Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 29 oktober 2015 om 17:51
quote:SuzanneSuus schreef op 29 oktober 2015 @ 17:24:
[...]
Er zit nog veel meer vergelijkbaar nieuws in de pijplijn. Ik verbaas me dan soms over de oorsprong van veel onderzoeken. Het begint altijd dat iemand een lumineus idee heeft . Soms (bjjna) tegelijk meerdere mensen op verschillende plekken met hetzelfde idee. Echte wetenschappers, vaak puur laboratoriumwerk in het begin.
Waar jij het nu over hebt is een afsplitsing van de kennis over tumorcellen. Er zijn al geneesmiddelen en behandelingen daarop gebaseerd. En dat is al bijna oude kennis. Zo mooi dat het nu echt wordt
het zal nog wel even duren voor het een simpel onderzoekje is dat je 'even' kunt laten doen en het zal ook wel lang behoorlijk prijzig zijn. maar het geeft hoop voor de toekomst dat ze deze grote stap nu hebben kunnen maken.
ik vind het mooi nieuws!
[...]
Er zit nog veel meer vergelijkbaar nieuws in de pijplijn. Ik verbaas me dan soms over de oorsprong van veel onderzoeken. Het begint altijd dat iemand een lumineus idee heeft . Soms (bjjna) tegelijk meerdere mensen op verschillende plekken met hetzelfde idee. Echte wetenschappers, vaak puur laboratoriumwerk in het begin.
Waar jij het nu over hebt is een afsplitsing van de kennis over tumorcellen. Er zijn al geneesmiddelen en behandelingen daarop gebaseerd. En dat is al bijna oude kennis. Zo mooi dat het nu echt wordt
het zal nog wel even duren voor het een simpel onderzoekje is dat je 'even' kunt laten doen en het zal ook wel lang behoorlijk prijzig zijn. maar het geeft hoop voor de toekomst dat ze deze grote stap nu hebben kunnen maken.
ik vind het mooi nieuws!
donderdag 29 oktober 2015 om 17:56
quote:Fenrir-Greyback schreef op 29 oktober 2015 @ 17:40:
[...]
Ik denk juist dat die mensen in situaties die er wel toe doen helemaal niet boos worden, maar dichtklappen of zo. En dat die verdrongen boosheid zijn weg dan vindt als er iemand in de supermarkt ietsje te lang staat te twijfelen bij de monatoetjes .En er dan ook altijd wat van moeten zeggen.
[...]
Ik denk juist dat die mensen in situaties die er wel toe doen helemaal niet boos worden, maar dichtklappen of zo. En dat die verdrongen boosheid zijn weg dan vindt als er iemand in de supermarkt ietsje te lang staat te twijfelen bij de monatoetjes .En er dan ook altijd wat van moeten zeggen.
donderdag 29 oktober 2015 om 18:08
quote:ThunderassMan schreef op 29 oktober 2015 @ 17:56:
[...]
Ik zag ook 'rare'en 'ingewikkelde' dingen langskomen op FB gisteren.
Edit: en nog steeds, zie ik.Wat heb ik gemist dan?
[...]
Ik zag ook 'rare'en 'ingewikkelde' dingen langskomen op FB gisteren.
Edit: en nog steeds, zie ik.Wat heb ik gemist dan?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 29 oktober 2015 om 18:12
quote:Morrigan- schreef op 29 oktober 2015 @ 17:51:
[...]
ik vind het mooi nieuws! 20 jaar is geen uitzondering
[...]
ik vind het mooi nieuws! 20 jaar is geen uitzondering
Je bent zelf een theepot
donderdag 29 oktober 2015 om 18:28
donderdag 29 oktober 2015 om 18:33
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2015 @ 17:37:
Ik word ernstig lodderig van mensen die niets van een ander kunnen velen, daarom kijk ik ook nooit op dat topic. Krijg er spontaan spierverslapping van.
Verstandig van je om niet te kijken! Ik heb ook een aantal topics die ik bewust negeer, maar deze vind ik zo leuk om dezelfde reden als onze zenne wasvrouw: die ene keer in het jaar dat ik me erger valt in het niets bij alle ergernissen in dat topic en dat is zo fijnnnnn.....
Ik word ernstig lodderig van mensen die niets van een ander kunnen velen, daarom kijk ik ook nooit op dat topic. Krijg er spontaan spierverslapping van.
Verstandig van je om niet te kijken! Ik heb ook een aantal topics die ik bewust negeer, maar deze vind ik zo leuk om dezelfde reden als onze zenne wasvrouw: die ene keer in het jaar dat ik me erger valt in het niets bij alle ergernissen in dat topic en dat is zo fijnnnnn.....
donderdag 29 oktober 2015 om 18:38
donderdag 29 oktober 2015 om 18:39
donderdag 29 oktober 2015 om 18:50
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 18:38:
[...]
Ik lees zo vaak "nou, ik heb er wat van gezegd hoor"
En daar zie ik dan dus een rood transpirerend hoofd bij een een iets te schelle stem van ingehouden drift.Ik krijg er door jouw beschrijving ook een plaatje bij, haha. Toch denk ik dat veel ergernissen een beetje aangedikt worden, ter vermaak. En dat veel mensen er juist niets van zeggen omdat ze het niet de moeite waard vinden. Maar dat denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker.
[...]
Ik lees zo vaak "nou, ik heb er wat van gezegd hoor"
En daar zie ik dan dus een rood transpirerend hoofd bij een een iets te schelle stem van ingehouden drift.Ik krijg er door jouw beschrijving ook een plaatje bij, haha. Toch denk ik dat veel ergernissen een beetje aangedikt worden, ter vermaak. En dat veel mensen er juist niets van zeggen omdat ze het niet de moeite waard vinden. Maar dat denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker.