Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 00:56:

[...]

Dus na alle steun die ik geboden heb, was ik niet meer waard dan een nieuweling waarvan je de naam niet kan onthouden?Blijkbaar...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:49:

Nee, een nieuweling. Heb haar verwijderd en haar pb's verwijderd. Duidelijk een troll, heb zelfs haar naam niet meer maar het kwam over als jaloezie en ik ging daarin mee na een wijntje. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.

Wat een stom geouwehoer dit.

Gaat nergens over.
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 00:58:

[...]

Wat een stom geouwehoer dit.

Gaat nergens over.Nee, maar ondertussen voelen Door en ik ons klote hierdoor. En waarom? Om een Troll die iets influistert?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:55:

[...]

Geen flauw idee, daar hebben we het eigenlijk nooit over. Ik denk het wel eigenlijk.

Zou je je quote willen aanpassen want nu lijkt het dat ik het zeg terwijl het jouw woorden zijn.

Dus de tekst boven Geen flauw idee .........................
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 01:00:

[...]

Nee, maar ondertussen voelen Door en ik ons klote hierdoor. En waarom? Om een Troll die iets influistert?

Dat snap ik.

Prada, wanneer was het dat je met die trol sprak?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 01:00:

[...]

Nee, maar ondertussen voelen Door en ik ons klote hierdoor. En waarom? Om een Troll die iets influistert?

Ja, snap ik helemaal.

Echt rot.

Maar ik wil graag dat jullie blijven hoor
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 00:54:

Bij Door ging het vooral over haar manier van reageren op het topic van Ttas. Bij Kia was het iets persoonlijks.

In het topic van Tas was ik met een andere forumster bezig.

Was ook een heel,interessant gesprek.

Mijn ban was omdat ik in het modtopic "offtopic" ging omdat Moi een ban kreeg (nadat ze via mail enkel standaardmailtjes stuurden en geen antwoord gaven). Mijn vorige ban was ook voor offtopic gaan in het modtopic (was vorige keer ook je argument, dat ik een ban had).

Mijn manier van reageren? Een open discussie?

Stout van me!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Door en MV jullie hebben een PB. MV, zou jij hem willen doorsturen naar Kia want ik krijg steeds een foutmelding.
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 01:03:

Door en MV jullie hebben een PB. MV, zou jij hem willen doorsturen naar Kia want ik krijg steeds een foutmelding.Ja ik stuur hem door.

Door en MV jullie hebben een PB. MV, zou jij hem willen doorsturen naar Kia want ik krijg steeds een foutmelding.Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe.
Ik weet het dat jullie dat graag willen. En dat vind ik heel fijn om te weten . Maar ik wil ook kunnen vertrouwen en plezier hebben in wakkeren, de plezier om hier te komen ís wel even weg door dit gezeik! Ik wil mezelf kunnen zijn zonder na te denken of ik wel beroepswaardig reageer. En zonder dat ik uitgemaakt ga worden voor dubbelnicker die nare dingen zegt.
Ik geef toe: ik ben geneigd om nu met die persoon contact op te nemen. Want echt: nog geen 1 keer woorden mee gehad. Altijd grapjes mee zitten maken.

Blijf ook altijd uit die topics weg omdat ik het verspilde moeite vind. Dus vraag me af: wat kon zij dan over mij zeggen?

Door en MV jullie hebben een PB. MV, zou jij hem willen doorsturen naar Kia want ik krijg steeds een foutmelding.Als je dat via fb probeert ís dat heel logisch!
Mijn god, wat een gedoe.

Ik kom hier voor mijn lol.
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:07:

[...]

Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe.

En dit!!!

Sorry. Maar ik word hier aangevallen en daarna moet alles achter de schermen. Dat snap ik dus ook niet. Jij hebt de keuze genomen om hier te beginnen (had je toen ook verteld dat je dat dan beter via PB deed), maar na al dat gezeik moet het opeens achter de schermen?

En wat als ik hier nu niet begonnen was over een medeforumster? Dan had ik voor de rest van mijn forumcarrière kunnen twijfelen?
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:11:

Mijn god, wat een gedoe.

Ik kom hier voor mijn lol.Sorry Jo!
Kia, nog net met je gesproken maar je kan geen pb meer naar je sturen. Mail even met de mods morgen.

Als je mij mailt op mylenevalerie@hotmail.com dan stuur ik je de pb zo even door.

xxx
Jo dit gaat even over Kia, Door en mij en er komen namen in voor dus dat wil ik liever niet.
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:11:

Mijn god, wat een gedoe.

Ik kom hier voor mijn lol.

Sorry lieverd. Maar ik haat dat gedoe achter de schermen. Anders waren we hier nog 10 weken bezig.

Hoe was jouw dag eigenlijk?
Zelfde post als naar mij? Ik heb kia op facebook
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:07:

[...]

Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe.Ja met je eens. Zat de hele tijd te denken wie dat dan kon zijn.
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:13:

Zelfde post als naar mij? Ik heb kia op facebookYep
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 01:11:

[...]

Sorry Jo! Haha ik ben oud en kan wel wat hebben hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 01:14:

[...]

YepKia weet het.
ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven