Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 00:02
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:00:
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.Neem nog een haal.
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.Neem nog een haal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 november 2015 om 00:03
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:00:
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.
Intrigantjes willen óók graag aandacht.
Doen alsof ze er niet bij willen horen maar eigenlijk zó vreselijk wel.
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.
Intrigantjes willen óók graag aandacht.
Doen alsof ze er niet bij willen horen maar eigenlijk zó vreselijk wel.
zaterdag 7 november 2015 om 00:06
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:01:
[...]
Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?Als je niet zo lang lid was zou je toch denken dat het de nieuwe nick van Tas was. Ta(s)ttou.
[...]
Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?Als je niet zo lang lid was zou je toch denken dat het de nieuwe nick van Tas was. Ta(s)ttou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 november 2015 om 00:08
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:02:
Maar geef je mening dan eens Tattou. (waarover wil je die überhaupt geven?)
Okay komt ie:
Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.
Nieuwelingen moeten bijna dit aan om maar iets te mogen zeggen:
Maar geef je mening dan eens Tattou. (waarover wil je die überhaupt geven?)
Okay komt ie:
Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.
Nieuwelingen moeten bijna dit aan om maar iets te mogen zeggen:
zaterdag 7 november 2015 om 00:10
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 november 2015 @ 23:41:
Mag ik even over de Wiet wat vragen ( ik lees alleen evt. reactie )
(Waar kan je een wietplant kopen als het legaal is?)Van wiet ga ik denken zoals jij schrijft. Vrij associërend. Ik ben oprecht benieuwd naar wat het met jou doet.
Mag ik even over de Wiet wat vragen ( ik lees alleen evt. reactie )
(Waar kan je een wietplant kopen als het legaal is?)Van wiet ga ik denken zoals jij schrijft. Vrij associërend. Ik ben oprecht benieuwd naar wat het met jou doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 7 november 2015 om 00:10
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:01:
[...]
Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?
Omdat je het hier niet leuk vindt. En er zitten alleen maar kutwijven. Nou, in dat geval zou ik gewoon wegblijven hoor.
Maar als jij het leuk vindt om te schrijven in een kuttopic met allemaal kutwijven: be my guest. Mij zit je verder niet in de weg hoor.
[...]
Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?
Omdat je het hier niet leuk vindt. En er zitten alleen maar kutwijven. Nou, in dat geval zou ik gewoon wegblijven hoor.
Maar als jij het leuk vindt om te schrijven in een kuttopic met allemaal kutwijven: be my guest. Mij zit je verder niet in de weg hoor.