Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
quote:Lisbeth_Salander schreef op 23 oktober 2015 @ 21:10:

[...]

Zo had ik het nog niet bekeken !Klopt, daarom doen ze dat, voor de continuïteit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:15:

ZoietsJe hebt meegedaan of niet toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Blokje kaas scoren en dan hoop ik straks toch wel een bak emo-tv over me heen te krijgen
quote:Yggdrasil- schreef op 23 oktober 2015 @ 21:11:

The voice is verslavend. Het is 1 grote rollercoaster, een warm bad en belachelijk avontuur die na maanden als een zeepbel uiteen spat.....

En dan wil je weer.....Heb jij er ervaring mee?
En jij?
Wat nemen jullie te snacken vanavond? Ik heb eigenlijk eerst nog zin in koffie, maar te lui om te zetten.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:plous schreef op 23 oktober 2015 @ 21:10:

[...]

Leuk! Ja hoor ik hou het nog wel een poosje vol. Minimaal 10 weken hoop ik Goed zo, voor je het weet is je kindje er.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 oktober 2015 @ 21:16:

Wat nemen jullie te snacken vanavond? Ik heb eigenlijk eerst nog zin in koffie, maar te lui om te zetten. ik heb een heel lief schattig koffiezetding van Tassimo, dat is een feestje om iets mee te maken

en ik heb sjips en popcorn en veel fruit

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zou ook wel mee willen doen. Dat ik dan ineens wel heel goed ga zingen. Ik twijfel nog tussen lekker afgezaagd "River deep, Mountain High" of een versloomde mineurversie van "I'm an albatros"
.
Ygg, een paar afleveringen geleden zei je zelf bladiebla. Bla en bla.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 oktober 2015 @ 21:16:

Wat nemen jullie te snacken vanavond? Ik heb eigenlijk eerst nog zin in koffie, maar te lui om te zetten.Ik heb trek in iets hartigs maar ik ben te lui om het te pakken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
tsssssssk had een ander gekozen zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marco kwam zojuist klaar
quote:rosanna08 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:17:

[...]

ik heb een heel lief schattig koffiezetding van Tassimo, dat is een feestje om iets mee te maken

Ik een Nespresso. Ook schattig, maar ja.
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2015 @ 21:17:

Ik zou ook wel mee willen doen. Dat ik dan ineens wel heel goed ga zingen. Ik twijfel nog tussen lekker afgezaagd "River deep, Mountain High" of een versloomde mineurversie van "I'm an albatros"Omg die laatste!!!!! Doen!!!
quote:rosanna08 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:17:

[...]

ik heb een heel lief schattig koffiezetding van Tassimo, dat is een feestje om iets mee te maken

Ik heb ook een Tassimo inderdaad een feestje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wil ook sjips en kaas maar de kasten zijn hier een beetje leeg
Ik zit aan de chocopinda's geen platte buik voor mij hoor.
"ik hou van Marco" Ik zal hier wel te Gronings voor zijn, maar ze houdt toch niet echt van Marco? Ze vindt hem vast gewoon leuk.
ik heb chips en cola

(nu moet ik helemaal planken)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh nu weet ik waarom de stoppen hier net doorsloegen
Er is een rotje in zijn haar ontploft.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven