Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
John wil weer te veel doen
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 18:37:

ja, dat viel mij ook op, maar goed ze kunnen de schorten natuurlijk klaar hebben liggen en er is vast in geknipt

Ja snap het wel maar ze moeten een dag ervoor al weten welke namen op welke kleur gemaakt moet worden en wie de captain is.

Maakt ook niet uit hoor maar het viel mij op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 18:39:

John wil weer te veel doenJa dat is toch al vaker tegen hem gezegd? Hij doet zo moeilijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 oktober 2015 @ 18:39:

[...]

Ja snap het wel maar ze moeten een dag ervoor al weten welke namen op welke kleur gemaakt moet worden en wie de captain is.

Maakt ook niet uit hoor maar het viel mij op.Dat hoeft toch niet, er wordt zo vaak met gekleurde schorten gewerkt. En als je alle namen in rood en blauw hebt, en 2 met captain, pak je die schorten die je nodig hebt
Georgia moet niet zeuren, dan moet ze haar mond maar open trekken op het moment dat taken verdeeld worden. Iedereen is als een mak lammetje naar John toe. 6 gerechten maken, dat is veel te veel

hallo, ik ben er
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 18:39:

John wil weer te veel doenKan niet samenwerken dus wil iedereen zijn eigen ding laten doen
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 18:42:

Georgia moet niet zeuren, dan moet ze haar mond maar open trekken op het moment dat taken verdeeld worden. Iedereen is als een mak lammetje naar John toe. 6 gerechten maken, dat is veel te veelJa dat zie je toch dat het erg veel is. Doe dan ieder wat en de dressing voor diegene die het eerste klaar is. Maar zoveel gerechten vind ik echt te gek, alleen daarvan raak je al in de stress.
Euh goeie opmerking van de heren
Wat een drammer zeg met zijn gerechten, als het teveel is, dan is het teveel.
oh werkelijk hij heeft een betonplaat voor zijn kop. Iedereen zegt: niet doen en hij wil toch doorzetten. Dan hopelijk er straks ook meteen uit
Nou wat je zegt, doe dat lekker bij een opdracht waar je alleen bent maar zet niet je medeteamleden zo op de schopstoel.
Dat muziekje mag wel uit.
Georgia moet ook wat positiever zijn, dat zou ook een stuk schelen. Als je denkt dat het niet lukt, dan lukt het ook niet
Dat is ook zo. En juist hadden ze haar dan wat minder laten doen wat goed is dan tig gerechten die maar half zijn. Nou ja én niet zoveel gerechten.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 oktober 2015 @ 18:56:

Nou wat je zegt, doe dat lekker bij een opdracht waar je alleen bent maar zet niet je medeteamleden zo op de schopstoel.Dacht dat hij van de vorige keer toch wel geleerd had, dat team niet betekend dat je solist bent
Aubergine niet gaar? Nou ja, beter aubergine dan de kip
Tonijn met doodgeslagen grote spin
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 19:13:

Aubergine niet gaar? Nou ja, beter aubergine dan de kipHelemaal zo slap is het net een babyhapje.
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 19:13:

Tonijn met doodgeslagen grote spin

Ik moest er net aan denken, zo`n giftige zwarte weduwe hahahahaha
Oh ze eten aubergine als vla zegt George, ik ken het niet zo slap.
Nee ik ook niet
ik ben benieuwd naar de toetjes, want daar hebben we nog niet veel van gezien
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 oktober 2015 @ 19:16:

Nee ik ook niet

Ik ken het uit de griekse keuken en dan is het wel gaar maar nog wel met een bite.

Nou komen de toetjes
oh nee he, gerecht bedacht, maar geen witte chocolade. Dat is wel heel stom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven