Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:31
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2015 @ 11:30:
Het staat er wat lulliger dan ik bedoel. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.Ja, ik begrijp het, maar soms heeft het niet met langer nadenken te maken, maar met niet-begrijpen.
Het staat er wat lulliger dan ik bedoel. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.Ja, ik begrijp het, maar soms heeft het niet met langer nadenken te maken, maar met niet-begrijpen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 oktober 2015 om 11:50
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:12
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:14
quote:-RoseRed- schreef op 24 oktober 2015 @ 12:45:
De openingspost is toch verwijderd, te naakt
Sid en Moi kwijlen op Actueel
Maar een topic over racisme mag natuurlijk wel.
Die naaktheid van de blogs etc onderaan de pagina mag wel .
Tja Rose, racisme valt onder vrijheid van meningsuiting . Te sneu voor woorden...
De openingspost is toch verwijderd, te naakt
Sid en Moi kwijlen op Actueel
Maar een topic over racisme mag natuurlijk wel.
Die naaktheid van de blogs etc onderaan de pagina mag wel .
Tja Rose, racisme valt onder vrijheid van meningsuiting . Te sneu voor woorden...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:28
App = eb = getijde = tijd kan je zien op een klok. Tik tak = hamertje tik.
Klok horen luiden. Klokkenluider. Klepel.... of tepel. Woorden in de mond nemen. Euh, ik doe met de ogen, maar niet begrijpen...
Wie weet hoe het er uit ziet? Worden deuren dicht gedaan voor dichter. Of poorten gesloten? Poort in PC of in mobiele telefoon?
Er klopt geen (voet)bal van.... Cruijff wie kent hem nog. FIFA of VIVA... Ja, een brede maatschappelijke ontwikkeling.
Facebook is niet meer anoniem en dus openbaar.... Back to the future was er in de vorige eeuw... Auto is bewaard gebleven..
Nee, ik kan het ook niet volgen. Ik zit niet op twitter en niet op facebook. Ik lees het wel - maar héél s(t)oms.
Ge tikt .... op toetsenbord. Lekker geen vingeren en wijzen met vingertje mag weer wel. Doeiiii. (van wijs af...)
Klok horen luiden. Klokkenluider. Klepel.... of tepel. Woorden in de mond nemen. Euh, ik doe met de ogen, maar niet begrijpen...
Wie weet hoe het er uit ziet? Worden deuren dicht gedaan voor dichter. Of poorten gesloten? Poort in PC of in mobiele telefoon?
Er klopt geen (voet)bal van.... Cruijff wie kent hem nog. FIFA of VIVA... Ja, een brede maatschappelijke ontwikkeling.
Facebook is niet meer anoniem en dus openbaar.... Back to the future was er in de vorige eeuw... Auto is bewaard gebleven..
Nee, ik kan het ook niet volgen. Ik zit niet op twitter en niet op facebook. Ik lees het wel - maar héél s(t)oms.
Ge tikt .... op toetsenbord. Lekker geen vingeren en wijzen met vingertje mag weer wel. Doeiiii. (van wijs af...)
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:31
zaterdag 24 oktober 2015 om 13:37
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 13:31:
Wat een eh...... tietenexplosie op dit topic. Benieuwd wanneer dat gegumd wordt, zo expliciet, dat kan echt niet hoor.He gadver Solo, dat geeft zoveel rotzooi... denk dat de Mods meer hebben aan een dweil dan een gum .
Wat een eh...... tietenexplosie op dit topic. Benieuwd wanneer dat gegumd wordt, zo expliciet, dat kan echt niet hoor.He gadver Solo, dat geeft zoveel rotzooi... denk dat de Mods meer hebben aan een dweil dan een gum .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow