Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 19:34
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 19:29:
[...]
Ik snap dat wel.
Dit is een discussie forum.
Daar discussieer je.
En soms loopt dat hoog op.
Heb jij ook wel eens.
je zult mij niet snel een discussie zien voeren over een bepaald onderwerp
zeker niet op actueel
iedereen doet z'n best maar.
als je tot mijn vrienden of kennissenkring behoort zou het nog kunnen, maar zelfs dan moet iedereen lekker denken wat ie denkt.
het enige wat je ermee bereikt is dat ik je meer of minder ga waarderen
totaal niet de behoefte om een discussie aan te gaan of iemand ergens van te overtuigen
[...]
Ik snap dat wel.
Dit is een discussie forum.
Daar discussieer je.
En soms loopt dat hoog op.
Heb jij ook wel eens.
zeker niet op actueel
als je tot mijn vrienden of kennissenkring behoort zou het nog kunnen, maar zelfs dan moet iedereen lekker denken wat ie denkt.
totaal niet de behoefte om een discussie aan te gaan of iemand ergens van te overtuigen
zaterdag 7 november 2015 om 19:34
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 19:31:
[...]
Omdat het zaterdag is hè?
Ik ga even vóórslapen, ken je dat nog van vroeger? Had je 's avonds een grote mensenfeest, moest je 's middags naar bed. 'Ja maar ik kan niet slapen >-D'Moeders "Al slaap je niet, dan rust je toch".
Nee, 'k ben echt een beetje duf, maar moet vanavond-nacht ca 24.00 uur? jongste ophalen, met de auto, ca 25 km verderop.
Dan kan ik beter nu knikkebollen dan straks. Precies
[...]
Omdat het zaterdag is hè?
Ik ga even vóórslapen, ken je dat nog van vroeger? Had je 's avonds een grote mensenfeest, moest je 's middags naar bed. 'Ja maar ik kan niet slapen >-D'Moeders "Al slaap je niet, dan rust je toch".
Nee, 'k ben echt een beetje duf, maar moet vanavond-nacht ca 24.00 uur? jongste ophalen, met de auto, ca 25 km verderop.
Dan kan ik beter nu knikkebollen dan straks. Precies
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 7 november 2015 om 19:43
quote:Zusenzoo schreef op 07 november 2015 @ 19:40:
Blauw bedoel ik. Of paars.
Wat is het?
Die handeling die je extra doet om te posten, met dat kleurtje.
Dat had je net niet.
Was even een heads up, maar je zag het zelf al.Mijn lettertjes zijn niet groen....ahaa. Maar die zijn zelden tot nooit groen. Ze zijn donkerblauw. Niet lichtblauw want dat is voor sommige lezers-ogen (niet laser-ogen) niet prettig.
Klopt een[ haakje was weg geschoven en toen ging de kleur niet door, maar door snel in te grijpen (dus geen slowmotionactie) is het nog goed gekomen met de kleur d.blauw.
Blauw bedoel ik. Of paars.
Wat is het?
Die handeling die je extra doet om te posten, met dat kleurtje.
Dat had je net niet.
Was even een heads up, maar je zag het zelf al.Mijn lettertjes zijn niet groen....ahaa. Maar die zijn zelden tot nooit groen. Ze zijn donkerblauw. Niet lichtblauw want dat is voor sommige lezers-ogen (niet laser-ogen) niet prettig.
Klopt een[ haakje was weg geschoven en toen ging de kleur niet door, maar door snel in te grijpen (dus geen slowmotionactie) is het nog goed gekomen met de kleur d.blauw.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 7 november 2015 om 19:48
quote:Morrigan- schreef op 07 november 2015 @ 19:34:
[...]
zeker niet op actueel
Nee.
Ok.
Nou, ik hoef ook niemand te overtuigen. Maar ik ben hier wel ook voor de discussies.
Anders zie ik het nut van forummen niet in.
Dan kan ik ook wel in mijn eentje gaan scrapbooken.
[...]
zeker niet op actueel
Nee.
Ok.
Nou, ik hoef ook niemand te overtuigen. Maar ik ben hier wel ook voor de discussies.
Dan kan ik ook wel in mijn eentje gaan scrapbooken.
zaterdag 7 november 2015 om 19:49
Ik neem nog maar een drankje alvorens ik weer iemand onder de negeerknop zet.
Bizar, nooit gedaan zolang die functie er is en nu heb ik reeds 5 onder. Vandaag 2 erbij. Kom hier voor mijn lol en niet om me te ergeren door al die idioterie, dan maar die knop.
Wat een mafklappers de laatste tijd hier. Zoals BGB zou zeggen: het is weer eens bevolkt met gekkies.
Bizar, nooit gedaan zolang die functie er is en nu heb ik reeds 5 onder. Vandaag 2 erbij. Kom hier voor mijn lol en niet om me te ergeren door al die idioterie, dan maar die knop.
Wat een mafklappers de laatste tijd hier. Zoals BGB zou zeggen: het is weer eens bevolkt met gekkies.
zaterdag 7 november 2015 om 19:51
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 19:49:
Wat een mafklappers de laatste tijd hier. Zoals BGB zou zeggen: het is weer eens bevolkt met gekkies.1....2....3...check.(test of ik onder de negeerknop zit)
Halloooh, Kun je me horen?
Ik ga ook even een glaasje prik drinken. doeiiiiiiiiii
Wat een mafklappers de laatste tijd hier. Zoals BGB zou zeggen: het is weer eens bevolkt met gekkies.1....2....3...check.(test of ik onder de negeerknop zit)
Halloooh, Kun je me horen?
Ik ga ook even een glaasje prik drinken. doeiiiiiiiiii
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 7 november 2015 om 19:51
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 18:52:
Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.
Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.
Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.
En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten +1
Wat ik zo bizar vind is dat je als ouder je beeld bij moet stellen als je kind ho/he/bi is. Want geen kleinkinderen en geen schoondochter enz.
Ik vind het helemaal niet vanzelfsprekend dat mijn kind gaat trouwen en kindertjes krijgt.
Het enige wat me echt bezig houdt is de hoop dat mijn kind niet ziek blijkt te zijn en dat hij gelukkig is.
En over de inhoud van zijn seksleven hoef ik sowieso niets te weten +1
zaterdag 7 november 2015 om 19:55
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 19:48:
[...]
Nee.
Ok.
Dan kan ik ook wel in mijn eentje gaan scrapbooken.We kunnen wel samen gaan scrapbooken. Of aura lezen.
[...]
Nee.
Ok.
Dan kan ik ook wel in mijn eentje gaan scrapbooken.We kunnen wel samen gaan scrapbooken. Of aura lezen.
zaterdag 7 november 2015 om 19:59