Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 21:30
Ik heb maar tot 37 of 38 vluchtig door gelezen...
Phil Collins: O ja, die heeft reuma of zo.... (Daarover is iets vaag blijven hangen.) Hij ook eens gedeeltelijk doof. Hij is net Rod Stewart met een veel jongere vrouw getrouwd en kind gekregen..... Nou, ik weet het niet meer. (Genesis vind ik wel goed. Peter Gabriel heb ik ook al jaren niet meer gezien of gevolgd....)
... TEKST verwijderd en overgezet naar elders...
Ja, even iets nalezen over Phil Collins. Wat hij voor Adele heeft gedaan...Dat kom ik nog wel tegen
Sorry Noushi,
Maar ik had er effe geen zin in vanmiddag.
Sommigen hier kunnen het wel volgen. Soms vind ik het leuk om nog even snel te bekijken en dan zie ik weer wat. Hier komt het vandaan.
Soms komen anderen dan ook met andere leuke dingen. Ik heb een periode heel veel muziek gevolgd en zat ik lang in de auto naar de radio te luisteren. De DJ's vertelden altijd weer kleine dingen. De laatste tijd luister ik te weinig radio. Moet ik meer doen. (Gaat op lijst met VOORNEMENS. Bij deze dus)
Voor de rest onzijdig en neutraal, maar met BEST WISHES for you ALL. Alle goeds voor jullie in of uit groepjes...
Phil Collins: O ja, die heeft reuma of zo.... (Daarover is iets vaag blijven hangen.) Hij ook eens gedeeltelijk doof. Hij is net Rod Stewart met een veel jongere vrouw getrouwd en kind gekregen..... Nou, ik weet het niet meer. (Genesis vind ik wel goed. Peter Gabriel heb ik ook al jaren niet meer gezien of gevolgd....)
... TEKST verwijderd en overgezet naar elders...
Ja, even iets nalezen over Phil Collins. Wat hij voor Adele heeft gedaan...Dat kom ik nog wel tegen
Sorry Noushi,
Maar ik had er effe geen zin in vanmiddag.
Sommigen hier kunnen het wel volgen. Soms vind ik het leuk om nog even snel te bekijken en dan zie ik weer wat. Hier komt het vandaan.
Soms komen anderen dan ook met andere leuke dingen. Ik heb een periode heel veel muziek gevolgd en zat ik lang in de auto naar de radio te luisteren. De DJ's vertelden altijd weer kleine dingen. De laatste tijd luister ik te weinig radio. Moet ik meer doen. (Gaat op lijst met VOORNEMENS. Bij deze dus)
Voor de rest onzijdig en neutraal, maar met BEST WISHES for you ALL. Alle goeds voor jullie in of uit groepjes...
vrijdag 6 november 2015 om 21:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 november 2015 @ 21:29:
[...]
Nou ja zeg.
Stel mijn broer heeft een nieuwe vriendin, 25 of zo, dan zeg ik ook "leuke meid hoor". Als ik haar leuk vind dan hè
[...]
Nou ja zeg.
Stel mijn broer heeft een nieuwe vriendin, 25 of zo, dan zeg ik ook "leuke meid hoor". Als ik haar leuk vind dan hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 november 2015 om 21:33
vrijdag 6 november 2015 om 21:33
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 21:29:
Dames dames het niveau was nou juist een beetje omhoog gegaan.
Pffffff nou, ik weet wel in welk groepje jij zit.
OT
Ik heb me kostelijk vermaakt bij het lezen van het 'waarom respect voor ouderen' topic.
Zat hardop te lachen.
Ongepast hier en daar zelfs.
Dames dames het niveau was nou juist een beetje omhoog gegaan.
Pffffff nou, ik weet wel in welk groepje jij zit.
OT
Ik heb me kostelijk vermaakt bij het lezen van het 'waarom respect voor ouderen' topic.
Zat hardop te lachen.
Ongepast hier en daar zelfs.
vrijdag 6 november 2015 om 21:36
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 21:33:
[...]
O die paniek dan! Zo kut is dat.
Ik heb ook een periode gehad waarin ze gewoon doorgingen als ik weer in slaap viel. Dat was helemaal horrorfilmig. Wakker worden, kijken op de klok, half drie. Gelukkig, het was maar een nachtmerrie, in slaap vallen en dan ging alles gewoon verder waar het gestopt was.
Ik droom ook wel eens iets leuks, gelukkig.
[...]
O die paniek dan! Zo kut is dat.
Ik heb ook een periode gehad waarin ze gewoon doorgingen als ik weer in slaap viel. Dat was helemaal horrorfilmig. Wakker worden, kijken op de klok, half drie. Gelukkig, het was maar een nachtmerrie, in slaap vallen en dan ging alles gewoon verder waar het gestopt was.
Ik droom ook wel eens iets leuks, gelukkig.