Elke keer de kriebels

04-11-2015 18:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Deze topic is voor iedereen die elke keer de kriebels krijgt als er iemand in haar omgeving zwanger is of bevallen is... Maar toch wacht om de een of andere reden.

Graag jullie verhalen!

X
Deze topic?

Het is zo vaag, wat bedoel je nou eigenlijk?
kriebel kriebel kriebel, daar is al een topic over volgens mij.
Kriebels in de positieve zin of negatieve zin?
quote:GateKeeper schreef op 04 november 2015 @ 19:16:

Kriebels in de positieve zin of negatieve zin?Denk in positieve zin, want er staat bij "maar toch nog maar even wacht".
Wut? Lekker duidelijk, goed topic
Er is inderdaad een 'Wachten'-topic.
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat er de laatste tijd om de haverklap mensen in mijn omgeving zwanger zijn. En ik, ik vind dat heel leuk voor hen. Echt. Maar vind het ook confronterend. Ik heb een kinderwens. Maar relatie net voorbij. Helemaal opnieuw begonnen. Ben 32... Dus tja. Maar weet niet of je dit soort kriebels bedoelt.
Hier is al een topic over 'wachten met zwanger worden

Kun je beter daar gaan schrijven ipv een nieuw topic te openen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik vind dit wel een leuk topic! In mijn omgeving wordt ook iedereen zwanger of is bezig. Ik ben er nu eigenlijk ook wel mee bezig en lees graag mee. Ik zit in een dilemma. Ik doe aan hardlopen waar ik nu heel hard aan het trainen ben voor mijn eerste marathon. Dit kan ik natuurlijk niet combineren met een kindje. Ik ben nu 28 dus heb nog wel tijd maar ben er zo mee bezig. Marathon duurt nog maar 5 maanden dus dat valt mee maar toch. Wordt er gek van. Vriend is inmiddels 40 dus wil ook wel graag. Ik werk maar 20 uur dus zit te vaak thuis om er over te piekeren.
Ook in mijn omgeving zijn er veel zwangerschappen. En als ik eerlijk ben begint het dan inderdaad wel eens te kriebelen. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan. Het nog even wachten is bij mij ook niet aan de orde want ik kan helaas geen kinderen kan krijgen. En hoewel ik gelukkig ook geen grote kinderwens heb, steekt het af en toe wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven