Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 22 oktober 2015 @ 18:42:

Ik heb op heel veel nicks een perma. Op 1 na allemaal puppets.Zeg dat nou niet, moet je weer pagina's uitleggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2015 @ 18:44:

[...]

Zeg dat nou niet, moet je weer pagina's uitleggen.Ik heb niet teruggelezen, dus wat zou ik dan uit moeten leggen?
quote:Corona67 schreef op 22 oktober 2015 @ 17:41:

[...]

Wil je het recept delen?Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nah dat wordt weer janken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 22 oktober 2015 @ 18:42:

Ik heb op heel veel nicks een perma. Op 1 na allemaal puppets.ah! Ben ik toch nog Jongblond (not en not)
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2015 @ 18:50:

Nah dat wordt weer janken.Wie, wat, wanneer, waarom en waar?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 22 oktober 2015 @ 18:53:

[...]

Wie, wat, wanneer, waarom en waar?Ohw hahahahaha verkeerde topic.
Ooooooh ik heb een hele coole puppet.

Enorm veel lol mee gehad.

Na jaren mysterie ga ik hem onthullen. Heb er toch nooit mee gedubbelnickt.

Iets met een toetje op een parkeerplaats
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Ohw hahahahaha verkeerde topic.Ohhh vertel
Je bent zelf een theepot
ja vertel vertel!!! ~zin in
En ik moet vroeg naar bed, want morgen drukke dag

. *gaat je niet lukken, zen en geef er maar aan toe*
Nope, gaat niet lukken, dus gezellig hier forummen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 18:49:

[...]

Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!

Lijkt wel een mummie!!
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2015 @ 18:58:

[...]

Ohw hahahahaha verkeerde topic.

Dan is het juist het goede topic, want kun je er hier over napraten.

Willen we wel linkje enzo.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:doornroosje9 schreef op 22 oktober 2015 @ 19:39:

Nope, gaat niet lukken, dus gezellig hier forummen. En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 19:51:

[...]

En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt

Dat biermerk slaat soms wartaal uit, niet op letten.

Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?
Wat ben je weer lief Roosje. Nee op dit moment nog niet. Heb wel met man besproken dat ik een eind voel aan mijn elastiekje:) Vandaag wel grote doorbraak in afhandeling erfding bereikt en daar worden wij alle 2 wel blij van. Morgenavond weer 200 km in de auto, en zondagavond weer terug. Volgend weekend opnieuw, maar hopelijk dan met de laatste documenten en daarna een dagje gaan en dezelfde avond weer thuis. Zou voor mij al zoooo anders zijn. Schatje ben je
quote:doornroosje9 schreef op 22 oktober 2015 @ 19:53:

[...]

Dat biermerk slaat soms wartaal uit, niet op letten.

Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 19:59:

Wat ben je weer lief Roosje. Nee op dit moment nog niet. Heb wel met man besproken dat ik een eind voel aan mijn elastiekje:) Vandaag wel grote doorbraak in afhandeling erfding bereikt en daar worden wij alle 2 wel blij van. Morgenavond weer 200 km in de auto, en zondagavond weer terug. Volgend weekend opnieuw, maar hopelijk dan met de laatste documenten en daarna een dagje gaan en dezelfde avond weer thuis. Zou voor mij al zoooo anders zijn. Schatje ben je Dat vond ik vroeger ook...
Pfoe, dat is nog druk. Eén dagje gaan zou idd al schelen. Ik hoop dat volgend weekend dan het laatste volle weekend zal zijn voor jullie. En dat je toch af en toe wat rust kan vinden.
Corona: ik stel voor dat jij lekker mijn receptje gaat koken.
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 20:03:

Corona: ik stel voor dat jij lekker mijn receptje gaat koken.Zou het mij lukken? Klonk zo wel ingewikkeld hoor....
.
quote:Corona67 schreef op 22 oktober 2015 @ 20:02:

[...]

[...]

Dat vond ik vroeger ook... Vond je mijn recept niet te vreten? Je kan het ook gewoon niet maken, ik vind het goedkope mexicaanse bier namelijk ook niets. Maar snap dat sommige mensen dat wel lekker vinden.
En dat tikte ik terwijl jij ook aan het tikken was.
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 20:09:

[...]

Vond je mijn recept niet te vreten? Je kan het ook gewoon niet maken, ik vind het goedkope mexicaanse bier namelijk ook niets. Maar snap dat sommige mensen dat wel lekker vinden.Neeheeee... lees mijn bericht (en vooral de quotes) nog eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven