Wakker
maandag 2 november 2015 om 01:23
Dus ik beledig de bff van jouw bff en dan ga je mij aanvallen op dubbelnicken en niet beroepswaardig zijn?
Tja, heel dom om je voor het karretje te laten spannen. Het kost je alle geloofwaardigheid en mijn respect. Ik heb je vanmorgen al van mijn fb verwijderd en ik wil dat je op geen enkele andere wijze nog contact met me maakt!
Tja, heel dom om je voor het karretje te laten spannen. Het kost je alle geloofwaardigheid en mijn respect. Ik heb je vanmorgen al van mijn fb verwijderd en ik wil dat je op geen enkele andere wijze nog contact met me maakt!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 2 november 2015 om 01:24
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:23:
Sorry voor alle anderen. Weet dat dit nu irritant is.Nee ik snap het wel, ik zou het ook niet los kunnen laten. Morgenochtend om 6 uur ga ik gewoon iedereen vervloeken
Sorry voor alle anderen. Weet dat dit nu irritant is.Nee ik snap het wel, ik zou het ook niet los kunnen laten. Morgenochtend om 6 uur ga ik gewoon iedereen vervloeken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 november 2015 om 01:25
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:22:
Oh ik vind Vlaams echt zo mooi klinken.
Klinken wel (en ben er zelf niet goed in, mijn ouders spreken geen dialect en hebben ons AN opgevoed).
Maar schrijven komt altijd dom over. Net zoals jullie je storen aan "me vriend", "hun hebben",...
Oh ik vind Vlaams echt zo mooi klinken.
Klinken wel (en ben er zelf niet goed in, mijn ouders spreken geen dialect en hebben ons AN opgevoed).
Maar schrijven komt altijd dom over. Net zoals jullie je storen aan "me vriend", "hun hebben",...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 2 november 2015 om 01:26
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:25:
[...]
Maar schrijven komt altijd dom over. Net zoals jullie je storen aan "me vriend", "hun hebben",...Ja daar stoor ik me ook heel erg aan.
[...]
Maar schrijven komt altijd dom over. Net zoals jullie je storen aan "me vriend", "hun hebben",...Ja daar stoor ik me ook heel erg aan.
maandag 2 november 2015 om 01:30
Het is kia, niet ik, maar ik cyberpest Tas terwijl ik niet reageer en....
En de maan is een grasweide en mijn kat is een vermomde aap en mijn kleine teen is de reïncarnatie van Hitler.
(hoewel, dat van mijn kat zou nog waar kunnen zijn)
En de maan is een grasweide en mijn kat is een vermomde aap en mijn kleine teen is de reïncarnatie van Hitler.
(hoewel, dat van mijn kat zou nog waar kunnen zijn)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 2 november 2015 om 01:33
maandag 2 november 2015 om 01:33