Elke keer de kriebels
woensdag 4 november 2015 om 20:36
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat er de laatste tijd om de haverklap mensen in mijn omgeving zwanger zijn. En ik, ik vind dat heel leuk voor hen. Echt. Maar vind het ook confronterend. Ik heb een kinderwens. Maar relatie net voorbij. Helemaal opnieuw begonnen. Ben 32... Dus tja. Maar weet niet of je dit soort kriebels bedoelt.
zaterdag 7 november 2015 om 22:42
Ik vind dit wel een leuk topic! In mijn omgeving wordt ook iedereen zwanger of is bezig. Ik ben er nu eigenlijk ook wel mee bezig en lees graag mee. Ik zit in een dilemma. Ik doe aan hardlopen waar ik nu heel hard aan het trainen ben voor mijn eerste marathon. Dit kan ik natuurlijk niet combineren met een kindje. Ik ben nu 28 dus heb nog wel tijd maar ben er zo mee bezig. Marathon duurt nog maar 5 maanden dus dat valt mee maar toch. Wordt er gek van. Vriend is inmiddels 40 dus wil ook wel graag. Ik werk maar 20 uur dus zit te vaak thuis om er over te piekeren.
zaterdag 7 november 2015 om 23:45
Ook in mijn omgeving zijn er veel zwangerschappen. En als ik eerlijk ben begint het dan inderdaad wel eens te kriebelen. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan. Het nog even wachten is bij mij ook niet aan de orde want ik kan helaas geen kinderen kan krijgen. En hoewel ik gelukkig ook geen grote kinderwens heb, steekt het af en toe wel.