Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 23:33
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 23:28:
[...]
Zeker weten.
Hoewel, ik heb het laatst geprobeerd en het bleek toch niet zo goed te werken Hmz... dan wacht ik de uitkomst van de clinical trials toch maar af denk ik. En de schoorsteen van de therapeut moet ook roken natuurlijk, die help je daar niet vanaf met champix.
[...]
Zeker weten.
Hoewel, ik heb het laatst geprobeerd en het bleek toch niet zo goed te werken Hmz... dan wacht ik de uitkomst van de clinical trials toch maar af denk ik. En de schoorsteen van de therapeut moet ook roken natuurlijk, die help je daar niet vanaf met champix.
vrijdag 6 november 2015 om 23:34
vrijdag 6 november 2015 om 23:35
vrijdag 6 november 2015 om 23:35
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 23:21:
Klopt hoor Leo. Een paar jaar geleden kreeg je nauwelijks weerwoord als je bv als enige goede optie promootte en fv afdeed als vergif bij wijze van spreken. Gelukkig is dat veranderd.
Letterlijk werd het gif genoemd Nous.
Ik kan er nóg emotioneel van worden.
De gedachte dat ik, die zo worstelde met mijn gevoelens en dat vertaalde naar kei- en keihard werken om een goede moeder te zijn, mijn geliefde baby wilde vergiftigen.
En volhouden, topics vol, pagina's lang, met links en onderzoeken en bewijzen van o.a. mijn bijna misdadige gedrag tegenover mijn kind.
Wálgelijk.
De kinderpijler heb ik geblokkeerd zodra het kon en nog kom ik er zelden.
Puur daarom.
Klopt hoor Leo. Een paar jaar geleden kreeg je nauwelijks weerwoord als je bv als enige goede optie promootte en fv afdeed als vergif bij wijze van spreken. Gelukkig is dat veranderd.
Letterlijk werd het gif genoemd Nous.
Ik kan er nóg emotioneel van worden.
De gedachte dat ik, die zo worstelde met mijn gevoelens en dat vertaalde naar kei- en keihard werken om een goede moeder te zijn, mijn geliefde baby wilde vergiftigen.
En volhouden, topics vol, pagina's lang, met links en onderzoeken en bewijzen van o.a. mijn bijna misdadige gedrag tegenover mijn kind.
Wálgelijk.
De kinderpijler heb ik geblokkeerd zodra het kon en nog kom ik er zelden.
Puur daarom.
vrijdag 6 november 2015 om 23:40
quote:tattou schreef op 06 november 2015 @ 23:38:
Wat is er zo fijn aan joints btw?Een joint zorgt er bijv voor dat ik het gezellig vind dat jij er bent. Zonder joint was me dat niet gelukt. Denk ik.
Wat is er zo fijn aan joints btw?Een joint zorgt er bijv voor dat ik het gezellig vind dat jij er bent. Zonder joint was me dat niet gelukt. Denk ik.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar