Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:12
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:14
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2015 @ 10:09:
[...]
Dat meen je toch niet? Het is toch overduidelijk dat dat privé informatie is en als Leo dat wil delen dat ze dat dan zelf doet?Tja, ik sla daarin de plank soms mis.
[...]
Dat meen je toch niet? Het is toch overduidelijk dat dat privé informatie is en als Leo dat wil delen dat ze dat dan zelf doet?Tja, ik sla daarin de plank soms mis.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:14
zaterdag 24 oktober 2015 om 10:47
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:09
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 10:18:
Ja Chief, een konijnentopic, graag!
Ik heb er acht, Vlaamse reuzen, en ik kan wel wat advies gebruiken.Veel knuffelen goed eten geven en met kerst opeten of verkopen.
Ja Chief, een konijnentopic, graag!
Ik heb er acht, Vlaamse reuzen, en ik kan wel wat advies gebruiken.Veel knuffelen goed eten geven en met kerst opeten of verkopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:14
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:16
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 11:14:
Snotolf in "Droger dood, wat kan er zijn?"
De diagnoses vliegen je om de oren, maar dat mag zeker allemaal omdat het 'maar' een droger is?
ik zeg: meten met twee maten. Nou ja, als de patient al is overleden kan het stellen van een diagnose ook weinig kwaad meer.
Snotolf in "Droger dood, wat kan er zijn?"
De diagnoses vliegen je om de oren, maar dat mag zeker allemaal omdat het 'maar' een droger is?
ik zeg: meten met twee maten. Nou ja, als de patient al is overleden kan het stellen van een diagnose ook weinig kwaad meer.
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:20
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:24
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 10:14:
[...]
Tja, ik sla daarin de plank soms mis.Dan moet je wat langer nadenken voordat je info over een andere forummer post, of gewoon niet antwoorden op dat soort vragen.
[...]
Tja, ik sla daarin de plank soms mis.Dan moet je wat langer nadenken voordat je info over een andere forummer post, of gewoon niet antwoorden op dat soort vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!