Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Hier gelukkig weer een goede dag, ik voel mijn buik ook echt, en heb ook het idee dat ik een soort 'groeipijn' voel, gister met een kruik op bed gegaan en gelukkig vandaag weer een normale dag.

Vanochtend met mijn dochter gezwommen en de stad in geweest, nergens een Shirt te vinden met grote zus....zelfs niet in de echte baby winkels, nouja!! Dus mijn shop missie is mislukt haha nu toch maar op internet bestellen.

Ik ben volgens de planner vandaag 5 weken, dus deze week gaat ergens het hartje kloppen zo spannend allemaal!

Een tweede zorgt niet voor minder stress, dat dacht ik altijd ik heb het juist erger omdat je weet wat je ervoor terug krijgt, ik hoop zo dat het allemaal goed zit en kan niet wachten tot de 26e....duurt echt nog lang he!!

Testen doe ik niet meer, ik geloof het nu wel.

Boterkoekje. Heel herkenbaar die gevoelens!

Kimmie ik ook 2x, gelukkig kon ik wel snel weer in slaap komen, maar heb nu alweer rare dromen haha

Missed Hier ook...bij een tweede gaat het nog sneller, hoe zal dat zijn bij 8 weken ik hoop dat ik mijn broeken nog een tijdje pas, gebruik nu dus al elastiekjes want de knopen knellen al...het past nog dicht maar dat voelt dus gespannen. Vorige x had ik dat ook vrij snel volgens mij dat ik mijn broeksknoop open deed, vooral in de avond.
Volgens mij klopt de tabel nu, checken jullie het ook nog even?

Alleen van sunshine heb ik nog geen intake datum.
Succes Pris!!

Jaaa spannend happy_wenn het hartje! Ik vind dat zo'n gek idee dat dat in mij begint te kloppen zonder dat ik het merk. Ik ben zaterdag 6 weken dus dan zal het al aan het kloppen zijn denk ik!

Geen last van strakke broeken, wel al een cupmaat groter haha! En moooeeehoooee! Straks weer een slaapdienst, dus vanmorgen maar even rustig aan gedaan.

Mijn intake is trouwens twee weken na mijn termijnecho, daar gaan we dan een afspraak voor maken. Maar dat maakt voor de tabel niet zoveel uit. Toch vreemd dat ik alles zoveel later heb dan jullie. Maar ja! Niks aan te doen.

Fijne dag allemaal!
Succes Pris vandaag! Ik ben benieuwd hoe het was.

Kimmie, herkenbaar dat eruit moeten om te plassen. Hier gelukkig maar 1 keer per nacht, maar heb dat anders echt niet zo vaak en moet er nu wel echt iedere nacht uit.

Ik ben vandaag volgens mijn eigen berekening ook precies 5 weken. Spannend he dat hartje. Ik kan me er zo niets bij voorstellen en wat ook al eerder werd gezegd en voelt heel raar om tegen iemand te zeggen dat ik zwanger ben, net of het niet echt is.

Vanochtend de dame van moeders voor moeders op bezoek gehad. Test was positief, gelukkig. Jammer alleen dat de dame een beetje een haastige indruk maakte. Ik mag volgende week gaan beginnen met opvangen.
Klopt, heb nog geen datum, de vk heeft nog niet terug gebeld....

Bizar idee dat het hartje nu al gaat kloppen, was bij mijn eerste op de 1e echo niet te zien. Ging toen ook heel vroeg ivm met werk (kan dan bepaalde dingen niet meer doen zoals rongtenfoto's maken) en twijfelde heel erg. Voelt nu gewoon goed dus doe nu dat soort werkzaamheden op het werk

:love:niet door allerlei smoesjes te verzinnen.

Heb inderdaad ook hele gevoelige borsten en een buik die vanalles laat merken. Succes pris
Net terug van de gyn en goed nieuws: alles zag er goed uit! Nog weinig te zien natuurlijk, maar was wel duidelijk dat er wat zat en dat het op de juiste plek zat! :-) Super blij nu!!

Volgende echo is bij de vk op 25 november. Over drie weekjes alweer!
Pris, oh super fijn!! Pak van je hart!!

