Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 oktober 2015 om 23:03
quote:linjmh schreef op 21 oktober 2015 @ 21:54:
Grimb blij dat de peuter lekker meeroker vandaag, .Ik schoot hiervan in de lach. Maar wat had je nou willen schrijven? Meewerkte levert toch geen autocorrect op?
Grimb blij dat de peuter lekker meeroker vandaag, .Ik schoot hiervan in de lach. Maar wat had je nou willen schrijven? Meewerkte levert toch geen autocorrect op?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 22 oktober 2015 om 11:05
Goeiemorgen allen!
Nel heeft de nacht overleefd. Ik weet niet wie er voor haar geduimd heeft maar dat is een klein wonder. Haar ademhaling werd nl veel te snel, dat duurde uren. En nu is ze okee en zit lekker te eten. Wat er misging, is de dosis medicatie, ik ga haar twee keer zoveel fenbendrops geven. De crisis is nu bezworen.
Haar poten doen nog weinig maar dat kan nog veranderen. Ze ademt tenminste weer normaal. Dat kostte wel bloed, zweet, tranen en mijn nachtrust maar dan heb je ook wat!
Tjee ik dacht echt dat ze doodging, ze ademde drie keer te snel terwijl ze geen pijn leek te hebben. De parasiet is de schuldige, die de prikkeloverdracht naar haar spieren bemoeilijkt. Dus ik zoeken op internet, blijkt men in Wilhelminapark twee keer zoveel fenbendrops te geven. En dat was de truuk, na de dubbele dosis ging ze eieieindelijk weer normaal ademen. En nu eet ze biks, komkommer, banaan. Snjik, lieve Nellie. Bedankt voor de duimen iig, we gaan gewoon doorzetten en ik ga haar fysiotherapie geven. Dat heb je ook voor konijnen. Ze doet het verder zo goed dat ik die poten gewoon wat ga prikkelen en trainen. Nooit opgeven bij ec, ik ben echt een koppige.
Nel heeft de nacht overleefd. Ik weet niet wie er voor haar geduimd heeft maar dat is een klein wonder. Haar ademhaling werd nl veel te snel, dat duurde uren. En nu is ze okee en zit lekker te eten. Wat er misging, is de dosis medicatie, ik ga haar twee keer zoveel fenbendrops geven. De crisis is nu bezworen.
Haar poten doen nog weinig maar dat kan nog veranderen. Ze ademt tenminste weer normaal. Dat kostte wel bloed, zweet, tranen en mijn nachtrust maar dan heb je ook wat!
Tjee ik dacht echt dat ze doodging, ze ademde drie keer te snel terwijl ze geen pijn leek te hebben. De parasiet is de schuldige, die de prikkeloverdracht naar haar spieren bemoeilijkt. Dus ik zoeken op internet, blijkt men in Wilhelminapark twee keer zoveel fenbendrops te geven. En dat was de truuk, na de dubbele dosis ging ze eieieindelijk weer normaal ademen. En nu eet ze biks, komkommer, banaan. Snjik, lieve Nellie. Bedankt voor de duimen iig, we gaan gewoon doorzetten en ik ga haar fysiotherapie geven. Dat heb je ook voor konijnen. Ze doet het verder zo goed dat ik die poten gewoon wat ga prikkelen en trainen. Nooit opgeven bij ec, ik ben echt een koppige.
donderdag 22 oktober 2015 om 11:38
Roosje, ik zit in de luxe positie dat ik een hele lieve assistente heb die zometeen én een broodje én een panty voor me gaat halen én ook nog eens mijn stukken mbt de afspraak verzameld heeft. Schatje is het en ik kan er weer tegen aan. Dus forum dicht en werken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 22 oktober 2015 om 15:41
Vraagje, niet bedoeld om te stoken, maar omdat ik graag wil weten hoe het zit.
Tietanium heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is dus een forummer die tijdelijk op het bankje zit.
Nu krijg de "nieuwe" nick een permaban....
Maar de oorspronkelijke nick, krijgt die nog een extra maatregel?
Weet iemand dat?
Tietanium heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is dus een forummer die tijdelijk op het bankje zit.
Nu krijg de "nieuwe" nick een permaban....
Maar de oorspronkelijke nick, krijgt die nog een extra maatregel?
Weet iemand dat?