Mode & Beauty alle pijlers

plakbeha tape

21-10-2015 14:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw hier op het forum en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. plakbeha’s.

Ik draag altijd graag jurkjes op feestjes die bijvoorbeeld strapless/backless zijn waarbij het niet erg sexy/flatteus is om een bh met bandjes te dragen..

Een strapless bh zonder bandjes werkt bij mij erg slecht met mijn cup F, maar helaas heb ik nog geen andere oplossing..  (constant beha hijsen)

Heeft iemand ervaring met plakbeha's? En zo ja, welke?

Ik hoor het graag!

Groetjes
Cup F plakbh lijkt me niet te doen..

voegt niets aan steun toe, dan kan je net zo goed helemaal zonder gaan en alleen je tepels afplakken ofzo
Ik heb één van de action, 4 euro ongeveer. Werkt voor mij perfect, maar ik heb ook cup C.

Voor die prijs kun je het iig wel proberen!

Heb ook één van de H&M, 15 euro dacht ik. Iets mooier afgewerkt dan die van de action maar qua comfort geen verschil.

Ik dan dat het met cup F weinig zin heeft eigenlijk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Slechte ervaring...vooral met dansen en zweten (laat los).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
T staat eral? Gewoon met tape vast tapen. Wel ff google of je speciale tape hebt voor je huid.
Plakbh's vielen eraf bij mij. Het beste was om mijn tieten te ductapen. Maar ik weet niet of dat bij grote cupmaten ook goed werkt.
Bij mij bleef het echt niet goed zitten (cup D/E). Ik heb een bij speciaalzaak (geen hunkemoller/livera zaak) een strapless BH gehaald met vrij brede baleinen en brede "plakstrip" aan de bovenkant van de cups en die blijft heel goed zitten! Het kost wat en valt niet echt onder de noemer sexy (al is hij niet lelijk ofzo maar weinig tierelantijn). Ik denk dat je gewoon in een speciaalzaak moet gaan passen en dan ongegeneerd in het pashokje moet gaan springen om te kijken of de BH jou de steun geeft die je wil hebben .

Succes!!
quote:Ultimata schreef op 21 oktober 2015 @ 16:25:

Bij mij bleef het echt niet goed zitten (cup D/E). Ik heb een bij speciaalzaak (geen hunkemoller/livera zaak) een strapless BH gehaald met vrij brede baleinen en brede "plakstrip" aan de bovenkant van de cups en die blijft heel goed zitten! Het kost wat en valt niet echt onder de noemer sexy (al is hij niet lelijk ofzo maar weinig tierelantijn). Ik denk dat je gewoon in een speciaalzaak moet gaan passen en dan ongegeneerd in het pashokje moet gaan springen om te kijken of de BH jou de steun geeft die je wil hebben .

Succes!!Het lijkt me toch niet dat je een plakbh kan passen? Wat er allemaal wel niet aan die plakstrips blijft hangen als iedereen dat doet.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 21 oktober 2015 @ 16:55:

[...]

Het lijkt me toch niet dat je een plakbh kan passen? Wat er allemaal wel niet aan die plakstrips blijft hangen als iedereen dat doet.Je hebt plakbh's in allerlei maten dus ook in D/E...ze bleven alleen niet goed zitten en gaven totaal geen steun!!
Ik heb een cup D en heb toen wel eens een plakbeha van www.byebra.nl besteld en ik was daar erg tevreden over! De tape bleef goed zitten ondanks het hevige dansen .. ;)
Kun je niet investeren in een goedzittende strapless bh? Plakdingen voegen bij een grote cup niet heel veel toe, dus dan kun je net zo goed zonder gaan.
Ik zou een strapless torselet kopen met een lage achterkant.
Hier ook cup F en ik ga het niet eens proberen, zo'n plak bh. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het voor een mooi resultaat zorgt laat staan dat het blijft zitten.

Ik draag eigenlijk nooit strapless maar ik heb inderdaad geinvesteerd in een geode strapless bh, dat scheelt al heel veel.

Ook heb ik (niet voor strapless maar b.v. dingen met dunne bandjes) doorzichtige bh bandjes die ik aan een bh kan zetten, soms mooier omdat je bij een gewone grote cup bh vaak brede bandjes hebt en soms draag je iets waarbij het niet mooi is als je dat ziet.

Nog nooit geprobeerd de boel te tapen haha. Tsjah weet je ik sla bepaalde jurkjes gewoon over in de winkel omdat ik denk dat het te veel gedoe zal zijn om het te dragen ivm bh en bandjes etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven