Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:25:

[...]

Dan ben ik het luxepaard van het clubje want ik heb een fietsie en een autootje. Fietsie is nieuw, ruim een jaar en mijn auto heeft inmiddels stemrecht, maar brengt me nog overal. (zolang het dichtbij is want zeer oncomfortabel)Nou ja, dan kun je net zo goed op de fiets natuurlijk
quote:Solomio schreef op 05 november 2015 @ 20:24:

[...]

Neenee, ik zit in het ambetante groepje.Pssst, Jij mag wel in twee groepjes hoor, niet verder vertellen
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:20:

[...]

Gelukkig, ik doe regelmatig een nickchange, dat is soms niet handig want dan herkennen mensen je niet. Jij en ik hebben nog eens zitten pb-en over hormonen enzo.O ben jij dat! Dat wist ik inderdaad niet, geslaagde nickchange dus
Tjezus, wat vals
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:26:

[...]

Pssst, Jij mag wel in twee groepjes hoor, niet verder vertellenIk heb wel een spiksplinternieuwe fantastisch mooie fiets.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 november 2015 @ 20:20:

Ik vind het trouwens wel goed dat die groepjes eens opnieuw worden vastgesteld. Anders zitten altijd dezelfde forummers bij elkaar in een groepje. Nu zit ik tenminste eens bij een paar waar ik nog nooit bij gezeten heb enzo. Leuk.Ik hoop niet dat er te veel concurrentie strijd tussen de groepjes gaat ontstaan en dat we geen gedoe krijgen over wie bij wie eet met kerst en zo.
quote:Sandra83 schreef op 05 november 2015 @ 20:23:

De rest doet er niet toe Oooooh jippie!! ik zit in het groepje dat er niet toe doet
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 20:16:

[...]

De velocipedische groep.

Wat een moeilijk woord, jij hebt de Huishoudschool cum laude voltooid. Chapeau.

Daarmee kom je in een ander groepje hè?
Je bent zelf een theepot
quote:AllyMcBeal schreef op 05 november 2015 @ 20:21:

[...]

Wie dan? Een eh stille meelezer zeg maar. *hoest*

De rest doet er niet toe Alle toekomstige vragen meteen beantwoord.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 20:28:

[...]

Ik hoop niet dat er te veel concurrentie strijd tussen de groepjes gaat ontstaan en dat we geen gedoe krijgen over wie bij wie eet met kerst en zo.Echte groepjes krijgen pas vaste vorm als er iemand uit het groepsnest gemikt wordt hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 20:28:

[...]

Ik hoop niet dat er te veel concurrentie strijd tussen de groepjes gaat ontstaan en dat we geen gedoe krijgen over wie bij wie eet met kerst en zo.We vragen Sandra om dat gedoe te voorkomen. Zij heeft het beste zicht op wie wel en wie niet bij wie kan.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 20:29:

[...]

Een eh stille meelezer zeg maar. *hoest*Leo... ik ben hier zoooooo slecht in. Help?
quote:elflet schreef op 05 november 2015 @ 20:28:

[...]

Oooooh jippie!! ik zit in het groepje dat er niet toe doet

Ik weet niet hoe Medsje, Sid en Bia dat gaan vinden.

Die zijn not amused ben ik bang.

De rest doet er niet toe Loep jezelf even en lees even al je post achter elkaar. Jij gedraagt je hier als een onverwachte bezoeker op het verjaardagsfeestje van een oude oma, in het bejaardentehuis. Allemaal 80+ers met een advocaatje, gezellig kletsen en ze hebben geen idee wat ze fout doen. En dan kom jij binnen en zegt even wat je van het gebabbel van die oudjes vindt. Vertel jij ze even waar ze beter over kunnen praten omdat jij dat leuker vindt. Deel jij even de tafeltjes opnieuw in, zet de ramen open, vult de advocaatjes bij met wodka-jus. Serveert daar sushi bij en wordt vervolgens boos dat ze dat niet leuk vinden.
quote:vivapimpelmees schreef op 05 november 2015 @ 20:31:

[...]

Leo... ik ben hier zoooooo slecht in. Help?Ja, ik kan niks zeggen verder. Heb er geen ban voor over.
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:25:

[...]

Dan ben ik het luxepaard van het clubje want ik heb een fietsie en een autootje. Fietsie is nieuwDan zit je in het nieuwe fietsencluppie met Solo
Je bent zelf een theepot
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:32:

[...]

Loep jezelf even en lees even al je post achter elkaar. Jij gedraagt je hier als een onverwachte bezoeker op het verjaardagsfeestje van een oude oma, in het bejaardentehuis. Allemaal 80+ers met een advocaatje, gezellig kletsen en ze hebben geen idee wat ze fout doen. En dan kom jij binnen en zegt even wat je van het gebabbel van die oudjes vindt. Vertel jij ze even waar ze beter over kunnen praten omdat jij dat leuker vindt. Deel jij even de tafeltjes opnieuw in, zet de ramen open, vult de advocaatjes bij met wodka-jus. Serveert daar sushi bij en wordt vervolgens boos dat ze dat niet leuk vinden.Bij deze ben je erelid van ons groepje
Tjezus, wat vals

Er staan er al heel veel te koop.

Even een boompje opzetten...

Ik heb echt niks gedaan...

Ik heb maar één profiel.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 20:33:

[...]

Ja, ik kan niks zeggen verder. Heb er geen ban voor over.Mijn pb-functie staat altijd voor je open hè.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 20:26:

[...]

Nou ja, dan kun je net zo goed op de fiets natuurlijk Nee, autootje is voor de afstanden die je wel kunt fietsen maar wat dan te lang duurt. Of als je teveel moet meenemen. Ik ga niet drie keer fietsen voor de boodschappen als ze ook in één keer in de auto kunnen.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 20:29:

[...]

Een eh stille meelezer zeg maar. *hoest*
I like being a mess. It's who I am.
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:32:

[...]

Loep jezelf even en lees even al je post achter elkaar. Jij gedraagt je hier als een onverwachte bezoeker op het verjaardagsfeestje van een oude oma, in het bejaardentehuis. Allemaal 80+ers met een advocaatje, gezellig kletsen en ze hebben geen idee wat ze fout doen. En dan kom jij binnen en zegt even wat je van het gebabbel van die oudjes vindt. Vertel jij ze even waar ze beter over kunnen praten omdat jij dat leuker vindt. Deel jij even de tafeltjes opnieuw in, zet de ramen open, vult de advocaatjes bij met wodka-jus. Serveert daar sushi bij en wordt vervolgens boos dat ze dat niet leuk vinden.

Die groep dus.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:feow schreef op 05 november 2015 @ 20:30:

[...]

Echte groepjes krijgen pas vaste vorm als er iemand uit het groepsnest gemikt wordt hoor.

Koekoek

(Ik kan hier wel een plaatje plakken van een koekoek maar aangezien er geen ornithologengroepje is, laat is dat maar)
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 05 november 2015 @ 20:30:

[...]

Echte groepjes krijgen pas vaste vorm als er iemand uit het groepsnest gemikt wordt hoor.

Ja.

De groepmaker hoort zelf zéker ook in groep één. Ik stel voor die dan direct door te sturen naar de fietsgroep.
quote:Solomio schreef op 05 november 2015 @ 20:34:

[...]

Mijn pb-functie staat altijd voor je open hè.ff doorsturen hoor
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven