Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 00:10
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:08:
[...]
Okay komt ie:
Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.
Nieuwelingen moeten bijna dit aan om maar iets te mogen zeggen:
[afbeelding]Okay. Dat kan en dat mag.
[...]
Okay komt ie:
Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.
[afbeelding]Okay. Dat kan en dat mag.
zaterdag 7 november 2015 om 00:11
[...]
Okay komt ie:
[afbeelding]prima outfit, genoeg ruimte om natuurlijk te bevallen
[...]
Okay komt ie:
[afbeelding]prima outfit, genoeg ruimte om natuurlijk te bevallen
zaterdag 7 november 2015 om 00:11
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 23:52:
[...]
En dat was ook precies het moment waarop ik die geschreven monstrositeit van mevrouw Smulders weggeflikkerd heb. Of, nou ja, braaf terug gebracht naar de bieb. Ik heb het alsnog twee keer zonder verdoving gedaan, maar daar waren redenen voor en echt lekker vond ik het niet, ook niet achteraf. Je kunt niet naar de bakker gaan en zeggen dat je zonder verdoving een achtponder gebaard hebt en dat je dan gratis taartjes krijgt. Heel stom.Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.
[...]
En dat was ook precies het moment waarop ik die geschreven monstrositeit van mevrouw Smulders weggeflikkerd heb. Of, nou ja, braaf terug gebracht naar de bieb. Ik heb het alsnog twee keer zonder verdoving gedaan, maar daar waren redenen voor en echt lekker vond ik het niet, ook niet achteraf. Je kunt niet naar de bakker gaan en zeggen dat je zonder verdoving een achtponder gebaard hebt en dat je dan gratis taartjes krijgt. Heel stom.Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 7 november 2015 om 00:12
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:10:
[...]
Omdat je het hier niet leuk vindt. En er zitten alleen maar kutwijven. Nou, in dat geval zou ik gewoon wegblijven hoor.
Maar als jij het leuk vindt om te schrijven in een kuttopic met allemaal kutwijven: be my guest. Mij zit je verder niet in de weg hoor.Schijnbaar wel, anders zou je niet op me reageren ^^.
[...]
Omdat je het hier niet leuk vindt. En er zitten alleen maar kutwijven. Nou, in dat geval zou ik gewoon wegblijven hoor.
Maar als jij het leuk vindt om te schrijven in een kuttopic met allemaal kutwijven: be my guest. Mij zit je verder niet in de weg hoor.Schijnbaar wel, anders zou je niet op me reageren ^^.
zaterdag 7 november 2015 om 00:13
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 00:11:
[...]
Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.
[...]
Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 7 november 2015 om 00:13
zaterdag 7 november 2015 om 00:14
[...]
Okay komt ie:
[img]http://static.webshopapp.com/shops/0323 ... harnas.jpg[/img]
Shit.
Ik dacht al dat ik net iets vergeten was aan te trekken....
[...]
Okay komt ie:
[img]http://static.webshopapp.com/shops/0323 ... harnas.jpg[/img]
Shit.
Ik dacht al dat ik net iets vergeten was aan te trekken....
zaterdag 7 november 2015 om 00:16
[...]
Okay komt ie:
[afbeelding]
[...]
Okay komt ie:
[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!