andijvie: cif

04-11-2015 08:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verleden week de cif gekocht, blauwe fles, je spuit het op de vloer zodat je gelijk kan dweilem, afgezien van het feit dat ik het niet handiger vindt, hangt er zo een nare lucht in huis. Ik loop de hele tijd te ruiken waar die muffe lucht vandaan komt,maar het blijkt die cif te zijn.

Ruikt naar natte hond/was te lang in de machine laten zitten.

Zijn er meer mensen die het gebruiken en het ook niet lekker vinden?
Oh is dat de geur?! In onze gallerij stinkt het ook na het poetsen, ik dacht dat de dweil bedorven was
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Waarom heten deze topics andijvie?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Gewoon weggooien die fles.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Andijvie wil zegen dat het totaal niet belangrijk is.

Fles gaat nu echt weg,gisteren gedweild en ik zit nog in die lucht.Straks er maar met iets anders overheen.

Het is op zich wel fijn dat er een geur blijft hangen na het dweilen....,maar niet deze :-)
De groene zeep die de Aldi eens in de zoveel tijd heeft moet je hebben.
•
quote:Fleuriola schreef op 04 november 2015 @ 09:00:

Andijvie wil zegen dat het totaal niet belangrijk is.

)

En het een huishoudelijke vraag is volgens mij?

Ik zie nooit een andijvie-vraag op de seks of relatiepijler 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Fleuriola schreef op 04 november 2015 @ 09:00:

Fles gaat nu echt weg,gisteren gedweild en ik zit nog in die lucht.Straks er maar met iets anders overheen.

:-)Gooi wat je over hebt in het toilet en laat het intrekken, misschien dat het daar nog wel een functie heeft qua schoonmaken.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:Frizz schreef op 04 november 2015 @ 09:02:

De groene zeep die de Aldi eens in de zoveel tijd heeft moet je hebben.Ik had altijd Witte Reus met "oceaangeur". Dan rook het huis heerlijk. Maar die ligt niet meer in de winkel helaas.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Even met mr proper dweilen? Is ook sterk spul, wel even van te voren ruiken of je het lekker vind haha.

Hier kiest zoonlief altijd de kleur uit van de allesreiniger, dus iedere maand weer een verrassing
Is je dweil zelf niet gewoon muf? Als die nat is opgedroogd de laatste keer voor dat je met Cif aan gang ging, gaat zo'n ding ook meuren.
Ken dat spul niet, lijkt me op zich wel handig, direct op de vloer spuiten. Maar na dit topic koop ik het niet

Vroeger had AH een geur marine, van eigen merk, die heb ik ook al jaren niet meer gezien, was prettige geur
quote:charriejj schreef op 04 november 2015 @ 09:37:

Even met mr proper dweilen? Is ook sterk spul, wel even van te voren ruiken of je het lekker vind haha.

Hier kiest zoonlief altijd de kleur uit van de allesreiniger, dus iedere maand weer een verrassing Met 1 fles allesreiniger per maand poets je vast enorm veel
Nee, ligt niet aan de dweil,het is echt die cif.Ik heb constant het idee dat kind een vochtige handdoek ergens heeft gepropt die ligt te stinken.......
Ik dweil altijd met groene zeep. Het is goedkoop en de vloer gaat er mooi van glanzen. Ik ken cif wel maar niet voor de vloer. Om er gewoon mee te poetsen vind ik niks want het laat zo'n witte waas achter.
Ik ken dat, ja! Op mijn werk hadden ze die, echt smerig. Is geen kruid tegen gewassen helaas, weggooien en iets anders kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven