Mode & Beauty alle pijlers

Extensions in verknipt haar?

20-10-2015 17:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een paar weken geleden ging ik naar de kapper. Ik heb krullend haar dus besloot ik eens naar een speciale krullenkapper te gaan die het haar droog knipt. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Want om een lang verhaal kort te maken: hij heeft het waardeloos geknipt. In eerste instantie had ik het niet zo door - na het wassen en föhnen leek het nog best okee- maar een paar dagen later, toen ik het zelf waste, merkte ik dat het heel raar is geknipt. In twee rare lagen zeg maar: bovenop tot iets over mijn oren kort

en daaronder dan weer wat langer. Er steken rare plukken tussenuit. Het is erg lastig in model te krijgen en ik moet er veel spul insmeren om het nog een beetje leuk er uit te laten zien; doe ik dat niet, dan lijkt het op een raar ontploft kapsel. Ook is het veel meer gaan pluizen. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Geen zin om terug te gaan - was typisch zo'n kapper die niet van discussies houdt- en ik kan er bij een ander meer af laten knippen ofzo of plukken tussenuit laten halen, maar dat schiet volgens niet op. Nu dacht ik aan extensies om het ergste leed te verbloemen maar ik weet niet of dat dan zin heeft? Heeft iemand een tip ofzo?
Laat het goed in model knippen.
Ik zou teruggaan en zeggen dat je niet tevereden bent.
Beetje dom mss, maar ik wist niet eens dat je goed lijkende krullenextensions had. Dat gezegd, ik zou er gewoon ergens een goed model in laten knippen, anders blijf je nog maanden met dat gedoe zitten en kijk je er telkens tegenaan. En dont forget: hair grows!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
hoi,

Ik heb geen ervaring met het verbloemen van haar dmv extensions maar ik wel wel ervaring met krul extensions. Die van mij zijn van echt haar en vallen ook heel mooi natuurlijk:) its worth a shot
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Een kapper die geen discussie duldt? Nou, juist terug gaan en eisen dat hij het goed knipt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Toch terug gaan en zeggen dat je niet tevreden bent. Niet van te voren al bedenken hoe de kapper reageert, dat weet je niet zeker.

Je bent toch een wandelend reclame bord voor zijn bedrijf, dus wellicht zal het je verbazen hoe hij reageert.

Als je haar kort is dan word het heel moeilijk om dit te verbloemen dmv extensions, mocht het al lukken dan is het elke dag een hels werk.
Hoe weet je nu dat hij zo in discussie gaat. Dat is een aanname.

Laat het in model knippen en laat de natuur zijn werk doen. Zoals je weet groeit haar weer aan.
Keep Calm and Love Your Sjoe
En wie gaan die extentions zo knippen dat alles weer een goede coupe is?

En het gaat vaak ten koste van je echte haar en kost heel veel.

Ik zou het opnieuw laten knippen en laten groeien.
Gewoon teruggaan. Anders vraag je naar een collega en zeg je bij het afspreken dat je niet meer door diegene geknipt wil worden.
Als mijn haar verknipt is, zou ik de betreffende kapper er echt niet meer aan laten komen hoor!
Ik heb het nu gewassen, uitgekamd en draag het op een andere manier dan normaal. Het voelt nog steeds vreemd maar zo weet ik die rare lagen toch en beetje te verbergen. En ik ga echt niet naar die prutser terug om het bij te laten knippen. Ik laat het voorlopig een tijdje groeien en dan maar weer naar een kapper die wel weet hoe het moet.
Ik zou ook niet teruggaan voor een nieuwe knipbeurt. Straks wordt het nog erger!

Extensions kunnen een oplossing zijn. Bedenk alleen wel dat dit behoorlijk schadelijk is voor je haar (ook al zeggen de kappers van niet, geloof me het is niet goed voor je haar). Je zou dan het beste voor extensions met microringen kunnen gaan maar die moeten elke maand omhoog gezet worden. Misschien clip-in weave een idee?
If you can dream it you can do it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven