Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 november 2015 om 22:50
Tjongejongejonge het geld kan weer niet op blijkbaar. Maximum snelheid naar 130, dus overal nieuwe bordjes en borden langs de snelwegen, 'aanpassingen maken' zoals Melany Schulz nu bij Tan zegt aan op- en afritten, wegen verbreden etc. Allemaal om 10 kilometer sneller te kunnen rijden. En dat in tijden van bezuinigingen alom. Schande.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 5 november 2015 om 22:55
donderdag 5 november 2015 om 22:56
quote:Goede-Fee schreef op 05 november 2015 @ 22:54:
Ik ben eigenlijk te jong maar ik heb ze ook 1x gezien bij 1e reunietour lang geleden . Want hee het is echt goede muziek. Maar vond beetje oudbollig allemaal. De band niet hoor maar het publiek. Niet mijn ding.
Haha, wij zijn natuurlijk ook oudbollig.
Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.
Ik ben eigenlijk te jong maar ik heb ze ook 1x gezien bij 1e reunietour lang geleden . Want hee het is echt goede muziek. Maar vond beetje oudbollig allemaal. De band niet hoor maar het publiek. Niet mijn ding.
Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 5 november 2015 om 22:58
donderdag 5 november 2015 om 22:59
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 22:56:
[...]
Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.Pcies, dan krijg je dat. De laatste keer stond ik trouwens net zo idioot te doen als de tweede keer (niet als de eerste keer want toen stond ik alleen maar stom te gillen en toen kwam ik met mijn gillende hoofd in de krant en dat was genant dus dat deed ik niet meer)
[...]
Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.Pcies, dan krijg je dat. De laatste keer stond ik trouwens net zo idioot te doen als de tweede keer (niet als de eerste keer want toen stond ik alleen maar stom te gillen en toen kwam ik met mijn gillende hoofd in de krant en dat was genant dus dat deed ik niet meer)