Café Wakker - Welcome To The Dark Side
zaterdag 31 oktober 2015 om 01:59
quote:sanshiny schreef op 31 oktober 2015 @ 01:56:
[...]
En jij?
Altijd lang wakker
Heb nu ook een gesprek met mijn kat. Probeer haar duidelijk te maken dat het niet OK is om op mijn handtas te plassen.
Volgens mij snapt ze het niet zo goed
[...]
En jij?
Altijd lang wakker
Heb nu ook een gesprek met mijn kat. Probeer haar duidelijk te maken dat het niet OK is om op mijn handtas te plassen.
Volgens mij snapt ze het niet zo goed
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:01
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 01:58:
[...]
En wie geeft jou het gevoel dat je de rest van je leven een hypergelukkig persoon moet zijn?
Als ik commentaar krijg op "zuigen", ja...
Had hier ook al gezegd dat het niet zo super ging.
[...]
En wie geeft jou het gevoel dat je de rest van je leven een hypergelukkig persoon moet zijn?
Als ik commentaar krijg op "zuigen", ja...
Had hier ook al gezegd dat het niet zo super ging.
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:04
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:12
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 02:04:
Ik kwam hier ook niet moeilijk doen.
Dus als jullie mijn gedrag niet goedkeuren, zal ik wel snel helpen met dit topic vol te krijgen.
Me gaan verontschuldigen voor mijn gedrag? Nee, zit er niet in.Jullie? Ik ben hier een week niet geweest en stel gewoon een vraag. Omdat ik niet begreep waar je het over had.
Ik kwam hier ook niet moeilijk doen.
Dus als jullie mijn gedrag niet goedkeuren, zal ik wel snel helpen met dit topic vol te krijgen.
Me gaan verontschuldigen voor mijn gedrag? Nee, zit er niet in.Jullie? Ik ben hier een week niet geweest en stel gewoon een vraag. Omdat ik niet begreep waar je het over had.
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:14
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:30
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 02:28:
[...]
Dat spijt me voor je, en hoop dat het gauw beter gaat.
Dit klinkt nu ook heel zielig:
Maar fuck, had al gezegd dat ik het jullie wilde vertellen. Nu lijkt alles een excuus en daar ben ik ook boos voor.
Ben echt niet blij met afgelopen gezeik.
[...]
Dat spijt me voor je, en hoop dat het gauw beter gaat.
Maar fuck, had al gezegd dat ik het jullie wilde vertellen. Nu lijkt alles een excuus en daar ben ik ook boos voor.
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:34
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:34
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 02:30:
[...]
Lieve Door, ik lees altijd hier mee maar ik heb echt geen idee waar het over gaat. Of bedoel je wat Prada zei?
Wie zijn jullie en wat is er gezegd dat jou een rot gevoel geeft?
(ik ben niet blond maar er ontgaat mij iets. Van Kai snap ik ook niets van.)
[...]
Lieve Door, ik lees altijd hier mee maar ik heb echt geen idee waar het over gaat. Of bedoel je wat Prada zei?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 02:34:
[...]
Ja. Wat Prada allemaal zei.
En wat zei Kia dan? Weet niet wat dit met mij te maken heeft?
[...]
En wat zei Kia dan? Weet niet wat dit met mij te maken heeft?
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:45
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 02:43:
[...]
En wat zei Kia dan? Weet niet wat dit met mij te maken heeft?Dat Kia hier ook niet meer komt. Ik weet van niemand waar het over gaat. Waar Prada het over had snap ik ook niet maar ik lees ook niet overal dus heb gemist waar ze op doelt. En wat Kia bedoelt weet ik ook niet, die heeft niet gezegd wat er is.
[...]
En wat zei Kia dan? Weet niet wat dit met mij te maken heeft?Dat Kia hier ook niet meer komt. Ik weet van niemand waar het over gaat. Waar Prada het over had snap ik ook niet maar ik lees ook niet overal dus heb gemist waar ze op doelt. En wat Kia bedoelt weet ik ook niet, die heeft niet gezegd wat er is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:48
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 02:34:
[...]
Ben je nu boos op jezelf?
Nee. Wel boos omdat ik hier aangevallen word over andere topics. Ik hier dus niet veel meer kan vertellen.
Ja, dat vind ik niet leuk.
Als je niet kan volgen, denk drie pagina's terug.
[...]
Ben je nu boos op jezelf?
Nee. Wel boos omdat ik hier aangevallen word over andere topics. Ik hier dus niet veel meer kan vertellen.
Als je niet kan volgen, denk drie pagina's terug.
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:54
Ik heb mijn inbox gelezen, ik vergeet die altijd omdat ik denk dat ik op mijn email berichten krijg. Sorry, vroeger had ik een gekleurde balk als ik een PB had. Moet er nog even aan wennen maar mail mij gerust, schrik hier toch wel van.
Liefs XXX
Liefs XXX
zaterdag 31 oktober 2015 om 02:56
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 02:48:
[...]
Als je niet kan volgen, denk drie pagina's terug.En ik vind het niet leuk om jullie genoemd te worden waar eigenlijk 1 persoon bedoeld wordt (heb inmiddels een beetje terug gelezen). Want op een of andere manier voel ik me bij het woord jullie aangesproken. En ik ben me van geen kwaad bewust.
[...]
Als je niet kan volgen, denk drie pagina's terug.En ik vind het niet leuk om jullie genoemd te worden waar eigenlijk 1 persoon bedoeld wordt (heb inmiddels een beetje terug gelezen). Want op een of andere manier voel ik me bij het woord jullie aangesproken. En ik ben me van geen kwaad bewust.
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:02
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 02:56:
[...]
En ik vind het niet leuk om jullie genoemd te worden waar eigenlijk 1 persoon bedoeld wordt (heb inmiddels een beetje terug gelezen). Want op een of andere manier voel ik me bij het woord jullie aangesproken. En ik ben me van geen kwaad bewust.
Ja ik voelde mij ook aangesproken terwijl ik mij heel betrokken voel bij de forummers die hier vast schrijven. Van Door en Kia een pb gehad dus ik begrijp het nu maar ben het wel eens dat het woordje jullie mij ook liet schrikken van `wat heb ik verkeerd gezegd?`
Maar goed, ik weet nu dat zij ons niet bedoelen.
[...]
En ik vind het niet leuk om jullie genoemd te worden waar eigenlijk 1 persoon bedoeld wordt (heb inmiddels een beetje terug gelezen). Want op een of andere manier voel ik me bij het woord jullie aangesproken. En ik ben me van geen kwaad bewust.
Ja ik voelde mij ook aangesproken terwijl ik mij heel betrokken voel bij de forummers die hier vast schrijven. Van Door en Kia een pb gehad dus ik begrijp het nu maar ben het wel eens dat het woordje jullie mij ook liet schrikken van `wat heb ik verkeerd gezegd?`
Maar goed, ik weet nu dat zij ons niet bedoelen.
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:03
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 02:56:
[...]
Bedoelde het niet zo.
(En snap jou wel, want zou ook niet blij zijn)
Heel eerlijk: ik had nood aan steun en voel me nu aangevallen. Hoewel jullie hier niets mee te maken hebben, voel ik me eenzaam.
[...]
Bedoelde het niet zo.
Heel eerlijk: ik had nood aan steun en voel me nu aangevallen. Hoewel jullie hier niets mee te maken hebben, voel ik me eenzaam.
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:07
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 03:03:
[...]
Bedoelde het niet zo.
Ik snap het niet, je bent hier altijd welkom en op het forum maar ook via email kan je altijd je ei kwijt. Ik heb wel gelezen wat er gezegd is door Prada maar ik heb waarschijnlijk niet gelezen op de topics waar het over gaat dus daar kan ik zonder info niets over zeggen.
Vind het heel erg dat je je eenzaam voelt want je bent net zo welkom als een ieder ander. Maar ik snap dat je nu even niet je ei hier kwijt kan. Als ik iets voor je kan betekenen dan mail je maar.
[...]
Bedoelde het niet zo.
Ik snap het niet, je bent hier altijd welkom en op het forum maar ook via email kan je altijd je ei kwijt. Ik heb wel gelezen wat er gezegd is door Prada maar ik heb waarschijnlijk niet gelezen op de topics waar het over gaat dus daar kan ik zonder info niets over zeggen.
Vind het heel erg dat je je eenzaam voelt want je bent net zo welkom als een ieder ander. Maar ik snap dat je nu even niet je ei hier kwijt kan. Als ik iets voor je kan betekenen dan mail je maar.
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:09
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:02:
[...]
Maar goed, ik weet nu dat zij ons niet bedoelen.Ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen Maar ik weet niet wat er is, dus voel me door het woord jullie nog steeds lullig. Terwijl ik wel weet dat het niks met mij te maken kan hebben. De mens zit stom in elkaar qua gedachten
[...]
Maar goed, ik weet nu dat zij ons niet bedoelen.Ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen Maar ik weet niet wat er is, dus voel me door het woord jullie nog steeds lullig. Terwijl ik wel weet dat het niks met mij te maken kan hebben. De mens zit stom in elkaar qua gedachten
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:11
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:09:
[...]
Ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen Maar ik weet niet wat er is, dus voel me door het woord jullie nog steeds lullig. Terwijl ik wel weet dat het niks met mij te maken kan hebben. De mens zit stom in elkaar qua gedachten Ik zie dat je PB kan ontvangen door het icoontje onder je ava, vraag Door anders of ze het even toelicht?
[...]
Ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen Maar ik weet niet wat er is, dus voel me door het woord jullie nog steeds lullig. Terwijl ik wel weet dat het niks met mij te maken kan hebben. De mens zit stom in elkaar qua gedachten Ik zie dat je PB kan ontvangen door het icoontje onder je ava, vraag Door anders of ze het even toelicht?
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:13
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:14
Oh wat zou ik trouwens graag blauwe ogen hebben , mijn broer en mijn vader hadden hele mooie blauwe ogen en wat denk je, krijg ik weer donker bruine ogen. Heb ook heel graag hun blonde haar willen hebben en de krullen van mijn moeder. Nou je hoeft niet te raden; -not-
zaterdag 31 oktober 2015 om 03:16
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 03:13:
[...]
Door doet dat graag.
*Zie mij eens in derde persoon praten
*
-grijnz-
(ja ik doe het bewust met een Z, net als dat sommige forummers en ik af en toe een T in hoofdletters schrijven)
[...]
Door doet dat graag.
*Zie mij eens in derde persoon praten
-grijnz-
(ja ik doe het bewust met een Z, net als dat sommige forummers en ik af en toe een T in hoofdletters schrijven)