Happy-wen, hartje gaat kloppen IN de5e week toch? Dus die klopt bij jou al als ik het goed heb. Ik denk dat ik zo of ma 5 weken ben.

Hiltje, ik heb ook de intake pas ong 2 weken na 1e echo, zitten we bij dezelfde vk? Haha
Ik heb trouwens niks gehoord over intake; volgens mij gaan ze bij mij pas verder plannen na de volgende echo (dan ben ik 8 weken). Lijkt me ook ok toch? Of zie ik iets belangrijks over het hoofd? :-)
Pris, gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel lijkt me Geniet ervan!
Wat een geweldig nieuws Pris. Gefeliciteerd!!
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een mindere dag, erg moe, slecht geslapen en vanmiddag klein beetje bruin/bloedverlies bij 'afvegen' schrok ik wel van, maar ik wacht rustig af, geen pijn gelukkig en is echt maar heel weinig.
Super pris! Fijn dat alles goed was!

Hier nog steeds eigenlijk geen kwaaltjes..

Ik dacht trouwens dat ik het moeilijk zou vinden wijntjes te laten staan, maar daar heb ik totaal geen probleem mee. Ook niet met koffie.. ik drink nu heel veel thee en water.

Volgens mij loop ik gelijk met joi boterkoekje. 13 oktober eisprong, dus nu 5 weken + 2 dagen..
Elsa, ik ben 5w+1d gerekend vanaf mijn eisprong 14 oktober. Alleen de app geeft 5 weken en 3 dagen. Dat is van mijn laatste menstruatie gerekend. Dus we lopen bijna gelijk leuk!

Jeetje Gurly ik snap dat je schrok. Positief is dat je geen pijn heb.
quote:Mels123 schreef op 05 november 2015 @ 09:46:

En er is weer een dag voorbij, tel de dagen af naar de volgende echo, zo spannend of alles goed zit.

Tabel sluiten vind ik ook prima, moet nu al heel de tijd kijken wie wie is.

Zijn er trouwens meer mensen die hun intake gesprek in het ziekenhuis hebben?Ja ik! :-) Door de ICSI heb ik de 7 en 12 weken echo in het ziekenhuis, daarna word ik overgeschreven naar de vk. Die moet ik nog wel kiezen, zo lastig!
quote:Kersje86 schreef op 05 november 2015 @ 18:56:

[...]

Ja ik! :-) Door de ICSI heb ik de 7 en 12 weken echo in het ziekenhuis, daarna word ik overgeschreven naar de vk. Die moet ik nog wel kiezen, zo lastig!Ik ook :-) door de iui. Ook met 7 weken een echo in het ziekenhuis. Daarna naar de vk (als het goed is). Die heb ik vandaag gebeld en bij 11 weken heb ik daar een echo.
quote:Boterkoekje22 schreef op 05 november 2015 @ 18:33:

Elsa, ik ben 5w+1d gerekend vanaf mijn eisprong 14 oktober. Alleen de app geeft 5 weken en 3 dagen. Dat is van mijn laatste menstruatie gerekend. Dus we lopen bijna gelijk leuk!

Jeetje Gurly ik snap dat je schrok. Positief is dat je geen pijn heb.Ik had ook op de 14e mijn eisprong :-) ik ga gewoon uit van 14 oktober plus twee weken. Dus dan vandaag 5 weken en 1 dag :-)
quote:pris1984 schreef op 05 november 2015 @ 16:20:

Net terug van de gyn en goed nieuws: alles zag er goed uit! Nog weinig te zien natuurlijk, maar was wel duidelijk dat er wat zat en dat het op de juiste plek zat! :-) Super blij nu!!

Volgende echo is bij de vk op 25 november. Over drie weekjes alweer!Wauw, super! Gefeliciteerd! Een hele opluchting lijkt me!
Daar ga ik ook vanuit Theepoes. app geeft alleen wat anders aan
quote:happy_wenn schreef op 05 november 2015 @ 13:17:

Een tweede zorgt niet voor minder stress, dat dacht ik altijd ik heb het juist erger omdat je weet wat je ervoor terug krijgt, ik hoop zo dat het allemaal goed zit en kan niet wachten tot de 26e....duurt echt nog lang he!!

Ik merk wel dat ik er een stuk minder mee bezig ben. Ik moet mezelf ook wel even herinneren aan het bellen van de vk.

