Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 oktober 2015 om 18:44
donderdag 22 oktober 2015 om 18:49
quote:Corona67 schreef op 22 oktober 2015 @ 17:41:
[...]
Wil je het recept delen?Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!
[...]
Wil je het recept delen?Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 22 oktober 2015 om 19:41
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 18:49:
[...]
Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!
Lijkt wel een mummie!!
[...]
Deur vriezer open, kiezen uit de beschikbare lades. Deur magnetron open, bakje er in, deur sluiten, tijd selecteren - is even een dingetje om dit precies in het recept te vermelden, hangt een beetje af van het bakje en van je eigen smaak. Start drukken en vol spanning wachten op de PING. Tijdens de spannende wachttijd geborduurd tafellaken op tafel leggen, gesteven servet erbij, bord en glas (even bellen naar de sommelier welke wijn bij de PING past). Tafelzilver opboenen en dineren maar! Kind kan de was doen!
Lijkt wel een mummie!!
donderdag 22 oktober 2015 om 19:42
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2015 @ 18:58:
[...]
Ohw hahahahaha verkeerde topic.
Dan is het juist het goede topic, want kun je er hier over napraten.
Willen we wel linkje enzo.
[...]
Ohw hahahahaha verkeerde topic.
Dan is het juist het goede topic, want kun je er hier over napraten.
Willen we wel linkje enzo.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 22 oktober 2015 om 19:51
quote:doornroosje9 schreef op 22 oktober 2015 @ 19:39:
Nope, gaat niet lukken, dus gezellig hier forummen. En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt
Nope, gaat niet lukken, dus gezellig hier forummen. En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt
donderdag 22 oktober 2015 om 19:53
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt
Dat biermerk slaat soms wartaal uit, niet op letten.
Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?
[...]
En volgens een biermerk heb ik ook al een mummie maaltijd achter de kiezen. Nope gaat geen vroege 'bedgang' worden. Man aan het werk, bed roept ook niet echt
Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 22 oktober 2015 om 19:59
Wat ben je weer lief Roosje. Nee op dit moment nog niet. Heb wel met man besproken dat ik een eind voel aan mijn elastiekje:) Vandaag wel grote doorbraak in afhandeling erfding bereikt en daar worden wij alle 2 wel blij van. Morgenavond weer 200 km in de auto, en zondagavond weer terug. Volgend weekend opnieuw, maar hopelijk dan met de laatste documenten en daarna een dagje gaan en dezelfde avond weer thuis. Zou voor mij al zoooo anders zijn. Schatje ben je
donderdag 22 oktober 2015 om 20:02
quote:doornroosje9 schreef op 22 oktober 2015 @ 19:53:
[...]
Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 19:59:
Wat ben je weer lief Roosje. Nee op dit moment nog niet. Heb wel met man besproken dat ik een eind voel aan mijn elastiekje:) Vandaag wel grote doorbraak in afhandeling erfding bereikt en daar worden wij alle 2 wel blij van. Morgenavond weer 200 km in de auto, en zondagavond weer terug. Volgend weekend opnieuw, maar hopelijk dan met de laatste documenten en daarna een dagje gaan en dezelfde avond weer thuis. Zou voor mij al zoooo anders zijn. Schatje ben je Dat vond ik vroeger ook...
[...]
Heb je nu af en toe tijd voor jezelf na die drukke periode?quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 19:59:
Wat ben je weer lief Roosje. Nee op dit moment nog niet. Heb wel met man besproken dat ik een eind voel aan mijn elastiekje:) Vandaag wel grote doorbraak in afhandeling erfding bereikt en daar worden wij alle 2 wel blij van. Morgenavond weer 200 km in de auto, en zondagavond weer terug. Volgend weekend opnieuw, maar hopelijk dan met de laatste documenten en daarna een dagje gaan en dezelfde avond weer thuis. Zou voor mij al zoooo anders zijn. Schatje ben je Dat vond ik vroeger ook...
donderdag 22 oktober 2015 om 20:09
quote:Corona67 schreef op 22 oktober 2015 @ 20:02:
[...]
[...]
Dat vond ik vroeger ook... Vond je mijn recept niet te vreten? Je kan het ook gewoon niet maken, ik vind het goedkope mexicaanse bier namelijk ook niets. Maar snap dat sommige mensen dat wel lekker vinden.
[...]
[...]
Dat vond ik vroeger ook... Vond je mijn recept niet te vreten? Je kan het ook gewoon niet maken, ik vind het goedkope mexicaanse bier namelijk ook niets. Maar snap dat sommige mensen dat wel lekker vinden.
donderdag 22 oktober 2015 om 20:15