Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Mopsie41 schreef op 07 november 2015 @ 16:23:

[...]

In mijn wereld wel. Je laten leiden door verhaaltjes heeft door de eeuwen heen al genoeg ellende veroorzaakt. En in het heden ook.

Oke dus als jij een duidelijke afkeer hebt

voor SM/BDSM dan moet je dat eerst hebben ondergaan voordat je daar een mening over mag ontwikkelen? Ik vraag of een mening gebaseerd moet zijn op ervaring. Nee dus.

En dat jij het verhaaltjes vind mag. Hier provoceer je. Maar dat lukt alleen niet.
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 16:24:

[...]

[afbeelding]Ik Sheldon
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 16:25:

[...]

Ik wist dat je hiervoor bij de napraat zou komen. Hoe opvallend, van de week wilde je absoluut niet richting de napraat vanaf het vluchtelingen topic nu weer wel.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:24:

[...]

Hey, sta ik onder je negeer of zo?

Was getekend, de Voorzitter van de Badinerenden.Hoe kan ik jou onder de negeer hebben! Dacht dat je me nog wel kende
Wat schurftirritant trouwens, dat je als je de negeer gebruikt, toch nog shit ziet.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 16:27:

[...]

Ik Sheldon+1
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 15:51:

[...]

Hopelijk krijg ik vandaag het antwoord te horen op het raadsel!! +100!!
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 16:25:

[...]

Ik wist dat je hiervoor bij de napraat zou komen. Hoe opvallend, van de week wilde je absoluut niet richting de napraat vanaf het vluchtelingen topic nu weer wel.Zodra ik haar naam roep komt ze tevoorschijn. Hoe ze het doet weet ik niet. Maar het is wel een feit.
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 16:28:

[...]

+1+2
Tjezus, wat vals
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:28:

Wat schurftirritant trouwens, dat je als je de negeer gebruikt, toch nog shit ziet.Ondat er gequote wordt. Helemaal negeer is de negeer dus niet
quote:malu3 schreef op 07 november 2015 @ 16:27:

[...]

Malu,jij ook hier?
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2015 @ 16:29:

[...]

+2+3
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:26:

[...]

Oke dus als jij een duidelijke afkeer hebt

voor SM/BDSM dan moet je dat eerst hebben ondergaan voordat je daar een mening over mag ontwikkelen? Nee natuurlijk niet. Een afkeer van BDSM als activiteit is prima, voor mij hoeft die poppenkast ook niet. Zodra je echter dingen gaat roepen als 'alle mensen die aan BDSM doen zijn walgelijk en om te kotsen' wordt het een ander verhaal.
Willen jullie het hier een beetje gezellig houden en ophouden met ruziën? dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:malu3 schreef op 07 november 2015 @ 16:23:

[...]

Dat komt goed uit. Ik ben het gelukkig ook NOOIT met jou eens.
LOEP ME MAAR aub.
Jullie weten precies waar ik op doel het zijn feiten! Het valt ook op dat er continu gereld wordt.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:27:

[...]

Hoe kan ik jou onder de negeer hebben! Dacht dat je me nog wel kende Niet huilen Peacy . Ik zat een beetje te badineren, meer niet.
quote:ModeratorViva schreef op 07 november 2015 @ 16:30:

Willen jullie het hier een beetje gezellig houden en ophouden met ruziën? dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWelke jullie?
Tjezus, wat vals

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumHa die mod! Zijn jullie er al uit met Dadeltje?
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:29:

[...]

Zodra ik haar naam roep komt ze tevoorschijn. Hoe ze het doet weet ik niet. Maar het is wel een feit.Last van paranoia of is het een djinn
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:29:

[...]

+3-1
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:31:

[...]

Niet huilen Peacy . Ik zat een beetje te badineren, meer niet.Dan is het goed! We missen je wel! (En hopelijk weet je wie ik bedoel met we. Tis al lang geleden!)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumNapraat en gezellig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 16:30:

Jullie weten precies waar ik op doel het zijn feiten! Het valt ook op dat er continu gereld wordt.Heb je mijn vraag gezien? Wat mij betreft schrijft iedereen waar hij wil, maar ik ben echt benieuwd naar waarom je alleen maar hier schrijft. Je vindt het hier vreselijk en toch is het het enige topic waar je komt (schrijft in elk geval). Waarom kom je hier als je het zo vreselijk vindt en waarom reageer je niet op één van alle andere topics?
Tjezus, wat vals

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Moet dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven