Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Wij willen het ook weten!
Pfff kan je uitslapen lukt t niet Moeten jullie ook meer plassen? Ik hoef normaal niet zo vaak, maar nu word ik er ook echt wakker van.

Fijn om te lezen dat er al een paar meiden zijn die het op werk hebben verteld. Zit daar wel mee, het liefst wacht ik, maar door de werkzaamheden kan dat niet.

Mijn man wil het geslacht weten (lekker praktisch vind hij), ik twijfel. Weet wel dat ik de laatste paar weken van mijn zwangerschap 2 jaar geleden mega nieuwsgierig was.
Ja pff! Elke nacht nu 2-3 x, slaap dus stuk minder!

Dit x willen wij net wel weten, kijk er nu al naar uit.
Goed van je Elsa!!

Wij willen ook zeker het geslacht weten.

Sunshine, ik ben er vannacht ook uit gemoeten omdat ik moest plassen. Maar heb het niet elke nacht. Overdag moet ik ook meer merk ik.
God wat gaat t snel hier! Dat zal ook wel er aan liggen dat de meesten het nog niet naar buiten hebben gebracht! Tenminste zo is het bij mij wel, ik moet toch ergens mn ei kwijt! ;)

Ego: Gisteren een rotavond gehad, doordat ik geen klachten heb twijfel ik steeds heel erg of ik echt (nog) wel zwanger ben. De action test van gisteren was erg vaag dus mijn gedachten gingen meteen met me op de loop. De digitale CB gaf gelukkig wel nog gewoon zwager aan, en de action test van vanochtend was weer een stuk donkerder dan die van gisteren!

@Rikz, wij willen het geslacht uiteindelijk wel graag weten! Ik ben veel te nieuwsgierig en het lijkt me leuk om een echte jongenskamer of een echte meisjeskamer in te richten! Idem met kleertjes etc!

@stoppers, super goed dat jullie gestopt zijn, ikzelf heb nooit gerookt en mijn man is 2 jaar geleden van de een op de andere dag gestopt, wel erg fijn vooral vanwege de geur en de slechte adem!

@plassen: Ik merk wel dat ik 'sochtends rond 6.30 wanneer de wekker gaat echt meteen moet plassen, normaliter moest ik dat ook maar nu wat dringender dan normaal. Voor de rest heb ik nergens last van. Geen pijnlijke borsten helemaal niks. Een dikkere buik ook niet echt, die was al wat dikker door de vakantie in oktober (+4kg )
Poew wat een drukte hier, heb niet alles terug gelezen hoor, dus sorry als ik iemand of iets vergeet:

Stoppers: Idd goed dat jullie gestopt zijn! Dat lijkt me nog een hele uitdaging! Maar het is voor een goed doel natuurlijk. Ik ben er gelukkig ook nooit aan begonnen, dus dat scheelt weer.

plassen: Ik hoef er gelukkig 's nachts nog niet uit om te plassen, ook overdag merk ik nog niet echt dat ik vaker ga dan normaal (maar ga sowieso al heel vaak ). Ik merk tot nu toe vooral de vermoeidheid en af en toe wat lage rugpijn of hoofdpijn, gelukkig nog geen misselijkheid! En die dromen.. Poew: Ik beleef hele avonturen 's nachts, haha daar word je ook niet echt uitgerust van.

Geslacht: Ik denk dat wij het ook wel willen weten, lijkt me ook gewoon praktisch en leuk om er nog meer naar toe te leven.

@Calm: Irritant he die onzekerheid, het duurt ook gewoon lang tot zo'n eerste echo. Ik zou als ik jou was lekker stoppen met testen. Zwanger = zwanger en verder heb je er toch geen invloed op.. Probeer er lekker van te genieten en van het positieve uit te gaan..

Succes met alle kwaaltjes en het wachten tot de eerste echo's!
@Calm: Wat naar dat je je zo voelt Calm! Maar ik denk dat het al in je naam zit: keep It Calm

Hopelijk kan de afspraak met je verloskundige je wat rust geven, al zie ik in het tabel dat het nog even duurt.

Helpt het als je eind volgende week een test doet? Misschien maak je dan meer hormonen aan en is je test duidelijker.. Het schijnt dat dit bij iedereen verschillend is en het in jouw geval dus wat langzamer opbouwt.

Plassen herken ik! Heb ook al de hele week een immens droge mond, dus drink ook nog eens extra veel! Heb inmiddels het gevoel dat ik vaker op de wc zit dan dat ik wat anders doe

Wij willen het geslacht niet weten, al roep ik dat ik alleen maar jongens op de wereld kan zetten en mijn vriend roept dat hij alleen maar meisjes kan maken

@theepoes, ben inderdaad 24! Ben ook de jongste op kantoor.
Wij willen het geslacht met 15 weken al weten.

Af en toe heb ik een vaag gevoel van misselijkheid, maar mag bijna geen naam hebben.. Ben ook niet vermoeider dan anders... Alleen mega veel plassen s nachts!
Dat veel plassen heb ik gelukkig niet!

Vandaag wel echt ontzettend duizelig, best irritant! Nou ja, bijna weekend! Dan lekker rustig aan doen.
Kan dat al zo vroeg kimmie?

Gister een 9 maanden dagboek gekregen van een vriendin, super leuk!!
Elsa, ja dat kan zeker!! Ken een een goed echo bureau die al decennia lang goed aangeschreven staat, hij doet het vanaf 15 weken en geeft hoge zekerheid. Mocht hij het mis hebben dan krijg je de kinderkamer van m.. Hij is heel goed. En bij de 20 weken echo kun je het al checken haha.
Pris, probeer wat zouts te eten. Bouillon of zoute drop of juist iets zoets. Ik heb het ook duizeligheid. En als ik dan iets zoets of zouts neem gaat het daarna wel weer. En rustig opstaan.

Calm, ik ben gestopt met testen, want maakte mezelf helemaal gek. Gister ene test gedaan die was duidelijker dan die van vorige week. En 2x cb gedaan die gaf zwanger aan en 1-2 weken beide vorige week. Ik wacht het nu de 26e af. Maak jezelf niet gek door zoveel testen te doen. Sommige hebben gewoon wat later symptomen en sommige helemaal niet. Elke zwangerschap is anders

Kimmie, wat leuk dat hij dat zo doet dan! En als niet goed is een kinderkamer, wat een goede deal
Joepie, ik heb ook een afspraak bij de vk! de 17e al

Moest ik effe kwijt, man is nu in het buitenland en kreeg hem niet te pakken
Ohhhh wat spannend kimmie. Nog 2 weekjes geduld! Fijn ook zo snel. Dan zit je ook op 7 weken?
Volgens mij heb ik in totaal wel 8 tests gedaan.. Oeps! Dus ik snap het echt, maar op een gegeven moment ga je jezelf helemaal gek maken. Dus stop ermee! Sinds ik er mee ben gestopt ben ik veel relaxer!

Boterkoekje dank je voor de tip! Zout werkt niet echt, ga zo eens wat zoets kopen. Goed excuus ook
Het is of je bloeddruk of je bloedsuiker. Dus als iets zouts niet werkt dan iets zoets. En inderdaad goed excuus haha.
MissD, nee ik moet nog 3 weken wachten...... Pffff

Ik denk zelf dat ik dan op 7,3 zit..

Daar hou ik wel rekening mee.. Terug gezet worden in weken heb ik 1x mee gemaakt en is niet leuk!
Door die lichte streep testen durf ik niet zo goed moeders voor moeders te bellen, terwijl de Cb wel heel duidelijk is.... Zal vast door de hormonen komen!

Kimmie dan zitten we echty bijna hetzelfde! Volgens de verloskundige zou ik op 26-11 ook op 7+3 zitten! Dat de komende weken maar heeeeeeeeel snel mogen gaan!! :-)
Calm, en waarom denkt jouw vk dat?

Wanneer was je eisprong ook al weer?

Leuk als we tegelijk lopen!
Naar aanleiding van eerste dag van mn laatste menstruatie (4/10) en mijn eisprong obv de ovulatietesten. Ik heb verder geen idee! Volgens mijn eigen telling zit ik dan op 7+4 maar das een minimaal verschil!

Hopelijk inderdaad niet teruggezet, maar goed, als het zo is is het zo! bij een echo op 26/11 hebben we wel ruim voor sinterklaas een positieve echo dus dat worden dan extra speciale gedichtjes!! :-)
Ja dan klopt het bij jou aardig denk ik..

Bij mij was 1e dag lm 28-9 maar aangezien ik 18/19 okt mijn eisprong had ga ik uit van een week later, innesteling heb ik gevoeld (denk ik) op 23-10...

Leuk zeg!!!
Ik snap niets van die websites en berekeningen haha bij mij was me eisprong 12 okt (had getest, dus weet het zeker dat het rond die datum was) dus de eisprong net geen week eerder als jou kimmie,maar ben maar 1 dag eerder uitgerekend. Ik zal het wel zien nog 10 dagen tot de volgende echo.

Met dochter ben ik toen 4 weken terug gezet haha dus ben wel wat gewent als ik terug gezet moet worden( had de prikpil destijds)

Vandaag met dochter op proef balet geweest, de mamas moesten ook meedoen nou heb het geweten heel me buik deed na afloop pijn van het springen en draaien.

Geslacht willen wij ook weten rond 15 weken.

Testen heb ik er 4 gedaan en toen natuurlijk de echo dus toen hoefde ik niet meer te testen.
Hey dames, na een drukke werkdag net weer even bijgelezen.

Dames die gestopt zijn met roken: goed bezig! Het is voor een heel goed doel, dus volhouden! Zijn jullie partners ook gestopt of roken die nog (of sowieso al niet)?

Nog meer dames die ook gestopt zijn met drinken van koffie? Ik las dat het de kans op leukemie vergroot, dus alleen nog maar thee en water hier en een enkele keer een glaasje ranja of fris.

Pris: wat fijn, een goede echo! Kon je al echt iets onderscheiden op de echo?

Juf: ik heb ooit gelezen dan een elektrische deken wordt afgeraden bij zwangerschap ivm statische elektriciteit.

Calm: je kunt volgens mij rustig moeders voor moeders bellen hoor. Vanaf 6 weken mag je starten met opvangen en daar zit je overheen.

Kimmie: wauw je babykamer betaald als hij het verkeerd heeft :-D

Mels: volgens de tabel ben je de eerste met de intake en echo. Leuk joh, over tien dagen al!

Ik wil ook graag het geslacht weten, maar man zegt op dit moment dat hij het pas bij de bevalling wil weten, maar het zou me niets verbazen als hij zich nog gaat bedenken.

Vandaag een beetje rare pijntjes in mijn buik en een klein beetje bruinverlies, waardoor ik me dan toch weer zorgen ga maken. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Orgineel, mijn vriend is tegelijk met mij gestopt met roken. Koffie heb ik nooit gedronken.

Ik lees vaker dat vrouwen bruinverlies hebben. Zolang het niet erger wordt, hoef je je geen zorgen te maken.
Hier geen kwaaltjes vandaag, en weer een dag voorbij! jeej! Nu lekker op de bank THE voice kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven