Wakker
vrijdag 6 november 2015 om 00:29
vrijdag 6 november 2015 om 00:33
quote:Jonari schreef op 06 november 2015 @ 00:32:
Lieve Kia en Door, jullie weten hoe ik erover denk.
Laten we er nu maar over op houden. Ik wil het niet eens meer over zo'n gestoord figuur hebben. Teveel eer.
Ik bestel nog een rondje.
Eens!
Het stoom kwam uit mijn oren vandaag.
Vanaf nu de negeerknop aan en rust!
Lieve Kia en Door, jullie weten hoe ik erover denk.
Laten we er nu maar over op houden. Ik wil het niet eens meer over zo'n gestoord figuur hebben. Teveel eer.
Ik bestel nog een rondje.
Eens!
Het stoom kwam uit mijn oren vandaag.
Vanaf nu de negeerknop aan en rust!
vrijdag 6 november 2015 om 00:34
Ja, ben kinderachtig.
Vind het wel ambetant dat ik er die avond niet aanwezig was. En dat mijn naam er dan weer bijgehaald werd (door Prada zelf).
(en aangezien ze hier leest)
Ik vind dat gezeik rond Kia helemaal belachelijk! Stop er eens mee! Zeg wat je stoort (alles, niet via PB), of zwijg gewoon!
Vind het wel ambetant dat ik er die avond niet aanwezig was. En dat mijn naam er dan weer bijgehaald werd (door Prada zelf).
(en aangezien ze hier leest)
Ik vind dat gezeik rond Kia helemaal belachelijk! Stop er eens mee! Zeg wat je stoort (alles, niet via PB), of zwijg gewoon!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 6 november 2015 om 00:38
Sorry lieverds, ik was nog aan het typen.
En het is ook lastig ik had het afgesloten maar zag daarnet mijn naam weer in een smerige post naar Kia.
Ik hou van eerlijkheid. EN ik wil er ook niet over doorlullen.
Kia, ik vind jou een lieverd!
Laat ze maar lullen. Ze maken enkel zichzelf belachelijk.
En het is ook lastig ik had het afgesloten maar zag daarnet mijn naam weer in een smerige post naar Kia.
Ik hou van eerlijkheid. EN ik wil er ook niet over doorlullen.
Kia, ik vind jou een lieverd!
Laat ze maar lullen. Ze maken enkel zichzelf belachelijk.
vrijdag 6 november 2015 om 00:45
quote:Marjo41 schreef op 06 november 2015 @ 00:42:
[...]
Volgens Moos is de ober uit de maand.
Dus vanaf nu is het zelfbediening Ik ga echt niet opstaan hoor voor ik weet of er wat lekkers staat . Hmm pak wel een spa blauwtje .
[...]
Volgens Moos is de ober uit de maand.
Dus vanaf nu is het zelfbediening Ik ga echt niet opstaan hoor voor ik weet of er wat lekkers staat . Hmm pak wel een spa blauwtje .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 6 november 2015 om 00:50
Vind jullie ook wel heel lief. Weet dat dit allemaal heel irritant voor jullie moet zijn. Zou zelf ook moeilijk doen
Er was een post waar ik opeens weer leuk was 'maar Kia echt echt echt niet'.
Kia: jij bent fantastisch! En ik ga niet opeens lief zijn omdat iemand - zonder enige vorm van verontschuldigingen HINT HINT - nu gaat zeggen dat ze het wel goed willen maken met mij.
Ben eigenlijk ook nog altijd aan het wachten op de reden. Een trol. De forumster. De schimmelnagel van de paus.
Zoveel vragen.
Er was een post waar ik opeens weer leuk was 'maar Kia echt echt echt niet'.
Kia: jij bent fantastisch! En ik ga niet opeens lief zijn omdat iemand - zonder enige vorm van verontschuldigingen HINT HINT - nu gaat zeggen dat ze het wel goed willen maken met mij.
Ben eigenlijk ook nog altijd aan het wachten op de reden. Een trol. De forumster. De schimmelnagel van de paus.
Zoveel vragen.
vrijdag 6 november 2015 om 00:53
quote:passiebloempje65 schreef op 06 november 2015 @ 00:41:
Kom blond zomaar binnen vallen.
Maar er is weer gezeik op viva..begrijp ik?
Al even.
Weet niet of ik namen mag noemen. Maar verschillende mensen hebben volgens een rode schoen veel misdaan.
Ik was er 1 van. Door een trol die geen trol is. En nu ben ik weer leuk. Maar anderen zijn nog steeds *weetikveelwats*.
Kom blond zomaar binnen vallen.
Maar er is weer gezeik op viva..begrijp ik?
Al even.
Weet niet of ik namen mag noemen. Maar verschillende mensen hebben volgens een rode schoen veel misdaan.
Ik was er 1 van. Door een trol die geen trol is. En nu ben ik weer leuk. Maar anderen zijn nog steeds *weetikveelwats*.