Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goedemorgen.

Post nummer 1000 in dit topic, ik hou d'rvan.

Drukke ochtend al, maar de klokken staan gelijk.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
De radiografische klok heeft het hier begeven. Hij stond niet gelijk, en ook met batterij vervangen deed hij het niet meer.
Goedemorgen, sterkte Bloes
morning ladies

bloes, dikke knuffel
quote:-RoseRed- schreef op 25 oktober 2015 @ 08:17:

De radiografische klok heeft het hier begeven. Hij stond niet gelijk, en ook met batterij vervangen deed hij het niet meer.Geduld! Mijn wekker was ook niet naar zomertijd gegaan, maar een dag later wel. Ik had het ding toen wel verplaatst. Stond dichter bij het raam, nu vannacht ging het wel weer goed.
Morgen! Bloes wat een zware periode, maar de ervaringsdeskundigen hier schreven hele ware dingen. Wel veel makkelijker gezegd dan er naar te handelen, maar toch. En een boeketje om je moed te geven en op te vrolijken

Ik heb man en schoonvader even 't stadje ingestuurd om wat dingetjes voor de lunch te halen en samen koffie te drinken. Ik voelde aan mijn tenen dat een 'mannengesprek' even nodig is voor schoonvader en man het dat zowaar ook in de gaten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sterkte bloes
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
kia, hoe is het met jou?
Sterkte bloes en beterschap gewenst voor je kindje.
quote:Solomio schreef op 25 oktober 2015 @ 08:12:

Goedemorgen.

Post nummer 1000 in dit topic, ik hou d'rvan.

Drukke ochtend al, maar de klokken staan gelijk.Oh ja, je halfjaarlijkse klus
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 25 oktober 2015 @ 08:59:

[...]

Geduld! Mijn wekker was ook niet naar zomertijd gegaan, maar een dag later wel. Ik had het ding toen wel verplaatst. Stond dichter bij het raam, nu vannacht ging het wel weer goed.Hij doet het nog steeds niet.
quote:Morrigan- schreef op 25 oktober 2015 @ 09:29:

kia, hoe is het met jou?Gaat wel oké hoor. En hoe gaat het met jou?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 25 oktober 2015 @ 13:37:

[...]

Gaat wel oké hoor. En hoe gaat het met jou?

'oké'.....klinkt niet als 'super' of 'goed', maar zolang er vooruitgang is en geen achteruitgang dan is het al winst he

met mij gaat het goed hoor, druk met werk de laatste tijd.

en dat is alleen maar leuk hoor, als je werk doet wat je echt leuk vindt dan voelt het niet als werken he

ik moet alleen oppassen dat ik niet 24/7 aan het werk ben, da's niet gezond
quote:Morrigan- schreef op 25 oktober 2015 @ 13:44:

[...]

'oké'.....klinkt niet als 'super' of 'goed', maar zolang er vooruitgang is en geen achteruitgang dan is het al winst he

met mij gaat het goed hoor, druk met werk de laatste tijd.

en dat is alleen maar leuk hoor, als je werk doet wat je echt leuk vindt dan voelt het niet als werken he

ik moet alleen oppassen dat ik niet 24/7 aan het werk ben, da's niet gezond

Nee 24/7 werken ís niet goed voor je. Fijn dat je er zoveel plezier in hebt!

Bij mij ís het stabiel, het kan veeeeeel erger en slechter. Dus het ís wel oké zo.
quote:-RoseRed- schreef op 25 oktober 2015 @ 12:30:

[...]

Hij doet het nog steeds niet.

Oh dat is jammer, hier in huis twee van die wekkers. Bij één kun je trouwens ook het radiografische signaal ontvangen uitzetten, is dat soms per ongeluk gebeurd!

De rest hier staat ook altijd automatisch goed, want dat doet man dan direct bij het opstaan. Van sommige klokken zou ik niet eens weten hoe het moet! De klok van de thermostaat bv, daar zou ik dan de gebruiksaanwijzing bij moeten pakken.
Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2015 @ 14:52:

Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?

wel als ik naar buiten kijk. en net even een vergeten boodschapje gehaald.

het is heel zacht, de buren zaten buiten in het zonnetje, lekker hoor.

maar verder ben ik druk geweest met m'n huis schoonmaken.

niets lekkerder dan in een schoon huis aan een nieuwe werkweek beginnen en daar geen omkijken meer naar hebben

nu even chillen met netflix
quote:fietsie schreef op 25 oktober 2015 @ 14:21:

[...]

Oh dat is jammer, hier in huis twee van die wekkers. Bij één kun je trouwens ook het radiografische signaal ontvangen uitzetten, is dat soms per ongeluk gebeurd!

De rest hier staat ook altijd automatisch goed, want dat doet man dan direct bij het opstaan. Van sommige klokken zou ik niet eens weten hoe het moet! De klok van de thermostaat bv, daar zou ik dan de gebruiksaanwijzing bij moeten pakken.Het was een klok zeer goedkoop ( rond de 15 euro) bij de aldi vandaan die bijna 10 jaar heeft gedaan dan wordt het tijd voor wat nieuws.
quote:Morrigan- schreef op 25 oktober 2015 @ 15:04:

[...]

wel als ik naar buiten kijk. en net even een vergeten boodschapje gehaald.

het is heel zacht, de buren zaten buiten in het zonnetje, lekker hoor.

maar verder ben ik druk geweest met m'n huis schoonmaken.

niets lekkerder dan in een schoon huis aan een nieuwe werkweek beginnen en daar geen omkijken meer naar hebben

nu even chillen met netflix

Ik zit al de hele dag met de balkondeur open en ga ook af en toe even buiten zitten. Het lijkt wel lente en van de week wordt het nog warmer. Heerlijk!

Veel plezier met netflix

Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?Ik wilde in de tuin werken, man wilde wielrennen maar ik wilde ook strijken en iets voorbereiden voor het eten. (Moet paar uur opstijven) Kinderen hadden nog het een en ander van me nodig. En nu moet ik nog beginnen aan de tuin, maar krijg ook straks ineens mijn ouders op het eten. Tipische zondag in huize Fietsie, tuin komt van de week wel.
Iemand opperde om een eigen topic te openen over Nel. Nee, dank u. Dat vind ik juist zo fijn van de napraat, je kunt hier iets melden zonder dat er reacties op komen. Het hoeft niet over topics te gaan, niemand vraagt Bloosje een eigen topic te openen. En ik weet dat mensen het lezen. Dus ik blijf het lekker hier melden. Dan zet je me onder de negeer, als je het suffige onzin vindt.

Nel is er nog hoor! Acht Vlaamse reuzen, Leo, je kunt ze laten castreren, dat weet je?
quote:fietsie schreef op 25 oktober 2015 @ 15:11:

[...]

Ik wilde in de tuin werken, man wilde wielrennen maar ik wilde ook strijken en iets voorbereiden voor het eten. (Moet paar uur opstijven) Kinderen hadden nog het een en ander van me nodig. En nu moet ik nog beginnen aan de tuin, maar krijg ook straks ineens mijn ouders op het eten. Tipische zondag in huize Fietsie, tuin komt van de week wel.Ja, met een druk gezin loopt niet altijd alles volgens plan hè.
quote:Chiefseattle schreef op 25 oktober 2015 @ 16:03:

Iemand opperde om een eigen topic te openen over Nel. Nee, dank u. Dat vind ik juist zo fijn van de napraat, je kunt hier iets melden zonder dat er reacties op komen. Het hoeft niet over topics te gaan, niemand vraagt Bloosje een eigen topic te openen. En ik weet dat mensen het lezen. Dus ik blijf het lekker hier melden. Dan zet je me onder de negeer, als je het suffige onzin vindt.

Nel is er nog hoor! Acht Vlaamse reuzen, Leo, je kunt ze laten castreren, dat weet je? Je bedoelt Bloes? En dat vind jij wel een goede vergelijking?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou het wel volgen hoor, een topic over Nel.

Wat is het een heerlijke dag hè? Genieten jullie er ook zo van?Mijn man is op reis en ik pruttel een beetje aan met de kinders, ik doe voornamelijk niks en heb net eten besteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven