Werk & Studie alle pijlers

Salarisindicatie

07-11-2015 20:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer nodig
anoniem_5130 wijzigde dit bericht op 01-03-2018 20:49
Reden: Privacy
94.81% gewijzigd
Kijk eens op www.intermediair.nl daar staat een salariskompas. Verder geen advies
2.400-2.700 bruto bij 36 - 38 uur of zeg ik nu iets heel raars dan wel 100-200 bruto meer dan je huidige salaris.

Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet te vergeten: reiskosten
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zat zelf te denken om in te zetten op 2750, maar wil zeker weten dat ik ze niet afschrik.
quote:viva-amber schreef op 07 november 2015 @ 20:06:

2.400-2.700 bruto bij 36 - 38 uur of zeg ik nu iets heel raars dan wel 100-200 bruto meer dan je huidige salaris.

Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.Dat vind ik best hoog ingeschat. Max. 2200 vind ik meer reëel.
Nou ik niet, zij heeft bepaalde kennis en vaardigheden, ze is meer dan type miep maar minder dan een controller.

Wat is gevoelsmatig je minimum TO?

Heb je ook aan secundaire arbeidsvoorwaarden gedacht? Zie ook mijn eerdere post.
Je bent dus eigenlijk een financieel-administratief medewerker op MBO-niveau. Dan denk ik aan 2000-2500 bruto per maand. 2700 is erg veel, en is eigenlijk een eindsalaris na 20 jaar werken.
Aan secundaire voorwaarden heb ik zeker gedacht, reiskosten vind ik sowieso een must. Verder wil ik kijken naar het aanbod mbt eindejaarsuitkering, bonusregeling, pensioen, etc. Mijn minimum is toch wel 2500 obv 40 uur.
quote:MinkeDeWit schreef op 07 november 2015 @ 20:28:

Je bent dus eigenlijk een financieel-administratief medewerker op MBO-niveau. Dan denk ik aan 2000-2500 bruto per maand. 2700 is erg veel, en is eigenlijk een eindsalaris na 20 jaar werken.Eens.
2700 eindsalaris? Ik hoop iets meer te verdienen tegen die tijd ;). Misschien komen ze met een voorstel, bedankt voor jullie input.
quote:miraan schreef op 07 november 2015 @ 21:18:

2700 eindsalaris? Ik hoop iets meer te verdienen tegen die tijd ;). Misschien komen ze met een voorstel, bedankt voor jullie input.Als je in dezelfde functie op hetzelfde niveau blijft werken houdt het op een gegeven moment op met salarisgroei. Dan zul je waarschijnlijk wel inflatiecorrectie krijgen, dus in 20 jaar komt er dan wel een paar honderd euro bij, maar dat is meer meegroeien met de maatschappij.
Ik ben zeker van plan om verder te komen door ervaring, qua salaris heb ik het best getroffen als ik het zo lees

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven