Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscode H&M

05-11-2015 21:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Weet iemand nog een code voor gratis verzenden of korting voor H&M die werkt. Ik kan er namelijk geen vinden en bestel liever met code natuurlijk

Groetjes,

Fam
Als ik mij niet vergis, kan jij bij het aanmelden van het nieuwsblad 25% korting krijgen. Andere codes doen het naar mijn weten niet. Zo nu en dan is het wel eens gratis verzenden, maar dit staat dan op de site vermeld)
Ok dank je, dus het ligt niet aan mijn zoeken
Er worden geen kortingscodes meer afgegeven.
Met 1319 krijg je momenteel als het goed is 25% korting op het duurste artikel, dat scheelt misschien al iets.
quote:famkej schreef op 05 november 2015 @ 21:29:

Ok dank je, dus het ligt niet aan mijn zoeken Nee zeker niet. Ik had mij destijds aangemeld en nu krijg ik dus emails met info. Dus ook wanneer het gratis verzenden is. Best wel handig.
Als je je bestelling doorbelt (wat ik sinds een tijd moet omdat er teveel gefraudeerd is in mijn gebouw), doen ze de kortingscodes automatisch.
Bedankt allemaal, ik zal me aanmelden en de bestelling doorbellen (voor wat dat helpt.
Op de Belgische website zie ik gratis verzending van 75euro met code 6005, weet niet of die in Nederland werkt natuurlijk.
Aanmelden nieuwsbrief is 25% korting op t duurste artikel als ik mij niet vergis... dus wat ik altijd doe bij elke bestelling, afmelden en dan weer aanmelden voor de nieuwsbrief! Werkt altijd bij mij;)
gratis verzending is er soms wel maar dat moet echt op de site staan volgens mij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven