Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Miss thang...... niet praten over de klad die erin kan komen..... ik word zo bang nu! Fijn dat je er weer even bent.... nog geen date dus...... twijfel, wel niet....... ik benieuwd.....Ziektewet lijkt me overigens geen optie, maar ik snap wat je ermee bedoelde.

Nologoes, My God Girl, kennen wij elkaar uit een vorig leven?

Ik kan het me allemaal zo voorstellen. Ik kijk ook uit naar jouw samenzijn over iets meer dan twee weken. Voor die tijd nog even mijn samenzijn vieren hier. Dat is einde van deze week, dus wat zeur ik.

Ik kan zeuren. Echt zeuren, ik weet het. Maar het verlangen in mij wordt met de uren groter en heviger. Ik wist niet dat je zo chagrijnig kon worden als je iemand mist... Walgelijk. En dan vooral walgelijk naar mezelf toe. 'Grow up Djoels' roep ik steeds, helpt nog niet echt.

Gisteravond bezig geweest met de prachtige foto's van onze vakantie. Nu vanavond bezig geweest met foto's van een fotoshoot van hij en ik...... Ik ben dol op fotograferen.

Dit is echt een favoriet van mij.

Kijk zo graag naar die lekkere billen. Zo ik ben weer on topic.

Heb zin in dat jongemannen lijf. Dat heerlijke lijf. Die heerlijke kont. Zijn armen. Zijn heerlijke armen, mond, benen. Ik wil hem. Ik wil liefde bedrijven totdat ik er bijna dood bij neerval om vervolgens tot leven geneukt te worden.

Zo.

Klaar met dat gejank.

DTEEZ!
Wooooow wat een mooie foto, en mooie billen en mooie laarzen!!!

Ik stuiter hier nog even door. Zag gister ex-jongeman (zal 'm zo maar ff noemen voor de duidelijkheid) online komen en zag staan dat ie ziek is. Kon het dus niet laten om hem ff aan te spreken en beterschap te wensen. Dat voelde wel goed. Maar ik weet nu al dat als ik vrijdag met een vriendin op stap ga en de beest ga uithangen (wat zeker gaat gebeuren), ik haar mijn mobiel geef. Ik heb namelijk de nare gewoonte hem te sms-en als ik een drankje op heb , hoe fout!

Maar eerst deze week nog een ander avontuur, met 2 (!) niet zo jonge mannen
@foto: Godsammejezuskristusnogesantoezeg!!!!!!

Djoels; we kennen elkaar inderdaad. Jij bent ik en ik ben jij. Freaky. (maar echt; ik fotografeer ook en wil tijdens ons aanstaande tripje voor het eerst foto's van ons maken. Twijfel of ik tripod mee zal nemen, hihihi!!!)

Vandaag vroeg ik me serieus af of dit wel normaal is; ik functioneer totaal NIET! Ik heb genoeg te doen en doe ook wel het hoognodige; m'n bed uit, douchen en aankleden, m'n gezicht laten zien en leuk meedoen op m'n werk, alvorens me met ingehouden haast naar huis te begeven. Want wie weet is er mail...

En het leuke is dat er ook heel vaak mail is, of een chatgesprek en hij heeft zelfs al een paar keer gebeld, en dat laatste waardeer ik omdat bellen echt duur voor hem is.

(ik bel hem niet; wil hem niet op kosten jagen, het schijnt daar ook geld te kosten als je gebeld wordt)

Ik was vanmorgen gewoon als een kind zo blij omdat ik zag dat ie vroeg gebeld had; twee gemiste gesprekken. Ik voelde me verdorie alsof ik de loterij gewonnen had!

De gedachte dat hij daar aan mij denkt zoals ik aan hem.... Dat is werkelijk genoeg om de vlinders in mijn buik extra wind te geven.

Dus ik ben blij te horen dat ik aanstaand weekend onder de pannen ben. Dank daarvoor Djoels! Oh wacht effe, Yasmina, jij doet er deze week maar liefst 2!! Ik krijg het weer druk!

Kijk, daar word ik nou blij van!!!
Onze eerste foto samen is genomen in de spiegel van een hotelkamer. Vaag door lichteffecten. Prachtig omdat het voor het eerst een foto was van hij en ik. De mooiste foto ooit genomen van ons, de puurheid, de blik. Hij staart via de spiegel vooruit, terwijl ik via de spiegel naar hem kijk.Dat moment vastgelegd. Daar in die suite waar liefde & lust ons omringde. Die foto straalt alles uit wat hij en ik zijn.

*pakt de foto erbij en glimlacht*

Het is onwerkelijk. Ik denk aan hem. Ochtend, middag, avond. Ik kijk een film waar twee mensen intensie passie voelen en mijn hart krimpt ineen. Dan glimlach ik want ik weet wat ze voelen, ik weet wat ik voel. Ik kan uren mijmeren over zijn terugkomst. De open haard aan, de kaarsen aan. Zijn armen om mij heen. Zijn ogen als hij praat. Dat zijn hand onbewust de mijne zoekt en mijn vingers geen minuut loslaat. Zojuist nog een sms van hem. Ik voel ze recht in mijn hart. Ik voel aan alles dat wat ik voel, hij ook voelt. Zijn woorden, zijn zinnen.

Hij geniet en natuurlijk geniet ik ook. Maar tussendoor is er dat gevoel, daar waar ik mijn vinger niet op kan leggen. Dát stukje gevoel wat sluimert door mijn hoofd..

Ik snap je Nologoes. Dat je blij bent als je ziet dat je gemiste oproepen hebt. Dat je gelukkig wordt van een email, een chatgesprek.

Je schrijft over dat de gedachten dat hij daar net zoveel aan jou denkt als jij aan hem..... je nog meer vlinders geven. Dat is het ook. Niets zo mooi als een liefde die wordt beantwoord. Niets zo mooi als je zo graag wakker wilt worden naast iemand, die niets liever wilt dan wakker worden naast jou.

*in gedachten pak ik je hand, kus ik je en voel ik de warmte die ik zo mis als ik aan je denk*

Normaliter zou ik kotsen van zulke teksten. Dan denk ik 'doe eens normaal!'. Stelletjes die kussen op straat, in de parkeergarage, in de kroeg, ik haat ze. Allemaal. Maar nu doe ik het zelf. Uren heb ik met hem gekust in een cafe. Zaten we hand in hand. Liepen we over straat en tilde hij me opeens op en kuste me. Het kan me niet schelen dat mensen kijken, dat mensen denken 'doe eens normaal'. Als de wereld aan je voeten ligt, kan het je allemaal niet meer schelen. Als de liefde die je zo ontzettend lief hebt, jouw liefde gulzig beantwoordt, is het leven werkelijk een paradijs en vergaat alle gevoel van realiteit.

Ik voel zo met je Nologoes. Je plannen. Je reis met hem. Je eerste foto. Die hartstocht, passie, avontuur...

Ik lig al anderhalf uur in bed. Kan niet slapen. Voel me eenzaam. Ik denk de hele avond al aan een gesprek wat ik met hem had tijdens onze reis. Over nu en later. Hij en ik... Als ik mijn ogen dicht doe voel ik bijna zijn blik die de mijne doorboort. Ik voel bijna zijn handen die mijn gezicht vastpakken. Ik voel bijna zijn lippen op die van mij, bijna....

Ik hoor hem praten. Hij fluistert de toekomst in mijn oren. Ik geloof niet dat ik me vaak zó gelukkig voelde in het leven.

Ik ben melancholisch... En een ongelofelijke slappe trut, dat ook.

Yasmina, jij bent ook een donderstraal! Avontuur met 2 jongemannen, nog een jonge ex op msn, hou je ons op de hoogte?
DTEEZ!
Dat gevoel waar je je vinger niet op kan leggen; is het angst?

Dat vraag ik me van mezelf echt af..

Waarom is het zo moeilijk tegeloven dat dit ECHT bestaat! Ik heb ECHT de loterij gewonnen! En jij ook Djoels...

Waarom knaagt dat????
Is het angst?

Denk al een paar uur over je woorden na.

Weet je, ik heb meerdere relaties gehad in mijn leven. Ik heb echter nog nooit liefdesverdriet gekend. Ik weet niet wat het is hoe het voelt als je hart eruit gerukt wordt. Ik weet niet wat het is als degenie van wie je houdt, je vertelt dat hij/zij niet meer me je verder wilt. Ik heb het nooit meegemaakt. Ik wil het niet meemaken.

Kwetsbaar.

Ik ben zo kwetsbaar door dit gevoel.

Hij maakt mij kwetsbaar.

Dát is wat het moeilijk maakt. Wat me bang maakt.

Dingen die ik me afvraag, die ik me nooit eerder afvroeg in het leven...

Wat als zijn vliegtuig neerstort?

Wat als hij op zijn reis iemand tegenkomt en zich laat gaan.

Wat als hij verliefd wordt op iemand anders.

Wat als hij me toch te oud vindt?

Wat als hij opeens bedenkt dat dit het toch niet is.

Wat als.......

Zo vermoeiend.

Aan de andere kant weet ik zo ontzettend zeker dat alles wat ik voel, dat hij dat ook voelt. Hij is net zo gelukkig als ik.

Een maand geleden stapten wij vandaag in het vliegtuig. Dat smste hij me ook vanmorgen vroeg. Dat het toen allemaal anders was, dat hij iedere dag terugdenkt aan die dagen. Dat hij niets liever wil dan met mij nieuwe avonturen beleven. Dat lees ik als ik wakker word en dan voel ik me zo gelukkig.

Kwetsbaar. Ik ben zo kwetsbaar. Ik stel me kwetsbaar op... dat is heel angstig. Angst is het Nologoes. Angst.

Dank je voor het meedenken/voelen.
DTEEZ!
Nologoes, Djoels en Miss Thang..

Dit was toch eigenlijk niet de bedoeling, he? Jullie zijn tot over je oren verliefd. Daar waren die jongens nou toch niet voor bedoeld?

En mij een tijdje geleden maar waarschuwen voor die valkuil die liefde heet en ik maar luisteren...

Ik hoop echt voor jullie dat jullie nog heel lang kunnen blijven genieten van je vriendjes, ook al zijn ze letterlijk even niet in de buurt. Maakt het weer samenzijn straks extra lekker. Ben jaloers.

Hier is het weer stil, ik droom af en toe van hem, maar ga niet zelf sms'en. Het is leuk geweest en hij blijft lekker, als het er ooit van komt, komt het ervan. Ik heb bedacht dat de liefde me niet staat. Ik ben mezelf niet (of sta mezelf niet toe mezelf te zijn), functioneer niet, zorg minder goed voor mezelf en denk alleen maar aan HEM (wie hij dan ook is). Ik geloof inmiddels ook dat ik aardig zonder kan. Waar ik niet zonder wil is de fysieke aandacht die ik wil op het moment dat ik het wil van iemand die ik wil en die mij ook wil. (Beetje egoistisch bedacht, maar zo wil ik het. Is dat nou zo ingewikkeld of moeilijk?)

Als dat spetterende liefdesleven dan niet van de grond komt, dan toch maar eindelijk die carriere maken. Levert me in ieder geval mooie schoenen op !
Hoho, DH, ik ben niet verliefd, hoor! Ik ben uberhaupt nog aan het uitvogelen wat ik allemaal wil in mijn (liefdes)leven. Met jonge god is het geweldig als we samenzijn, maar zoals ik in mijn vorige post ook al zei ben ik enorm bang voor burgerlijkheid. Zie en spreek JG nu niet zoveel omdat hij dus toch behoorlijk ziek is (waar ik me dan wel weer zorgen om maak!!), dus dat geeft mij de tijd eens het een en ander te bedenken. De status nu is dat ik besloten heb er geen etiketten meer op te plakken en het maar gewoon per dag te nemen zoals het is....

maar verliefd, nee dat (nog?) niet.

En moet ook heel eerlijk toegeven dat ik vorige week een ander interesssant manspersoon tegen het niet onaantrekkelijke lijf gelopen ben, en daar wel een beetje mee heb lopen vozen..... Ahum, wellicht loopt dat ook nog op een soort van minnaarschap uit.....

Haha, DH, helemaal goed idee, carriere maken en schoenen kopen! Daar mag je mij 's nachts voor wakker maken!

Djoels, wat betreft je angst en het openstellen: Laat het gaan! Gewoon openstellen, kwetsbaar zijn en voelen! Better to have loved and lost, than to have never loved at all!

Laat de pret niet drukken door je angst, daar krijg je achteraf altijd spijt van. En zo te lezen hoef jij je helemaal nergens zorgen over te maken, en is die god van jou ook helemaal into you! Oh ja, wist je dat die angsten die jij hebt echt een enorme bijwerking zijn van verliefdheid ?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Djoels schreef op 30 september 2008 @ 01:25:

Yasmina, jij bent ook een donderstraal! Avontuur met 2 jongemannen, nog een jonge ex op msn, hou je ons op de hoogte?

Ik houd jullie op de hoogte va die 2 iets minder jonge mannen, maar dan via dat andere topic van mij, hihi.

quote:Djoels schreef op 30 september 2008 @ 10:57:

Weet je, ik heb meerdere relaties gehad in mijn leven. Ik heb echter nog nooit liefdesverdriet gekend. Ik weet niet wat het is hoe het voelt als je hart eruit gerukt wordt. Ik weet niet wat het is als degenie van wie je houdt, je vertelt dat hij/zij niet meer me je verder wilt.

Zondagskind! Ik heb het meegemaakt, vind het daarom ook vreselijk om verliefd te worden/zijn. Omdat dit meestal het einde is, of dat er meestal niet eens een begin is. Jij en Nologoes, jullie boven maar dat jullie jongemannen jullie zoveel aandacht geven. Ik ben jaloers, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ken het alleen uit romantische boeken en films, en nu dus van Viva, van jullie. Bestaat het dan toch echt? Is er misschien toch nog hoop?

Ik hoop 't!
Zondagskind! Ik heb het meegemaakt, vind het daarom ook vreselijk om verliefd te worden/zijn. Omdat dit meestal het einde is, of dat er meestal niet eens een begin is. Jij en Nologoes, jullie boven maar dat jullie jongemannen jullie zoveel aandacht geven. Ik ben jaloers, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ken het alleen uit romantische boeken en films, en nu dus van Viva, van jullie. Bestaat het dan toch echt? Is er misschien toch nog hoop?

Ik hoop 't![/quote]

Ik voel me ook een bofferd!

En idd; verliefd worden zat niet in de planning; but it just happened!

Er was een enorme klik, te mooi om te negeren. Geen uitspraken over verwachtingen, gewoon van dag tot dat genieten. Van sporadisch sms-en naar full blown contact. Het is allemaal vanzelf gegaan...

En toch heb ik ook die onvermijdelijke bijwerking van verliefd zijn. Namelijk angst. En ik kan me toch nog wel wat gebroken harten herinneren van vroeger, toen ik ook zo halsoverkop in de liefde stortte. Maar ik ga hier nu ook helemaal voor, want ja, cliche....: Dit is anders.... En ik ben nooit bang, tenminste... Ik ben wel eens bang, maar dat weerhoudt me nooit om toch naar mijn gevoel te handelen.

Ik ben een volwassen vrouw inmiddels. Hij blijkt ondanks zijn jonge leeftijd een volwassen man te zijn. En we weten waar we mee bezig zijn, ook al weten we niet waar het heengaat. Het maakt ook niet uit; zo lang we samen gaan, gaan we lekker!

Ik ben een vrije vrouw; zit niet met een affaire of ONS meer of minder. Maar als zich een ziel aandient, die zo mooi, zo puur, zo geil, en net als ik zo kwetsbaar is.... How can I resist?!

Ik verlang alleen nog naar hem; dus kwetsbaar. Maar hij? Hij verlangt ook zo naar mij;

Een stukje uit een emailtje van vannacht: Kom snel bij me lieverd, en laat het beminnen snel beginnen.... Ik lig op je te wachten...

OOOOHHHHH!!!! HIJ IS TE LEUK!!!!!
En Djoels, ik denk niet met je mee... Ik maak het samen met je mee!

We lijken in hetzelfde schuitje te zitten...
Ach, krijg je je intense verdriet niet op de ene manier te verwerken, dan wel op de andere manier. Ik ben net zo'n zondagskind als ieder ander. Maar het is waar. Ik weet niet hoe het is dat je partner tegen je zegt 'ik wil niet meer met je verder'. In mijn volwassen leven heb ik een paar relaties gehad, waarvan ik altijd degene was die er een einde aan heeft gemaakt. Tevens de grootste angst van mijn jongeman. 'Wanneer begin ik je te vervelen en ga je op zoek naar iemand anders' vroeg hij me eens serieus. Hij meende het. Ik begrijp het. Ik moet er niet aan denken zonder hem te zijn. Eén van mijn vriendinnen zit op dit ogenblik heel erg in de rats. Verlaten door haar man van haar leven. Ik weet niet wat ze voelt, die pijn, die ongelofelijke pijn, ik ken het niet. Toen zei ze:

'Stel je voor dat jouw jongeman morgenochtend naast je wakker wordt en dat hij je vertelt dat hij er klaar mee is. Zijn tas pakt en vertrekt.' Alsof mijn keel werd afgesneden. Ik hoop het nooit mee te maken.

Ik ben trouwens in het bezit van een on-ge-lo-fe-lij-ke koortslip.

!$##%%#F*ck!! Ben daar echt gevoelig voor. Nu de grieptyfus om me heen uitbreekt, ben ik ook aan de beurt. Niet door ziek te worden, maar wel door een uitbarsting van een koortslip. God, wat maakt me dat ongelukkig. Hij is niet weg vrijdag, dat zie ik nu al. Dat betekent niet kussen. Niet kussen!??!?!?!?! Dat kán toch gewoon niet. Het schuimpje in mij wordt alsmaar groter, ik kan wel janken!

Miss Thang; ik laat het ook gaan. Ik laat de angst mij niet remmen in mijn doen en laten. Ik geef en leef. Ik voel en fear. Alleen op sommige momenten ben ik me even bewust van dat gevoel diep van binnen. Of zoals b.v. de vraag die mijn vriendin me stelde, dan kan ik daar over nadenken. Wellicht te lang over nadenken. Dan moet je daar weer uit stappen, wat overigens meestal ook prima gaat. Wees niet bang voor burgerlijkheid, wees nergens bang voor. Laat het gewoon gaan en laat het je overkomen... al dan niet met een ander exemplaar.

Desperate Housewife; Er is helemaal niets mis met je richten op een carrière en af en toe een scharrel. Je hart verliezen, dat kan je alleen niet plannen. Daar heb je gelijk in. Ik heb jarenlang alleen maar gewerkt, gewerkt en ontelbare laarzen gekocht Alles draaide om mijn carrière. In mijn relatie had ik (maakte ik) weinig tijd voor hem vrij. Dacht aan mezelf en alleen aan mezelf. Als we dan samen waren, wisten we niet wat we moesten doen samen. Bleek dat we ons helemaal niet met elkaar konden vermaken toen het er op aankwam. Dus dook ik weer in mijn carrière. Weglopen noemen ze dat ook wel. Nu ben ik 34, woon ik alleen in mijn eigen heerlijke huis. Heb ik een goede baan, teveel schoenen, jassen, tassen, reis ik veel en voel ik dat dat opeens allemaal zo niet belangrijk is. Bij mij is het dus juist andersom.. Ik verlang naar burgerlijkheid. Ik ben daar niet bang voor. Ik verlang naar iemand met wie ik samen thuis wil zijn. Ik verlang ernaar niet meer op mijn klok te hoeven kijken als ik thuis ben in de hoop dat mijn partner zo weggaat omdat ik niet samen thuis kan zijn. Ik ben daar zo klaar mee. Ik wil intimiteit die twee mensen kunnen beleven. Daarvoor heb ik liefde nodig, met lust heb ik dat niet. Het was inderdaad niet de bedoeling dat ik verliefd werd op mijn jonge god. Ik wilde neuken, sex, met een lekker strak jong exemplaar die slim en geil was. Dat was hij. Ik heb er heel lang omheen gedraaid dat hij het zou kunnen zijn voor mij. Veel te lang. Nu is het geen geheim meer en schreeuw ik het van de daken!

Yasmina; Heb je nog een topic dan? Oh, dat weet ik helemaal niet. Ook hier op de Sexpijlert? God, ik moet eens gaan zoeken dan. Ben wel erg nieuwsgierig nu!

Wat ik al zei, ik heb nooit liefdesverdriet gekend, maar wel intense liefde gevoeld, nu, maar ook hiervoor. Ik weet dat het bestaat. Ik geloof er zó ongelofelijk in. Ik wist alleen niet dat ik ooit de hoofdrol zou spelen in mijn eigen bestseller. Dat is heel bijzonder. Ja, het bestaat. En bij god ik hoop dat je het ooit zelf zult ervaren..... some day.

Nologoes; Dat zitten we ook. Dat gevoel heb ik ook, dat we in dat zelfde schuitje zitten. Jij geeft ook aan wat ik heb. Angst maar het stopt je niet. Mij ook niet, nooit. 'Jij maakt altijd zoveel mee' zeggen mensen wel eens tegen me. Dan zeg ik altijd 'iedereen krijgt avonturen op zijn pad, je kiest er voor het pad te nemen of niet. Ik kies daarvoor. Niet altijd de meest verstandige stap, wel vaak een avontuur.' Ik zal nooit toegeven aan angst, dat ontneemt me mijn recht te genieten van iets wat ik graag wil, (bij wijze van spreken).

Wat heerlijk die email van je! Wat goed is dat toch zulke teksten. Je valt ervoor. Joh ik zou er nog voor vallen als hij zou schrijven 'ik hou van jou, blijf me trouw, wordt mijn vrouw'

Nee, dat zal hij nooit schrijven. Hij kan schrijven. Hij heeft liefde voor de taal, net als ik. Hij schrijft mij prachtige stukken tekst. Niet lang, maar wel prachtig.

Jezus, wat lul ik veel over mezelf

Sorry!

Morgen is hij thuis. It's about time!
DTEEZ!
Hoi, hoi!!

Het contact met mij en mijn jonge vriendje is weer volledig hersteld!! Wohoo!!

Over zes dagen krijg ik de sleutel van mijn eigen huisje en kan mijn vrije leven gaan beginnen. Geen geobsedeerd gedrag van mijn ex meer!!

Mijn vriendje heeft al laten weten dat hij er naar verlangt om bij me langs te komen en eindelijk rustig te kunnen genieten van elkaar. Hij blijft het ook hebben over hoe heerlijk hij mijn mond vind.... Ik heb hem namelijk oraal bevredigd. Niet zo bijzonder zou je denken, maar in zijn vorige relatie (van 2 jaar) "deed zijn vriendin daar niet aan"....!!!!!!!!!!!!!!!

Hij kan niet wachten op meer!!! En meer verandering en ontdekkingen op sex gebied.... Ik geloof dat hij nogal verwaarloosd is op sex gebied... En nu ben ik natuurlijk zijn hoofd op hol aan het brengen over wat we kunnen gaan ervaren samen! Wat een geweldig vooruitzicht!

Ik lees uit jullie berichtjes dat er sommige wel verliefd zijn geworden, terwijl dat dat niet de bedoeling was...

Desperit housewife; kun jij je daarvoor afsluiten? Of laat je het niet zover komen?? Ik wil namelijk ook echt niet verliefd worden.... Ik ben het niet, en ik hoop dat dat zo blijft... Ik denk niet dat ik de controle over mijn gevoelens heb... Misschien na een tijdje, nu ben ik nog steeds beschadigd door de scheiding, en ben ik bang te snel te hechten aan iemand en teveel te verwachten.... Jouw instelling bevalt me wel in ieders geval! Sterke persoonlijkheid!

Djoels......... Wat een FAN-TAS-TISCHE foto!!!! Echte helemaal geweldig! Jij hebt het goed voor elkaar joh!! Enjoy!!
Hey Froep,

Gefeliciteerd met de sleutel van je huis! Ga elke kamer maar lekker inwijden met je lover

Wat betreft dat verliefd worden, dat kun je niet tegenhouden, toch? Als het gebeurt, dan gebeurt het. Ik herken het wel wat je zegt, ik ben vorig jaar ook gescheiden en ben ook best bang om me weer te binden, vooral omdat ik me nog steeds goed herinner hoeveel verdriet ik heb gehad van de scheiding. Maar tegelijkertijd realiseer ik me ook dat ik nu veel beter weet wat ik wel en niet van een man verwacht, en ik merk ook dat ik me minder snel kwetsbaar opstel bij een man. Bij mijn JG doe ik dat dus ook niet. Ik geniet nu van hem, en hoe dat over 5 minuten is, zie ik dan wel weer. Geen etiketten meer, alleen maar genieten....... (haha, en dan komt mijn echte angst voor burgerlijkheid meteen weer, maar dat is weer een heel ander verhaal - en daar heb ik nu geen zin).

Mijn JG belde me net met de mededeling dat ie zo verschrikkelijk geil is. Euh, ja, ik ook! Kom maar snel hierheen.

Helaas kan hij vanavond niet, maar probeert morgen te komen (voelt zich al weer een stuk beter, gelukkig). Bij gebrek aan beter maar even aan telefoonsex gedaan. Ik met Tarzan onder de deken, hij in de auto.....
Oh Froep, wat heerlijk voor je!

Je vrijheid terug en een fijne Jonge Man om die vrijheid mee te delen (of te misbruiken, het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt !)

Ik kan me in jouw geval ook goed voorstellen dat je nog niet aan een nieuwe relatie toe bent. Dat is ook wel duidelijk toch? Eerst maar even weer op eigen benen staan, jezelf her(uit)vinden. Wie ben je nu, na de scheiding? Zou wel eens een heel andere vrouw kunnen zijn dan je dacht...

Ik ben zelf alweer een paar jaar single. (Nu ik het zo opschrijf, vraag ik me opeens af "ben ik eigenlijk nog wel single?!). En ik moet zeggen dat ik dat als leerzaam ervaar. (ik hou het nog maar even op tegenwoordige tijd)

Ik weet nu wie ik ben zonder de constant aanwezige invloed van een partner. Ik weet welke kleur IK mooi vind op mijn muren. Wat IK graag kook, hoe IK graag reis, naar welke muziek IK graag luister.

We worden in onze maatschappij zo jong een relatie in gedreven; voor je dertigste moet je tenslotte wel 'af' zijn; huisje, boompje beestje in de moderne zin van het woord. Dus opleiding, carriere, gezin en inderdaad het liefst een riante koopwoning met tuin waar hond en kinderen de ruimte hebben. En hoe moeilijk ik het ook vind om toe te geven; ik heb dat ook allemaal nagejaagd met de snelheid van een JSF.

Maar ik weet nu meer dan ooit zeker; ik wil vrij zijn. En ik ben ervan overtuigd dat dat ook kan met een leuke man in mijn leven, maar die hoeft echt niet 24/7 om me heen te zijn. Ik verlang dus niet zoals Djoels naar burgerlijke geborgenheid (effe kort door de bocht), die heb ik al gehad. Ik wil alleen nog maar plezier, zodat ik daar de kracht uit kan putten die ik nodig heb om de onvermijdelijke tegenslagen aan te kunnen.

Verliefd worden kun je idd niet plannen. En ik was de afgelopen jaren al eens eerder verliefd.

Maar dit.... Dit kan ik niet voorbij laten gaan. Ik kan niet meer terug. En ik wil ook niet meer terug. Dit... Dit wil ik. Voor zolang als ik er van mag genieten. En laat dat voor altijd zijn!
Mijn post had dus korter gekund;

"wat Miss Thang zegt"

hahaha!
Oh Nologoes, jouw lange post is precies wat ik allemaal voel!!!

*high five-t je*

Ik heb dat ook allemaal nagejaagd, tot ik erachter kwam dat ik dat allemaal helemaal niet wil, ik wil geen man en kinderen en hond in een buitenwijk van eender welke plaats..... Ik ben ik, en ik wil vrouw zijn, reizen, genieten van al het moois er in mijn leven is!
*High-five-t je terug!!!!*

Sisters are doin' it for themselves!!!!
Sluit me aan bij Miss thang en Nologoes: freeeeeedom!!! Yieehaaa. Hihihi.
*High five-t Nologoes and Yasmina*

"It's raining men!"
HALLELUJAHHHH!!!!!!!
Meiden....

Ik denk dat er een wereld voor mij opengaat... Al vanaf mijn zeventiende ben ik aan banden gelegd en nu, 14 jaar en een lange ingedutte relatie later, kan ik eindelijk gaan ontdekken wie ik ben!!!

Ik irriteerde me de laatste maanden vreslijk aan mijn ex. Ik zat alleen maar te denken; straks niet meer! Geen rekening hoeven houden met iemand (behalve mijn dochtertje natuurlijk.... )

Toen ik gisteren de nieuwe kleurtjes voor mijn woning liet zien, trok mijn ex een wenkbrauw op en keek een beetje.... ... Haha!!!

Ik heb namelijk in onze beide woningen nooit geen kleur gebruikt. Nogal saai en gewoontjes... Mijn jong vriendje vroeg gisteren juist heel enthousiast welke kleurtjes het geworden zijn. En laat de kleur voor mijn slaapkamer nou "Jammie" heten..!!!

Kom maar op met het single bestaan!!!! WOHOO!!!!!!
haha, Froep, wat heerlijk dat je je zo lekker voelt!

Start living, girl!

Helemaal goed, Jammie op de muur van je slaapkamer, dat moet wel haast een teken zijn!!
(Jonge Man mailt net; zit met een joekel van een stijve op z'n werk omdat ik een heul ondeugend mailtje had gestuurd dat ie daar nietsvermoedend heeft geopend.. Oeps. Ik stelde voor; just think of.... PUPPY'S!! Schrijft ie weer terug: "Not helping. When I think of puppy's, I think of kittens. When I think of kittens, I think of pussy. When I think of pussy, well... I think of you. ")

JOEPPIEEEEEE!!!!!
Ik wil ook Jammie in de slaapkamer; merk en nummer please Froep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven