TVOH 2015-2016
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:40
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:42
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:40:
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Ik mis Roel
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Ik mis Roel
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:43
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:44
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:40:
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Eens.
Maar er zijn ook geen hoogtepunten of ligt dat aan mij. Vind de meeste optredens op elkaar lijken, niet echt iemand die eruit springt waarvan ik meteen denk 'wow jou wil ik dit seizoen echt volgen' en de coaches zijn ook een dodelijk saaie combinatie. Geen grappen, geen vonken, alleen maar wat mild blabla en weer naar de volgende. Vind ze er allemaal zitten zonder heel enthousiast te zijn ofzo.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:46
quote:criminalmind schreef op 23 oktober 2015 @ 21:45:
Nou inderddaad, met die eerste groep coaches was het nog echt leuk. Nick&Simon en Roel waren ook wel grappig met elkaar Ja vind ik ook.
Nou inderddaad, met die eerste groep coaches was het nog echt leuk. Nick&Simon en Roel waren ook wel grappig met elkaar Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 oktober 2015 om 21:47
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2015 @ 21:44:
Ik kijk het dit seizoen voor het eerst, maar zoals ik begrijp is het normaal dus leuk ?bijna alle programma's zijn na een aantal jaar wel uitgewerkt en worden steeds minder spontaan
Ik kijk het dit seizoen voor het eerst, maar zoals ik begrijp is het normaal dus leuk ?bijna alle programma's zijn na een aantal jaar wel uitgewerkt en worden steeds minder spontaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best