Mijn ex geeft dure kadootjes
donderdag 2 oktober 2008 om 22:17
Hoi,
Mijn ex en ik hebben nog wel contact met elkaar.
Via msn of sms. Af en toe zie ik hem ook wel.
Ik heb inmiddels een andere relatie. Dit gaat goed.
Hji is op de hoogte van het contact en heeft er geen problemen mee omdat ik hem niet zovaak spreek.ik zie mijn ex wel als een vriend.
Nu was ik jarig gisteren. Ik kreeg een kadootje in mijn bus met een kaartje. In dit kadootje zat: een IPOD touch!!!!!
net toen het uit was, gaf hij me ook een mooi horloge. gewoon zonder bijbedoelingen zei hij.
Hij doet verder normaal als vrienden. Ik merk niet dat hij verliefd is.
Wat vinden jullie van de situatie? Lekker houden of bespreekbaar maken.
Mijn ex en ik hebben nog wel contact met elkaar.
Via msn of sms. Af en toe zie ik hem ook wel.
Ik heb inmiddels een andere relatie. Dit gaat goed.
Hji is op de hoogte van het contact en heeft er geen problemen mee omdat ik hem niet zovaak spreek.ik zie mijn ex wel als een vriend.
Nu was ik jarig gisteren. Ik kreeg een kadootje in mijn bus met een kaartje. In dit kadootje zat: een IPOD touch!!!!!
net toen het uit was, gaf hij me ook een mooi horloge. gewoon zonder bijbedoelingen zei hij.
Hij doet verder normaal als vrienden. Ik merk niet dat hij verliefd is.
Wat vinden jullie van de situatie? Lekker houden of bespreekbaar maken.
vrijdag 3 oktober 2008 om 13:36
In haar topic op 21 aug over reisafstanden het feit dat haar nieuwe vriend dan de mogelijkheid heeft om contact te hebben met z'n ex-vriendin schreef ze:
"ik heb een groot probleem.
Ik werk in de beveiliging.
Ik heb een onregelmatige baan veelal dagdienst, maar ook zeker een of twee keer in de week een andere dienst vroeg, laat of nacht. Ik ben nooit een vaste dagen vrij"
En op 30 aug bij haar topic of de relatie met haar ex niet te ver ging schreef ze dit:
"Dus ja ik heb maar gezegd dat ik dit wel doe. Het speelt ook mee dat ik een hulpverlener ben. Dus niet voor niks komt hij naar mij. Hij weet dat ik het wel even kan regelen. Ook omdat ik contacten heb"
2 verschillende banen in één week, en het probleem volledig omgedraaid!
"ik heb een groot probleem.
Ik werk in de beveiliging.
Ik heb een onregelmatige baan veelal dagdienst, maar ook zeker een of twee keer in de week een andere dienst vroeg, laat of nacht. Ik ben nooit een vaste dagen vrij"
En op 30 aug bij haar topic of de relatie met haar ex niet te ver ging schreef ze dit:
"Dus ja ik heb maar gezegd dat ik dit wel doe. Het speelt ook mee dat ik een hulpverlener ben. Dus niet voor niks komt hij naar mij. Hij weet dat ik het wel even kan regelen. Ook omdat ik contacten heb"
2 verschillende banen in één week, en het probleem volledig omgedraaid!
vrijdag 3 oktober 2008 om 15:06