Windows 10, ik wil er vanaf!

31-10-2015 12:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe ik dat?

Heb een laptop met windows 8.1 (geloof ik) voorgeinstalleerd en dus geen installetieschijven ofzo beschikbaar.

Hoe kom ik er vanaf?
668, the neighbour of the Beast
http://www.howtogeek.com/ ... rade-to-windows-7-or-8.1/
waarom wil je dat, marels?

edit: ik vraag dat omdat ik zelf wat rare dingen ondervind, waarvan ik me afvraag of mijn laptop (relatief nieuw met windows 8 gekocht) kuren vertoont of dat het komt omdat ik een maand geleden ben geupgrade naar windows 10
Oeps, TO moest ineens onverwachts weg.

Maar, antwoord op de vraag;

Mijn wifi klapt er regelmatig spontaan uit. Ik heb dan ineens geen internet meer en moet dan elke keer opnieuw verbinden voor ik er weer op kan.

Tweede punt is dat ie internetpagina's soms spontaan niet meer laadt. Iets met dat ik teveel open zou hebben staan. Wat bullshit is.

Ten derde; mijn laptop is tergend traag sinds ik er Win10 op heb staan. En dat was ie van tevoren toch echt niet.

Dus ja, ik wil er vanaf, ben het wel beu onderhand....
De optie van Kerol werkt overigens niet, ik kan niet gewoon kiezen voor "terug naar Windows 8".

Nog suggesties?
Ik kan je verder niet helpen maar, ik kreeg gister bij aankoop van een laptop met windows 8.1 nog het advies van de verkoper om niet te upgraden naar 10.

Kan je hier wat mee? link
Helaas, ik heb langer dan een maand geleden geupgrade, dus die mogelijkheid werkt denk ik niet meer....
Ben bang dat je dan w8 weer moet installeren. Op je laptop zit een sticker met je code.

Hier heb je een goede start pagina:

http://windows.microsoft. ... reate-reset-refresh-media
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
quote:Dragisa schreef op 31 oktober 2015 @ 19:23:

Ik kan je verder niet helpen maar, ik kreeg gister bij aankoop van een laptop met windows 8.1 nog het advies van de verkoper om niet te upgraden naar 10.

Gaf de verkoper ook aan waarom ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven