Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
SFO.... hahahaha...zo zie je maar als het karakter van iemand gauw terug komt dan weet je dat het goed zit! hihihihi ben blij dat je eindelijk goed nieuws brengt.... ga je nu smaen met hem terug naar nederland?
Nee Dutch. Hij wil gewoon weer terug naar zijn vertrouwde stekkie en dat zal waarschijnlijk dinsdag al zijn.

Heb van de NL buuf reeds een giga koffer gekregen zodat ik straks voor mijzelf en haar veel dingentjes mee terug kan nemen.

Oja en voor Bloem die zak pepernoten natuurlijk.

Zo ik ga mij maar eens langzaam klaar maken voor het werk, bah.
Ik lees af en toe wel netjes mee maar daar blijft het ook bij..ik heb het druk...

SFO, wanneer vertrek je nu naar NL? Mijn man gaat de volgende week en ik zit er ook over te denken om nog een weekje te gaan ergens begin november maar weet het nog niet zeker..

Volgens mij gaan er in Nederland allerlei spoken verhalen rond over amerika..huizen te koop voor 30.000 dollar, mensen wonen in tenten..hier staan wel huizen te koop maar zulke taferelen nog niet hoor..
Huizen voor 30.000 dollar mmm, als dat waar was dan zou ik er nu zeker een paar hebben gekocht Bloem.

Mijn tripje NL is nu zeer onzeker geworden, het schijnt dat die ouwe man nu toch een zware operatie tegemoet gaat dus het wordt voormij nu toch kiezen.

Mocht ik niet gaan dan weet je zeker dat er een plek vrij is tussen Portland en Amsterdam.

Wordt vervolgd
jeetje SFO lastig die ontweetend heid... moet je wel gaan niet gaan... wat voro operatie hebben ze het over?

Bloem gezellig dat je er ook bent.... ben je helemaal in halloween stemming? (ikku wel! hahahaha)

Kodak..hahahaha ik zou ook foto's maken van mijn huis met halloween prop!
Details zal ik hier niet geven, dan verwijs ik jullie naar de bekende pagina Dutchie. Ga hem nu namelijk even een update geven.

We wachten dan maar gewoon af en gaan rustig naar het werk.

Een fijne dag allemaal
Jeetje wat is het stil hier zeg....

SFO...we denken aan je ..hoop dat de operatie voorspoedig zal verlopen!!!!

Nog een paar dagen voordat ik mijn party heb.... kunnen jullie echt niet langs komen hahaahha
Mmm een party is altijd gezellig Dutch, echter ben bang dat ik de laatste weken van het jaar al te veel weg ben.

Hou me graag aanbevolen voor volgend jaar.
Hier ben ik ook nog eventjes..ik heb het gewoon druk, ik moet teneerste elke dag naar het ziekenhuis..het blijft een gesjees..

Dutch, we waren graag gekomen...maar waarom woon je zo ver...het was handiger geweest als je aan de andere kant van de brug had gewoond.

SFO, is de herfst bij jullie ook begonnen???
hahaha tja dat zou wat worden dan een hele nederlandse club bij elkaar..... denk dat we gelijk als een sekte worden gezien...

hier al de eerst nacht vorst gehad 31 graden farenheit.... overdag warmt het op naar 70...... heerlijk weer...

nou ik ga naa rhuis..het is bijna 5 uur!!!!
Bloem de herfst is inderdaad begonnen, de dagen worden al korter en het morgens verdomd fris.

Mag nog niet te veel klagen met het weer, we hebben nog steeds zonneschijn.
brrrr ik moest vannochtend krabben........ ik wordt daar altijd pis chagerijnig van hahahah dus mijn dag begon goed...zit nu met mijn grote jug met dunkin donuts koffie op te waren....

er word regen verwacht dit weekend (we hebben geen regen is 3 weken gehad) en uitgerekend op mijn feest dag moet het dus regenen...zucht......heb ik weer..... nou kijken of er 30 mensen in ons hus passen... denk dat ik de basement maar moet opruimen hahahaha

SFO..las je blog..fijn dat het achter de rug is..... maak hem maar niet aan het lachen.....

Bloen jij ook zo druk....hebben jou kids ook veel na schoolse activiteiten? Ik probeer de kinderen maar 1 sport te doen anders heb je ook geen leven!

Kodak,...ben je aan het knutselen????

Voor BLoem!
Hoop dat Bloem ook zo'n leuke smile op haar gezicht heeft, meid gefeliciteerd.

Hier is het aftellen langzaam begonnen, nog een week werken en dan hups richting de NL's.
Ha ha ha, SFP ...ik moet spontaan lachen naar je opmerking...ik zit hier met een smile..maar vandaag was het gevoel een beetje dubbel..moeilijk uit te leggen.. maar ik ben blij dat ik eeen jaartje ouder ben geworden..het had zoveel anders kunnen zijn als ik niet aan de bel had getrokken..

Bedankt Duchie..wij zijn allemaal klaar voor halloween..nog een weekje geduld ongeveer..

We hadden vandaag een prachtige dag, de zon scheen schittererd, 20 graden ongeveer, lekker wat mooie kleiding gekocht, uiteten geweest. Dadelijk nog bezoek en daar heb ik minder zin in..maar dat komt door het wijntje...

Waaar is kodakkkkkk.......
Ik meen dat Kodak weer gasten uit de NL's had, of ik moet mij vergissen.

Ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen en begrijp wat je bedoeld.

Het was hier vandaag weer eens in de 80-90 fahrenheit, erg vervelend want ik begin er gewend aan te raken. Mag de winterjas volgende week weer uit de kast halen als ik naar de NL ga, lol.
http://www.nbc.com/Saturd...-open-palin-biden/727421/

Eerst even de irritante reclame afwachten :P

Hihihi
Goedenmorgen allemaal.

Klopt SFO ik had nieuwe gasten vanuit nederland.

Eindelijk het huis weer voor mezelf. Ik ben gek op gasten maar ik vind het ook weer fijn als ik alles zelf weer kan gebruiken. Zonder erover na te hoeven denken.

SFO las net dat Tony geopereert is en dat alles zover goed gaat . Ik ben blij voor jullie . Want het heeft ook wel even geduurt voor hij eindelijk richting Miami kon.

Bloem nog van harte gefeliciteerd.ik begrijp precies hoe dubbel iets kan zijn.

Ik hoop toch dat je er een leuke dag van gemaakt hebt met je man en kinderen.Hoe vinden jouw kinderen trouwens halloween.gaan ze ook trick or treating?

Dutch mijn halloween is bijna klaar en er zijn al vele bezoekers geweest.Want ze weten dat ik elk jaar wel iets geks in mijn tuin heb.Ik hoop voor je dat het droog blijft voor je feest.

Hier is het in de ochtend wat koeler aan het worden.je mag je trui aan als je gaat joggen.maar overdag is het nog heerlijk rond de 84 dus mogen niet klagen.

Danilouise ik ga het even bekijken.

Hoe is het met jou?
Inderdaad met die man gaat het weer beter, hij moet nu alleen nog een paar dagen rustig aandoen maar dat komt wel goed.

Ga maar eens wat van de dag maken nu het langzamerhand weer ligt begint te worden.

Dani Saturday Night Live heeft als het goed vanavond weer een uitzending dus blijven volgen zou ik zeggen. Maar ook The Daily Show is lachen.

Fijne dag allemaal.
SFo fijn dat de operatie achter de rug is... nu heb je nog een week om er een "goed" gevoel over te krijgen zodat je met een beetje een gerust hart naar nederland kan gaan en vna je kids genieten......

k was gisteren bezig met mijn halloween costume(zie foto op hyves) komt de jongsten net naar buiten en die gilt naar de buurman....."look brandon mommy has scary bloody boobies"

heerlijk kinderen !

Bloem raar wat er in een jaar kan verranderen he... soms lijkt alles goed te gaan en dan staat het in eens op zijn kop...

6 jaar terug had ik een slecht uit slag..pap2-3 vroeg stadium van baarmoeder hals kanker en dat met 26 jaar.. ik ben gelasert en heb om die reden snel kinderen gekregen als het terug komt laat ik het hele kippe hok weg halen ...teveel risico's.... maar tja als je jong bent komt zo'n uitslag gewoon niet bij je op
kodak...was je niet vergeten hoor...

leuk dat je gasten heb...mijn zus komt naar amerika en we gaan haar in de smokey mountains opzoeken op 8 nov! ik heb er zin in!
Nou hier schijnt de zon ook weer uitbundig..

SFO, laat ik me gisteren geen pak bier in de garage vallen en allemaal kapot..Fijn dat het goed gaat met je vader, wel lekker voor je om dadelijk een weekje naar NL te gaan.

Kodak, weer Nederlands bezoek, gezellig maar druk...

Dutchie, leuk dat je zus komt. Is ook zo, zo ben je gezond en zo blijkt dat je wat hebt..maar ik kom er wel weer boven op hoor..

Ga dadelijk maar aan grote koffer uitzieken wie mijn man mee naar Nederland neemt....Jullie kruisen elkaar SFO op PDX...

OK..eerst hier maar weer wat doen..
Dat is grappig Bloem, nu ga jij mij vertellen dat Bloem-man via SFO vliegt.

Ga overigens twee weken, terwijl SFO-vrouw een dag later via AMS naar Lagos vliegt. Op de terugweg kruizen onze paden, zij vliegt met haar groep een half uur later rechtstreeks naar SFO.

Ik kom nog eerst een biertje pakken in PDX. Zal hoogstwaarschijnlijk Laurelwood worden want dat is toch wel mij favoriete Micro Brewery in Portland.

SFO, tuurlijk vliegt hij niet via SFO, hij stapt uit en jij stap in..morgen vertrekt hij..Ik vind er niet veel aan dat hij gaat...de volgende keer gaan we mee. Dan heb je een ruime overstap als je ook nog de hort op gaat?

Ik ga richting bed,,,dochter kwam me om vier uur wakker maken, ze wil toch liever een puppy dan een pony..
Gaat allemaal zn gang hier. Ze hebben hier bij de AH nu ook 100 caloriepacks geintroduceerd wat mij meteen weer het Amerika gevoel gaf :P Helaas nog niet in Oreovariant.

Anyway, dit weekend lekker naar België, toch nog beetje herfstvakantie. Ook pompoen gegeten laatst als pastasausachtigroerbakidee very halloween! Alles al klaar met de voorbereidingen voor de 31e? Echt leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven