Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik haat die borstvoedingstopics, wat doe ik er ook. Misschien kijk ik er over 10 jaar wat zakelijker tegenaan. Nu moest ik wel, want wat daar gepost werd, kon echt niet. En dan ook nog autisme als excuus gebruiken voor wat eigenlijk gewoon gemeen onderuitschoffelen is, wat weinig met autisme te maken heeft.
De mods zijn al naar bed denk ik.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 22:49:

Ik haat die borstvoedingstopics, wat doe ik er ook. Misschien kijk ik er over 10 jaar wat zakelijker tegenaan. Nu moest ik wel, want wat daar gepost werd, kon echt niet. En dan ook nog autisme als excuus gebruiken voor wat eigenlijk gewoon gemeen onderuitschoffelen is, wat weinig met autisme te maken heeft.Altijd zo'n wespennest.
Wespennest idd. En er zit vaak iets verwijtends/triomfantelijks in de toon van bepaalde posters. Of misschien zit dat er helemaal niet, maar lees ik dat, omdat ik er toch nog meer mee zit dan ik toe wil geven. En daar word ik dan ook weer nukkig van.
quote:Crazycatlady schreef op 06 november 2015 @ 22:28:

Hoi allemaal,

Niet iedereen hier kent mij (denk ik) maar Praadje heeft me gevraagd onderstaand berichtje hier te plaatsen:

Beste medeforummers, wat er gebeurd is de afgelopen dagen is niet normaal. Ik heb het allemaal even teruggelezen en ik schaam me dood. Zeker naar Kia toe zijn zeker de schaamte enorm groot. Ik ben nog goed wegggekomen met een weekban.

Ik verblijdf momenteel in de kliniek omdat ik dus out of the blue in een psychose schijn te hebben gezeten (of misschien nog wel ziut).

De komende week zal ik hier nog wel verblijven. Ik ben afgelopen week begonnen met Chapix, een middel tegen het roken en een van de bekendste bijwerkingen is een psychose. Of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, feit is wel dat ik nog nooit een psychose heb gehad en de verschijnselen dus ook niet herkend. Ik zal me voorlopig op de achtergrond houden, maar jeetje, wat heb ik me misdragen. Prada.Ach, daar gaan we weer.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 22:59:

[...]

Ach, daar gaan we weer.Jij ziet ook een patroon?
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:01:

[...]

Jij ziet ook een patroon? Maar............ het is wel haar eerste psychose.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:01:

[...]

Jij ziet ook een patroon? Nou wie dat niet ziet heeft poep in zijn ogen. Het is elke keer weer hetzelfde. Prada gaat helemaal uit haar plaat, biedt haar welgemeende excuses aan en gaat een half uur later weer uit haar plaat. Ik ben een beetje klaar met Prada.

Hoi allemaal..

....

.......

Prada.

Een cat in het nauw maakt rare sprongen.

Meer wil ik er niet over kwijt voordat het weer het hele weekend nergens anders over gaat..
quote:Solomio schreef op 06 november 2015 @ 23:04:

[...]

Maar............ het is wel haar eerste psychose. Zou je echt denken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 23:04:

[...]

Nou wie dat niet ziet heeft poep in zijn ogen. Het is elke keer weer hetzelfde. Prada gaat helemaal uit haar plaat, biedt haar welgemeende excuses aan en gaat een half uur later weer uit haar plaat. Ik ben een beetje klaar met Prada.Je vergeet nog te vermelden dat het áltijd een externe oorzaak heeft.
Vooral ook omdat ze a.s. maandag pas zou beginnen met de Champix....

Hoi allemaal,

Niet iedereen hier kent mij (denk ik) maar Praadje heeft me gevraagd onderstaand berichtje hier te plaatsen:

Beste medeforummers, wat er gebeurd is de afgelopen dagen is niet normaal. Ik heb het allemaal even teruggelezen en ik schaam me dood. Zeker naar Kia toe zijn zeker de schaamte enorm groot. Ik ben nog goed wegggekomen met een weekban.

Ik verblijdf momenteel in de kliniek omdat ik dus out of the blue in een psychose schijn te hebben gezeten (of misschien nog wel ziut).

De komende week zal ik hier nog wel verblijven. Ik ben afgelopen week begonnen met Chapix, een middel tegen het roken en een van de bekendste bijwerkingen is een psychose. Of dat echt zo is durf ik niet te zeggen, feit is wel dat ik nog nooit een psychose heb gehad en de verschijnselen dus ook niet herkend. Ik zal me voorlopig op de achtergrond houden, maar jeetje, wat heb ik me misdragen. Prada.Gisteren schreef Prada nog dat ze maandag met die medicatie zou gaan beginnen.
quote:Zarah schreef op 06 november 2015 @ 23:08:

Vooral ook omdat ze a.s. maandag pas zou beginnen met de Champix.... Dat zijn prébijwerkingen. Je ziet hoe heftig die zijn.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:06:

[...]

Je vergeet nog te vermelden dat het áltijd een externe oorzaak heeft.

Of ze was gewoon even zichzelf niet, na een wijntje.

En daar moet iedereen dan maar begrip voor opbrengen.
Dan zou ze dus vandaag opgenomen zijn, want op zijn vroegst gisteren met de champix begonnen. Geen afdeling die je dan nu al op internet laat.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 23:10:

[...]

Of ze was gewoon even zichzelf niet, na een wijntje. of 10

En daar moet iedereen dan maar begrip voor opbrengen.
Ja knap he? Een bizarre onbekende bijwerking krijgen al weken voordat je uberhaupt begonnen bent.

Of de medicatie in huis hebt...
quote:Bij_Zonder schreef op 06 november 2015 @ 23:09:

[...]

Gisteren schreef Prada nog dat ze maandag met die medicatie zou gaan beginnen.Ze kon natuurlijk niet wachten
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:09:

[...]

Dat zijn prébijwerkingen. Je ziet hoe heftig die zijn.Je gaat er van tijdreizen?
quote:Zusenzoo schreef op 06 november 2015 @ 22:38:

Saramill spoort ook niet, wat een draak zegEn dan hebben de mods het verwijderd, maar is het 9x gequote. Dat vergeten ze dan!
Of ze moeten die handmatig een voor een wijzigen.
Maar dat debiele gedrag was toch al voor gisteren? Dus dat zijn dan de préprébijwerkingen. Ook lullig als je zo heftig op medicatie reageert.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:09:

[...]

Dat zijn prébijwerkingen. Je ziet hoe heftig die zijn.

Sorry dat ik zo lach trouwens. Komt door de hasj die ik zometeen ga roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven