Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door, je bent er op napraat ook op aangesproken toen dat topic nog liep. Dus helemaal naast zit ik er geloof ik niet. Maar goed, ik hou erover op.
Over welk topic hebben we het in Hemelsnaam over?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 02 november 2015 @ 01:29:

[...]

Ja, jullie bier is lekkerder!

Natuurlijk!

Zou jullie met kerstavond eens willen uitnodigen. Geen mainstream bier, maar goed Belgisch bier dan in ons jeugdhuis (want dan vol zit met 50igers). Dus ook geen jupiler.

Had vorig jaar 3 glazen gedronken en was de week erna nog zat

(Ja, ik overdrijf. Maar het lichtste bier is 9%)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:36:

[...]

Natuurlijk!

Zou jullie met kerstavond eens willen uitnodigen. Geen mainstream bier, maar goed Belgisch bier dan in ons jeugdhuis (want dan vol zit met 50igers). Dus ook geen jupiler.

Had vorig jaar 3 glazen gedronken en was de week erna nog zat

(Ja, ik overdrijf. Maar het lichtste bier is 9%)

En dan nog terug rijden naar NL zeker

Ik ga graag naar wijnboeren/champagne huizen/bierbrouwerijen. In BE ben ik bij Hoegaarde geweest en een kriekboer in Brussel en nog eentje waar ik even niet op kom. Maar Belgische biertjes zijn heel lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:30:

Het is kia, niet ik, maar ik cyberpest Tas terwijl ik niet reageer en....

En de maan is een grasweide en mijn kat is een vermomde aap en mijn kleine teen is de reïncarnatie van Hitler.

(hoewel, dat van mijn kat zou nog waar kunnen zijn)

Ik dubbelnick als oa Grumpycat en ben mijn beroep niet waardig. En cyberpest? Dat ís me niet geheel duidelijk. En dat was de bff die dat over mij zei.

En Door cyberpest...

Btw bedankt hè prada dat je met mensen deelt wat mijn beroep is. Fijn dat je mijn privacy hebt gewaarborgd... En dan ben ik mijn beroep niet waardig .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:prada schreef op 02 november 2015 @ 01:33:

Door, je bent er op napraat ook op aangesproken toen dat topic nog liep. Dus helemaal naast zit ik er geloof ik niet. Maar goed, ik hou erover op.Nee, ze vonden het oneerlijk dat ik geen ban kreeg omdat *ik dit nu niet meer ga zeggen met jouw gezeik want hell, veilige haven*

Door, je bent er op napraat ook op aangesproken toen dat topic nog liep. Dus helemaal naast zit ik er geloof ik niet. Maar goed, ik hou erover op.Is het nu klaar? Je gaat maar door.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 01:35:

Over welk topic hebben we het in Hemelsnaam over?Iets van Tas waar ik met een andere forumster een gesprek had.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 01:39:

[...]

Ik ga graag naar wijnboeren/champagne huizen/bierbrouwerijen. In BE ben ik bij Hoegaarde geweest en een kriekboer in Brussel en nog eentje waar ik even niet op kom. Maar Belgische biertjes zijn heel lekker.Neem een matras/luchtbed/weetikveelwat mee, heb ruimte genoeg
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 01:39:

[...]

Ik ga graag naar wijnboeren/champagne huizen/bierbrouwerijen. In BE ben ik bij Hoegaarde geweest en een kriekboer in Brussel en nog eentje waar ik even niet op kom. Maar Belgische biertjes zijn heel lekker.Ik drink niet dus breng je wel thuis. Alleen deze kerst kan nog niet. Mag nog niet rijden . Kerst 2016 gaan we ervoor!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Door, je bent er op napraat ook op aangesproken toen dat topic nog liep. Dus helemaal naast zit ik er geloof ik niet. Maar goed, ik hou erover op.

Echt..

Hou eens op zeg.
quote:vivalimegroen schreef op 02 november 2015 @ 01:42:

[...]

Is het nu klaar? Je gaat maar door.

Eigenlijk? EENS!

Fuck man, wat een gezeik!
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:45:

[...]

Neem een matras/luchtbed/weetikveelwat mee, heb ruimte genoeg Ja als je mij komt halen neem ik een luchtbed mee
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 01:45:

[...]

Ik drink niet dus breng je wel thuis. Alleen deze kerst kan nog niet. Mag nog niet rijden . Kerst 2016 gaan we ervoor!Deal, ik noteer het in mijn agenda
Sorry als ik hier ook even irritant deed. Eerlijk gezegd dacht ik dat jullie het eens waren met Prada.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 01:47:

[...]

Deal, ik noteer het in mijn agenda

Hmm moet ik dan niet met verloofde samenwonen want dan woon ik in antwerpen. Maar dan logeer je maar een nachtje bij me met de mannen en breng ik je de volgende dag thuis .
Ik weet niet eens over welk topic het gaat hahahah. Nee ik zou er ook niet blij mee zijn. Had Prada toen ook een pb gestuurd om te stoppen maar goed dat is niet gebeurd, heb trouwens nog niet het idee dat het uitgepraat is hoor. Kan ook aan mij liggen.
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 01:56:

Sorry als ik hier ook even irritant deed. Eerlijk gezegd dacht ik dat jullie het eens waren met Prada.
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 02:00:

[...]

Hmm moet ik dan niet met verloofde samenwonen want dan woon ik in antwerpen. Maar dan logeer je maar een nachtje bij me met de mannen en breng ik je de volgende dag thuis .Gezellig, leuke stad ook trouwens!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 02:02:

Ik weet niet eens over welk topic het gaat hahahah. Nee ik zou er ook niet blij mee zijn. Had Prada toen ook een pb gestuurd om te stoppen maar goed dat is niet gebeurd, heb trouwens nog niet het idee dat het uitgepraat is hoor. Kan ook aan mij liggen.Ligt niet aan jou. Er ís eenzijdig beslist om niet langer te reageren.

Nou dat dacht je dan toch echt verkeerd.

Ben een beetje klaar met Prada.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 02:03:

[...]

Gezellig, leuke stad ook trouwens!

Echt wel!

Door wanneer stel je me voor .
Dus mensen (die een troll zijn waarvan ik de vaam niet weet maar wel een forumster is en daarna wel de naam weet).Die stoken dan over een ander maar Door deed rot in het topic van tas.

Sorry als ik hier ook even irritant deed. Eerlijk gezegd dacht ik dat jullie het eens waren met Prada.Jullie is niet het goede woord, maar die discussie gaan we niet weer aan
STOP MET ACHTERBAKS GEDOE!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven