Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 november 2015 om 22:22
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 22:18:
[...]
Nou en of! Maar Joost is gewoon cool. Ik heb vroegah hele discussies met hem gehad, over het nut van Groepjes en zo. Echt waar . Die man was zijn tijd ver vooruit. En zijn Nederwiet is gewoon een klassieker. Heb ik vandaag nog gezongen op het werk, samen met mijn LG die ook niet kan zingen. Maar we kenden hem wel allebei uit ons hoofd .
Ik kon twee jaar geleden alles meezingen. Maar ja, ook wel logisch. Iets goeds vergeet je niet zomaar.
Ik heb toen nog een t-shirt gekocht voor dochter en zoon. Die passen ze helaas niet meer.
Ik mijn oude t-shirts ook niet meer.
[...]
Nou en of! Maar Joost is gewoon cool. Ik heb vroegah hele discussies met hem gehad, over het nut van Groepjes en zo. Echt waar . Die man was zijn tijd ver vooruit. En zijn Nederwiet is gewoon een klassieker. Heb ik vandaag nog gezongen op het werk, samen met mijn LG die ook niet kan zingen. Maar we kenden hem wel allebei uit ons hoofd .
Ik kon twee jaar geleden alles meezingen. Maar ja, ook wel logisch. Iets goeds vergeet je niet zomaar.
Ik heb toen nog een t-shirt gekocht voor dochter en zoon. Die passen ze helaas niet meer.
Ik mijn oude t-shirts ook niet meer.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 5 november 2015 om 22:26
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 22:22:
[...]
Ik mijn oude t-shirts ook niet meer. In 2000 kon ik nog mijn ouwe t-shirt aan. Er stond zelfs nog een handtekening op van Ernst, want daarna had ik het ding nooit meer gewassen, sinds1983 dus . En ik zweer je: ik was bekant de enige in die hele kuip met een Oud Shirt. Ik legde er ook heel veel eer mee in, met mijn Oude Shirt. Iedereen wilde met me blowen en zo
[...]
Ik mijn oude t-shirts ook niet meer. In 2000 kon ik nog mijn ouwe t-shirt aan. Er stond zelfs nog een handtekening op van Ernst, want daarna had ik het ding nooit meer gewassen, sinds1983 dus . En ik zweer je: ik was bekant de enige in die hele kuip met een Oud Shirt. Ik legde er ook heel veel eer mee in, met mijn Oude Shirt. Iedereen wilde met me blowen en zo
donderdag 5 november 2015 om 22:29
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 22:27:
Ik vind Doe Maar leuk, maar als ik dat zeg bij leeftijdsgenoten vinden ze me gekPfft. Niks van aantrekken hoor. Mijn dochter is erger: zij vindt de Beatles leuk en kan alle liedjes meezingen, en zij is veertien. En ze trekt zich werkelijk geen reet aan van wat haar leeftijdgenoten daarvan vinden.
Ik vind Doe Maar leuk, maar als ik dat zeg bij leeftijdsgenoten vinden ze me gekPfft. Niks van aantrekken hoor. Mijn dochter is erger: zij vindt de Beatles leuk en kan alle liedjes meezingen, en zij is veertien. En ze trekt zich werkelijk geen reet aan van wat haar leeftijdgenoten daarvan vinden.
donderdag 5 november 2015 om 22:33
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 22:29:
[...]
Pfft. Niks van aantrekken hoor. Mijn dochter is erger: zij vindt de Beatles leuk en kan alle liedjes meezingen, en zij is veertien. En ze trekt zich werkelijk geen reet aan van wat haar leeftijdgenoten daarvan vinden.
Cool.. Dat luister ik ook graag.
Soms denk ik, ik ben in de verkeerde tijd geboren.
[...]
Pfft. Niks van aantrekken hoor. Mijn dochter is erger: zij vindt de Beatles leuk en kan alle liedjes meezingen, en zij is veertien. En ze trekt zich werkelijk geen reet aan van wat haar leeftijdgenoten daarvan vinden.
Cool.. Dat luister ik ook graag.
Soms denk ik, ik ben in de verkeerde tijd geboren.
donderdag 5 november 2015 om 22:34
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 22:26:
[...]
In 2000 kon ik nog mijn ouwe t-shirt aan. Er stond zelfs nog een handtekening op van Ernst, want daarna had ik het ding nooit meer gewassen, sinds1983 dus . En ik zweer je: ik was bekant de enige in die hele kuip met een Oud Shirt. Ik legde er ook heel veel eer mee in, met mijn Oude Shirt. Iedereen wilde met me blowen en zo ik wist 't...ik wist 't
[...]
In 2000 kon ik nog mijn ouwe t-shirt aan. Er stond zelfs nog een handtekening op van Ernst, want daarna had ik het ding nooit meer gewassen, sinds1983 dus . En ik zweer je: ik was bekant de enige in die hele kuip met een Oud Shirt. Ik legde er ook heel veel eer mee in, met mijn Oude Shirt. Iedereen wilde met me blowen en zo ik wist 't...ik wist 't
donderdag 5 november 2015 om 22:34
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 22:29:
[...]
Mijn oudste kent meer oude muziek dan ik en dat wil,wat zeggen,
Het kennen/ meezingen van muziek was een suf dingetje bjj ex, ik had het moeten weten
[...]
Mijn oudste kent meer oude muziek dan ik en dat wil,wat zeggen,
Het kennen/ meezingen van muziek was een suf dingetje bjj ex, ik had het moeten weten
Je bent zelf een theepot
donderdag 5 november 2015 om 22:38
quote:Morrigan- schreef op 05 november 2015 @ 22:35:
[...]
maak jij FG ff gek
maar ik denk het ook
FG, zit je klaar om al kaarten te bestellen?
Oh jaaaaa!!!! Ik heb er het geld ook voor, wegens geen pizza besteld vanavond! Zie je, alles is voorbestemd!
En voor die compilatie-CD heb ik het geld ook trouwens.
[...]
maak jij FG ff gek
maar ik denk het ook
FG, zit je klaar om al kaarten te bestellen?
Oh jaaaaa!!!! Ik heb er het geld ook voor, wegens geen pizza besteld vanavond! Zie je, alles is voorbestemd!
En voor die compilatie-CD heb ik het geld ook trouwens.
donderdag 5 november 2015 om 22:39