Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of je zegt dat je vriend graag wil dat je een borstvergroting ondergaat en je nog twijfelt tussen verschillende modellen en maten want eigenlijk ben je gewoon tevreden met je eigen borsten. Dat je er nog een topic over gaat openen. `Help mijn vriend wil neptieten, normaal of niet?`

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pruttelke leuk om je weer vaker hier rond te zien scharrelen. Moest laatst nog denken aan het ewqeqeqeqeqe-topic

oh en alle anderen natuurlijk ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 06 november 2015 @ 14:47:

Moest laatst nog denken aan het ewqeqeqeqeqe-topic

Het doet nog steeds pijn Ben jij er al vanaf?
quote:rosanna08 schreef op 06 november 2015 @ 14:47:

Pruttelke leuk om je weer vaker hier rond te zien scharrelen. Moest laatst nog denken aan het ewqeqeqeqeqe-topic

oh en alle anderen natuurlijk ook Die was geniaal!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 november 2015 @ 14:47:

Of je zegt dat je vriend graag wil dat je een borstvergroting ondergaat en je nog twijfelt tussen verschillende modellen en maten want eigenlijk ben je gewoon tevreden met je eigen borsten. Dat je er nog een topic over gaat openen. `Help mijn vriend wil neptieten, normaal of niet?`

Een anusbleek of klauwhamer topic is veel spannender..
quote:pruttel schreef op 06 november 2015 @ 14:51:

[...]

Het doet nog steeds pijn Ben jij er al vanaf?zolang ik voor veel geel in huis zorg en in iedere kamer een wc-borstel gaat het heel goed. Heb laatst een zilveren hangertje laten maken van een wc-borstel en die draag ik iedere dag en dat heeft me echt zo goed gedaan!!!
quote:rosanna08 schreef op 06 november 2015 @ 14:58:

[...]

zolang ik voor veel geel in huis zorg en in iedere kamer een wc-borstel gaat het heel goed. Heb laatst een zilveren hangertje laten maken van een wc-borstel en die draag ik iedere dag en dat heeft me echt zo goed gedaan!!!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:rosanna08 schreef op 06 november 2015 @ 14:58:

[...]

zolang ik voor veel geel in huis zorg en in iedere kamer een wc-borstel gaat het heel goed. Heb laatst een zilveren hangertje laten maken van een wc-borstel en die draag ik iedere dag en dat heeft me echt zo goed gedaan!!! Fijn dat er nu veel meer bekend is, over wat je ertegen kunt doen! Alhoewel ik echt moeite heb met al dat geel, dus ik heb wat minder geel en meer wc borstels. Die zijn ook handig voor andere dingen trouwens, ik heb er nu wat staan met spinnenwebben en dennenappels erin, als decoratieve herfststukjes.
Haha, ik ging googlen op ewqeqeqeqe en ja hoor Het topic bestaat nog
klopt, ik had het van de week al opgezocht en weer doorgelezen en aan Kia laten lezen
En ik snap niks van de ava en niks van de topics die jullie noemen
quote:thee schreef op 06 november 2015 @ 16:09:

Dat topic kun je hier opzoeken en lezen. Is al een oude maar heul grappig. Zal even kijken of ik een linkje kan plakken. Lukte van de week niet...

En het gaat over wat de stippen zijn op de ava van pruttel .

Hee Thee ( dat rijmt )

Komt door mij, sorry. Mijn avatOr is een waar mysterie voor velen, daarom heb ik vandaag op napraat uitgelegd wat het was. En toen gingen we hier even herinneringen ophalen over vroegaah. En toen kwamen we op een heul oud topic. Over ewqeqeqeqe Ik heb hem net helemaal terug gelezen Weer een half uur van mijn leven wat ik nooit meer terugkrijg!

En ik snap niks van de ava en niks van de topics die jullie noemen Jaren geleden hadden we echt een heel hecht groepje heel lang. De Nietjes. En Pruttel was de Pingkoningin. Je leest ook nog wel topics over `hét Nietjes schoonmaakmiddel`, inspuiten en dan 2 uur forummen en dan afspoelen, letterlijk hahahahah. En samen gelijk hetzelfde gerecht maken, de bekendste is de Parmazaanse kip. Heb ik het recept van AgentL die van elke handeling een foto maakte. Ook irl een meet gehad bij Verry Cherry, erg gezellig. Ja was heel hecht toen. We waren niet zo open destijds wat nu wel gewoon is. Maar een leuke tijd was het.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jaaaaa, dat samen koken was leuk. Allemaal de laptop op het aanrecht, gelijk beginnen, en dan allemaal tegelijk het eten klaar, foto maken en posten en dan tegelijk eten Jullie hebben me toen echt wel door een moeilijke tijd geholpen. Ik was net naar een andere stad verhuist, relatie was over.... Maar ik ben geen dag eenzaam geweest
En iedereen was er voor mij toen mijn kat Kay overleed, was echt geweldig. En we hadden de eerste echte LIVE bevalling van Nietje Yamuna, toen Yamini geboren werd. En een paar forummers van de maand hebben we toen nog gehad geloof ik.
allemaal.

Eindelijk weekend. Dus een wijntje zou lekker zijn
Proost Lime!
He Lime, heerlijk weekend he, leuke week gehad?

Het forum is idd niet meer wat het geweest is maar goed tijden veranderen..
Pruttel, moet nog bijlezen op Napraat!

Welkom in het weekend Lime en bij deze:

en voila

Thee kent de NieTjes toch wel?
Wat een gezelligheid hier. Ik schuif ook even aan.
Dank dames voor de wijntjes.

Heb net bijgelezen, ga even op zoek naar iets sterkers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven