Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
En en en... hoe is het nu afgelopen met het debat? McCain wilde in eerste instantie postponen toch vanwege die crisis that's going on nu? Ben bnieuwd... Zal morgen ook wel in alle kranten staan hier.
ha ha, Dutchie hoe kom je erop..spontane haarbal..

SFO..leuke poes hoor..ik heb het debat ook niet gezien...

Danilouise, ik heb geen tips voor NY, ik ben niet verder dan het vliegveld geweest.

Kodak, nog even druk met de visite...

Er komen hier ook steeds meer woningen te koop en te huur..het huis waar wij in het begin van het jaar uit moesten, staat nu weer te huur. Het is me een zootje, maar eigenlijk was het ook wel een beetje te verwachten..ik ben er niet zo verbaast van.

Dadelijk de kinderen in bed wuppen en dan even rust in de tent...

SFO, ik vind het nog steeds fijn dat je met die punten vanaf hier rechtstreeks naar Nederland kunt..ik had verwacht dat ik via een een of andere omweg zou moeten.

OK..verder is het weer hier de komende dagen nog prachtig..nog maar even van genieten...

OK..fijne avond voor jullie....
New york heeft 2 airports... NY is erg druk en hecktisch laat je niet opjagen zorg dat je de tijd neemt... ik stap tegen woordig in detroit over naar een nederlandse vlucht...dat bevalt mij super zeker met 2 kids is NY gekke werk.

nou straks mijn uitnodigingen in de fik steken voor het halloween feest (hoort hoor ze moeten een verbrand randje krijgen)

Kodak ..kunnen we niet een stoer VIVA hike bij jou organiseren? hahhaha

Nou ik ga straks boodschappen doen....het eerste leesboek voor de oudste kopen hij is helemaal in zijn nopjes
Het mooie weer blijft hier maar aanhouden en mogen wij toch wel een luxe probleem noemen.

Ben inderdaad blij dat ik mijn miles kan gebruiken, dat scheelt in iedergeval een flinke slok op een borrel.

Bloem ik denk dat hier de grootste klapper wat betreft de For Closures over is. Mensen in omgeving Berkeley Hills zijn massaal bezig met kleine verbouwingen.

Gisteren de volle dag in Napa Valley geweest, onze favoriete winery had een Cellar Sale. We hebben dan ook even aardig ingeslagen nu we niet meer dan 8 dollar voor een goede fles wijn moesten betalen.

Ga zo maar eens wat rondom het huis doen als het licht wordt. Dus zou zeggen allemaal een fijne dag.
quote:dutchie1976 schreef op 28 september 2008 @ 15:14:

Kodak ..kunnen we niet een stoer VIVA hike bij jou organiseren? hahhahaDat kan lachen worden, ik gooi er een fles wijn in bij de finish.
SFO, ik denk het niet..hier niet althans..je kunt gewoon aan alles merken dat de meeste mensen minder te besteden hebben...

Wij gaan er dadelijk nog even op uit..het weer is te mooi om in huis te blijven..
Denk dat ik wel een beetje voorbarig was met mijn conclusie echter ik zie het hier een beetje stabiel worden.

Alles is inderdaad duurder geworden en dus houd ik zelf ook de hand op de knip.

Het weer is hier vanmiddag minder geworden, de FOG is sinds lange tijd weer bij ons de valley binnen gekomen en het is weer fris, bah.
Hallo allemaal...

Nou het begint hier in de te dalen naar 69 graden..heerlijk dat hefst weer ik geniet er op en top van...

nou ik heb mijn meld plicht gedaan voordat mijn baas uit de vergadering komt
Goedenmorgen allemaal.

het heeft even geduurt maar we zijn terug. Zonder visite die zijn netjes maandag afgezet naar huis op San fransisco airport.

Druk weekend gehad maar voldaan. zaterdag kwamen we aan in san fransisco en dar op naar de golden gate. Ik dacht al wat is het toch druk. is er wat speciaals te doen.en jawel hoor er kwam een enorm zeilschip onder the golden gate door.Dus dat was een extraatje voor ons. hihi. Toen langs napa gegaan (proost sfo) en daarna op naar mijn schoonouders om daar te overnachten. (lekker makkelijk toch).

zondag nog naar Santa cruz en naar Monterey en mijn favo Carmel. Toen waren mijn gasten echt voldaan en konden ze met al hun verwonderingen s'maandags op weg naar huis.

Heerlijk was het .En als je een goede tijd hebt dan is het nog veel te kort.

Maar goed aan alle goede dingen komt een eind en mogen we vandaag weer gewoon aan de slag.
anoniem_54494 wijzigde dit bericht op 02-10-2008 02:59
Reden: te groot
% gewijzigd
Mooie foto van de brug Kodak, dat ding kwam mij als zo bekend voor. De FOG is inmiddels al meer het binnenland ingetrokken en het wordt nu echt fris.

En dan hebben we nog niet over om in het donker wakker te worden bah, ik wil weer zomer.

Zoals gewoonlijk draait hier alles op volle toeren en zou die auto eens instappen voordat ik weer in de file sta.
wat een mooie foto's kodak!

Nou ik denk dat ik een gast al te pakken heb voor mijn halloween party:

http://www.telegraaf.nl/b...ouw_opgepakt__.html?p=4,2

hahaaha ze woont in middeltown 20 min bij me vandaan!
Haha Dutch,

Die had waarschijnlijk een voorproefje genomen op halloween.

En wat die hike betreft ik weet wel een paar mooie hikes hier in de omgeving.

Bloem hoe is het met jou.

SFO werk niet te hard.

Gisteren werd ik meteen in het diepe gesmeten op mijn werk. En heb het er goed vanaf gebracht.

Alhoewel het best wel eng was om zo even iemands leven binnen te stappen en zaken te regelen. Terwijl ze zo gewent zijn om eeerst alles zelf te regelen. Ik zou dar nogal wat moiete mee hebben (denk ik) ben nogal gesteld op mijn leventje en zaken zelf te regelen.

Zo even joggen het is leker nu in de ochtend en dan op naar mijn werk.

Een fijne dag allemaal.
wat doen jullie trouwens voor werk? Ik ben web/print Designer
Dutchie, vroeger zat ik in de NL's als calculator op kantoor. Nu ben ik een Foreman Electrician bij een bedrijfje met zo'n 8 man. Heb het prima naar mijn zin en dus hoef ik mij niet te vervelen.

Van de week ga ik weer een Viva gezicht ontmoeten, heb namelijk met Nijntje afgesproken. Zal wel weer uitermatig gezellig worden.

Zo nu snel nog even mijn dak van de shed controleren voordat het morgen gaat regenen.
SFO veel plezier met Nijntje. Je gaat ze toch niet in the shed leggen he?

Dutch Ik was a cop en nu ben ik een case manager. En daarnaast doe ik nog wat cop werk maar dan meer in de investigation area Zo kom ik ook nog een beetje toe aan mezelf en vele van mijn hobbies.
Nee ik ga ze niet in de shed leggen, ben je gek.

Dit weekend ga ik naar LoveFest in the city, een dance festival met als hoofd act Armin van Buuren.

Dus dat wordt de voetjes van de straat en/of vloer.
Ooo leuk SFO,..jij bent ook ecth een feest beest he!....

Ik ben bezig met Dar's te vezinnen voor ons halloween feest.

Iedereen krijgt een nieuwe vampieren naam en daar mee moet je die genen aan spreken doe je dat niet dan moet je kiezen tussen een shot doen of een dare uit kiezen....... ik heb al een hele boel word er melig van.. hahahah heb er net een bij gezet..."maak elke zin die je zegt af met "in my pants" voor de volgende 5 min....

Veel p[lezier met Nijn!

En iedereen het debat gekeken.... SFO het "gevoel" wat ik heb als ik bush hoor praten... dat zelfde gevoel heb ik bij Palin....

nou morgen WINE party moet een italiaanse wijn mee nemen..iemand nog een sugestion?
Dutchie, ik bn bang dat ik je niet kan adviseren wat betreft Italiaanse wijn.

Het debat bracht voormij geen nieuwe dingen naar voren, had al verwacht dan Palin zo voor de dag zou komen.

Ik heb net een grote bak meegemaakt, vrouwlief moest het vliegtuig halen dus wij om 4.15am weg. Vraag nog aan haar welk vliegveld en zij zegt; SFO. Ben ik naar 35 minuten eindelijk op de afrit SFO opend ze de boardingpass en staat er OAK (Oakland).

Dus weer terug scheuren naar de andere kant van de Bay en werkelijk gedropt voor South West, blijkt dat ze het vliegtuig ook nog heeft gehaald.

Zo ik ga maar eens langzaam starten pfffffffff.
Goedenmorgen,

Jeetje SFO ben jij even blij dat ze zo vroeg weg moest.Dus nog mooi op tijd gehaald.

Dutch ik vind de wijnen van het barolo gebied wel lekker. Ze zijn niet echt goedkoop 1 van de wijnen de ik lekker vind is dan

Langhe Nebbiolo (heeft een beetje bittere afdronk) is onegeveer een 20-25 dollar per fles dus niet echt een goedkoop wijntje.

Veel succes met je halloween.Het blijft mijn favoriete holiday,en kan bijna niet wachten totdat ik mijn halloween decorations buiten kan zetten en opbouwen.

Het is lekker buiten nu en eindelijk is er een piepklein drupje regen gevallen.dat ruikt dan weer lekker fris.We kunnen het gebruiken.

Werk allemaal niet te hard. Een prettige dag allemaal.
Het weekend gaat anders dan ik had verwacht. Kreeg vanmorgen een telefoontje om direct een ticket te boeken, mijn vader ligt in het ziekenhuis en het gaat niet goed. Dus hier zit ik dan op de SFO te wachten op mijn red eye met als eind bestemming Belize.

Kan mij iets leuker voorstellen om zo'n lekker tropische land te bezoeken.
Jeetje SFO heel veel sterkte.
Dankje Kodak, zit inmiddels in Houston International Airport te wachten op mijn connectie.

Mijn broer is inmiddels ook in de lucht en die zie ik morgen aangezien hij niet de zelfde connectie kan maken.

We maken er dan ook maar het beste van.
Hee SFO, lees net over je vader. Wat een rotbericht! Heel veel sterkte!
SFO, ik schrik hiervan..heel van sterkte jongen..
dankje jullie allen.

Ben de hele morgen al aan het bellen en chatten met NL, US en BZE. Dat krijg je als je ruim 7uur moet wachten.

Ga zo naar de balie van Continental om te kijken wat mijn broer en neefje moeten doen als zij aankomen in Houston vanavond.

Het kan namelijk zijn dat ik morgen zo met mijn pa naar Miami vlieg met een medisch vliegtuig.

Voor hen heeft het dan geen zin om naar Belize te vliegen maar zo door naar Miami.

Heb mij dan ook maar veroorlooft om even mijzelf op een Sam Adams te tracteren. Nog 2,5 uur en dan kan ik weg YES.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven