Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 23:55
vrijdag 6 november 2015 om 23:55
vrijdag 6 november 2015 om 23:56
Gelezen. Coffeeshop en helemaal legaal is het nog niet.
(Hier zijn een paar kwekerijen gesloten. Verhuurder wist van niks.)
Met één enkele plant en leuk kopje van kringloop
(transparante folie en gekleurde strik) kan ik wel goed voor de dag komen met origineel kado.
Printje van vlinder als plaatje met gelukwens er op. Mijn cadeaus mogen ze ook
En op Nickolodeon is vrouwenworstelen. Aan het gele broekje te zien tenminste. Waren... nu zijn het weer boksende mannen. Lelijk .... bijna alle tanden er uit.
Bedankt voor de informatie!
(Hier zijn een paar kwekerijen gesloten. Verhuurder wist van niks.)
Met één enkele plant en leuk kopje van kringloop
(transparante folie en gekleurde strik) kan ik wel goed voor de dag komen met origineel kado.
Printje van vlinder als plaatje met gelukwens er op. Mijn cadeaus mogen ze ook
En op Nickolodeon is vrouwenworstelen. Aan het gele broekje te zien tenminste. Waren... nu zijn het weer boksende mannen. Lelijk .... bijna alle tanden er uit.
Bedankt voor de informatie!
vrijdag 6 november 2015 om 23:56
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:50:
[...]
ik niet. zei een medemoeder tegen mij: die van mij heeft weer een sprongetje. dacht ik: wtf die van mij kan nog niet eens zitten
Ik ook niet.
Ik hád het natuurlijk wel.
Vijf keer gekregen.
Maar mijn baby was veel te vroeg geboren, ik moest dus steeds weken aftrekken van wat er in het boek stond over sprongen, terwijl ik al lang blij was als ik de was voor elkaar had.
Een stukje hoofdrekenen en dat het dan nóg niet klopte er nog bij, daar zat ik niet op te wachten.
[...]
ik niet. zei een medemoeder tegen mij: die van mij heeft weer een sprongetje. dacht ik: wtf die van mij kan nog niet eens zitten
Ik ook niet.
Vijf keer gekregen.
Maar mijn baby was veel te vroeg geboren, ik moest dus steeds weken aftrekken van wat er in het boek stond over sprongen, terwijl ik al lang blij was als ik de was voor elkaar had.
Een stukje hoofdrekenen en dat het dan nóg niet klopte er nog bij, daar zat ik niet op te wachten.
vrijdag 6 november 2015 om 23:59
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:51:
[...]
Ja ik zie het voor me. Dat je op het strand er pas bij hoort met je cesarian.
In de privé, bij 'wie staat het 't beste', vijf celebs met hun cesarion op een rij en dan van die champoepelglaasjes er bij....
Dat Rihanna dan wint.
Of Ariana Grande. Of Miley.
[...]
Ja ik zie het voor me. Dat je op het strand er pas bij hoort met je cesarian.
In de privé, bij 'wie staat het 't beste', vijf celebs met hun cesarion op een rij en dan van die champoepelglaasjes er bij....
Dat Rihanna dan wint.
Of Ariana Grande. Of Miley.
zaterdag 7 november 2015 om 00:00
quote:tattou schreef op 06 november 2015 @ 23:57:
Ik heb het aangezien for long time, maar nee, bedankt.
Groepjes is niet mijn ding, om ff ontopic te blijven bij dit nummer en het vorige van napraat.
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.
Ik heb het aangezien for long time, maar nee, bedankt.
Groepjes is niet mijn ding, om ff ontopic te blijven bij dit nummer en het vorige van napraat.
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 23:56:
[...]
Ik ook niet.
Vijf keer gekregen.
Een stukje hoofdrekenen en dat het dan nóg niet klopte er nog bij, daar zat ik niet op te wachten.Oh god ja, dat had ik ook. Toen ze 'moest' lopen kroop ze nog niet eens.
[...]
Ik ook niet.
Vijf keer gekregen.
Een stukje hoofdrekenen en dat het dan nóg niet klopte er nog bij, daar zat ik niet op te wachten.Oh god ja, dat had ik ook. Toen ze 'moest' lopen kroop ze nog niet eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 23:59:
[...]
Dat Rihanna dan wint.
Of Ariana Grande. Of Miley.rasjel, die heeft een enorme, dwars over d'r buik gaat zo over in de andere snee
[...]
Dat Rihanna dan wint.
Of Ariana Grande. Of Miley.rasjel, die heeft een enorme, dwars over d'r buik gaat zo over in de andere snee
zaterdag 7 november 2015 om 00:01
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 november 2015 @ 23:55:
[...]
Leo dit is echt onzin. Een kalkoen is geen kaantje.
een beetje kaan is van een varken. En die zijn niet van de halal. de mijne niet tenminste. Ik haal het gewoon bij de jumbo
Ik bij de Turkse supermarkt.
Of was het de Iraanse.....
Een van de twee.
[...]
Leo dit is echt onzin. Een kalkoen is geen kaantje.
een beetje kaan is van een varken. En die zijn niet van de halal. de mijne niet tenminste. Ik haal het gewoon bij de jumbo
Ik bij de Turkse supermarkt.
Of was het de Iraanse.....
Een van de twee.
zaterdag 7 november 2015 om 00:01
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:00:
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?
[...]
Ga.
Dan.
Weg.
En.
Blijf.
Weg.
Godkolere zeg, hoe moeilijk is het leven nou helemaal. Stel je voor dat ik in ieder topic dat me niet aanstond kwam jammeren, mens ik zou dagwerk hebben. Gatverdamme wat een gezijk.Excuzes moi? Waarom zou ik moeten weg blijven hier?