
CM VIVAMaar ik heb het op de laptop ook geregeld. Windows 10
[...]
Vervelend. Dit lijkt het zelfde probleem te zijn als dat van Bij_Zonder. Waar ervaar jij dit issue? Ook op mobiel? En zo ja, op welk toestel en welke browser?
Groet,
Sanne
CM VIVAMaar ik heb het op de laptop ook geregeld. Windows 10
vrijdag 16 oktober 2015 om 10:07
vrijdag 16 oktober 2015 om 10:25
quote:gioia82 schreef op 15 oktober 2015 @ 16:46:
[...]
"Ik hou van ruige sex" -> Entertainment?
Dit een quote uit een interview dat in VIVA magazine staat.
Wat betreft het blog van Sophie, deze valt onder de categorie 'blog'. Beiden vallen dus onder een niet uitgesloten categorie.
Ik kan er best inkomen dat jullie niet blij zijn met het feit dat deze artikelen weer worden gegeven, maar ik kan helaas niet telkens extra berichten/categorieën blijven uitsluiten, tenzij er 'obsceen' beeld wordt gebruikt, wat in beide gevallen niet zo is.
Groet,
Sanne
CM VIVA
[...]
"Ik hou van ruige sex" -> Entertainment?
Dit een quote uit een interview dat in VIVA magazine staat.
Wat betreft het blog van Sophie, deze valt onder de categorie 'blog'. Beiden vallen dus onder een niet uitgesloten categorie.
Ik kan er best inkomen dat jullie niet blij zijn met het feit dat deze artikelen weer worden gegeven, maar ik kan helaas niet telkens extra berichten/categorieën blijven uitsluiten, tenzij er 'obsceen' beeld wordt gebruikt, wat in beide gevallen niet zo is.
Groet,
Sanne
CM VIVA
vrijdag 16 oktober 2015 om 10:27
vrijdag 16 oktober 2015 om 10:29
Ik heb jullie klachten omtrent de (extreme) traagheid van het forum gelezen. Het is lastig om uit te vinden waar dit exact door veroorzaakt wordt. Het probleem is namelijk niet bij iedereen aanwezig (bij mij is het forum bijvoorbeeld erg snel op het moment, zowel op mobiel als desktop). Ik zal uiteraard een melding maken bij de TD en als er meer bekend is er op dit topic op terugkomen.
Groet,
Sanne
CM VIVA
Groet,
Sanne
CM VIVA
maandag 19 oktober 2015 om 14:29
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2015 @ 13:08:
Mods, wat is het verschil tussen grijze en zwarte blokjes van de counters bij topics in het algemene overzicht?
Wordt er gewerkt aan een pop-up oid bij prive berichten?
Grijs betekent gelezen, zwart betekent ongelezen (topics/bookmarks).
Er wordt niet gewerkt aan een andere pop-up dan momenteel actief is (cijfer envelopje bij PB's)
Groet,
Sanne
CM VIVA
Mods, wat is het verschil tussen grijze en zwarte blokjes van de counters bij topics in het algemene overzicht?
Wordt er gewerkt aan een pop-up oid bij prive berichten?
Grijs betekent gelezen, zwart betekent ongelezen (topics/bookmarks).
Er wordt niet gewerkt aan een andere pop-up dan momenteel actief is (cijfer envelopje bij PB's)
Groet,
Sanne
CM VIVA
maandag 19 oktober 2015 om 14:49
Ik stelde de vraag over het grijs/zwart omdat het in het begin ( upgrade) niet correct werkte. Jouw uitleg nu was het idee erachter toen maar klopt in mijn situatie niet, nog steeds niet.
Zwart/ grijs maakt niet uit voor gelezen/ ongelezen topics, ik zie ook geen verband met recentelijk gelezen.
Safari ios8 ipad
Zwart/ grijs maakt niet uit voor gelezen/ ongelezen topics, ik zie ook geen verband met recentelijk gelezen.
Safari ios8 ipad
Je bent zelf een theepot
maandag 19 oktober 2015 om 15:02
maandag 19 oktober 2015 om 15:43
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 oktober 2015 @ 15:17:
[...]
Ik ga het even checken bij de TD.
Groet,
Sanne CMVolgens mij klopt het niet wat je zegt (grijs=gelezen, zwart=niet gelezen). Zwart zijn de topics waar nog op gereageerd is sinds je voor de laatste keer op het forum bent geweest, grijs zijn de topics waar sindsdien niet meer opgereageerd is.
[...]
Ik ga het even checken bij de TD.
Groet,
Sanne CMVolgens mij klopt het niet wat je zegt (grijs=gelezen, zwart=niet gelezen). Zwart zijn de topics waar nog op gereageerd is sinds je voor de laatste keer op het forum bent geweest, grijs zijn de topics waar sindsdien niet meer opgereageerd is.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!