Maar het idee 'zit alles wel goed!?' herken ik wel! Nog twee weken en 1 dag tot de echo... Dan weten we meer :-) en jij nog even langer wachten.

Mijn man weet niet of hij mee kan naar de echo... Hij kan niet zomaar vrij nemen. Dus zijn leidinggevende moet maar net jn een goede bui zijn en hem vrij geven voor de echo. En anders gaat mn moeder mee :-)
quote:Boterkoekje22 schreef op 05 november 2015 @ 19:46:

Daar ga ik ook vanuit Theepoes. app geeft alleen wat anders aanRaaaare app
quote:Snoevie101 schreef op 04 november 2015 @ 19:57:

Hoi dames, en van harte gefelciteer allemaal!

Mag ik met jullie meedoen? Na 11 maanden, eindelijk een positieve test in handen!

Uitgerekend op mijn verjaardag, 12 juli.. Het moest zo zijn ;).

Ik wil meedoen aan moeders voor moeders en ga volgende week een afspraak bij de vk maken.

Voor 7 december stond er een afspraak bij de gyn. Deze kan ik afbellen!!!

Ik ga even rustig alles lezen wat er al geschreven is.Ooh wat fijn dat je die afspraak bij de gyn af kan zeggen!! Heerlijk gevoel lijkt me!
Wat een fijn nieuws pris!! Wil je nu in de tabel? Geef je dan nog even alle gegevens op een rij.

Schrikken gurly! Maar dat is echt heel normaal, lees je ook bij 'kwaaltjes' . Blijft wel akelig.

Ik heb vandaag een goede dag, maar mijn buik is echt mega opgezet in de avond lijk wel 3 maanden zwanger haha! Hopelijk valt het op het werk nog te verstoppen tot 12weken, ik twijfel wel om het eerder te vertellen, ik heb met 10 weken een etentje met het werk, zouden jullie het aandurven om het eerder op het werk te vertellen?
quote:Juf91 schreef op 05 november 2015 @ 12:30:

Hoi lieve dames,

Ik heb net alle pagina's gelezen, maar toen ik eindelijk aan het eind kwam zag ik dat de tabel gesloten wordt haha. Maar aangezien ik dus alles gelezen heb ik vond het wel netjes om me eventjes voor te stellen. Ik ben 14 juli uitgerekend, maar het voelt nog heel erg vreemd. Ik vind het zo ontzettend fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die meerdere testen doet (werd een beetje lacherig over gedaan door naasten). Verder heb ik helemaal geen eetlust, kramp en kriebels in mn buik (dat hoort, toch?) en steeds een misselijkheids "vlaag". Het wordt ons eerste kindje, ik ben 24 en mijn vriend 36. Heel spannend en bijzonder allemaal, bedankt voor jullie fijne herkenbare verhalen en allemaal gefeliciteerd natuurlijk!

@theemuts ja hoor nog een juf hier! =)

Liefs

Ha nog een juf! Leuk :-) welke groep geef je les?

En gefeliciteerd met je zwangerschap!
quote:happy_wenn schreef op 05 november 2015 @ 19:49:

Wat een fijn nieuws pris!! Wil je nu in de tabel? Geef je dan nog even alle gegevens op een rij.

Schrikken gurly! Maar dat is echt heel normaal, lees je ook bij 'kwaaltjes' . Blijft wel akelig.

Ik heb vandaag een goede dag, maar mijn buik is echt mega opgezet in de avond lijk wel 3 maanden zwanger haha! Hopelijk valt het op het werk nog te verstoppen tot 12weken, ik twijfel wel om het eerder te vertellen, ik heb met 10 weken een etentje met het werk, zouden jullie het aandurven om het eerder op het werk te vertellen?

Haha, heb ik ook, een dikke bolle buik! De darmen maken plaats :-)

Op mijn werk weten ook al een paar het. Geeft niet zoveel toch? Mochtet niet goed zitten dan is het misschien ook wel fijn dat je collega het dan zouden weten voor wat begrip...
quote:theepoes schreef op 05 november 2015 @ 19:47:

[...]

Raaaare app De app berekent het vanaf laatste menstruatie dus dan klopt dat wel. 28 sept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven