Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:Theemok1 schreef op 07 november 2015 @ 12:38:

Ik zie nog steeds dat de postings niet kloppen als je iemand loept. Dan staat er dat iemand b.v. 6 keer heeft gepost, en zijn er maar 5 te lezen als je op 'alle reacties leest'. Het valt me op dat de ontbrekende post vaak een topic opening is.Daar heb ik, paar maanden geleden, samen met een andere forummer hier wat onderzoek naar gedaan. Volgens mij had het te maken met posters die masr 1 tp hadden.
Je bent zelf een theepot
Nee, want als ik de poster van het topic loep over de geaardheid van haar zoon, staat dat ze 3 berichten heeft geplaatst, maar er zijn er maar 2 zichtbaar.
Ja, want dit is haar eerste topic, volgens mij is dat de bug. Ik ben er, op dit topic, eens mee bezig geweest en volgens mij was dat het dus
Je bent zelf een theepot
Theemok, vanaf hier ongeveer
Je bent zelf een theepot
quote:Theemok1 schreef op 07 november 2015 @ 13:07:

Nee, want als ik de poster van het topic loep over de geaardheid van haar zoon, staat dat ze 3 berichten heeft geplaatst, maar er zijn er maar 2 zichtbaar.De missende post is de OP van haar topic. Die wordt kennelijk wel geteld maar niet getoond.
.
Beste forummers,

Ik kom even kort op jullie punten terug.

Het probleem met de missende reacties op de loop pagina’s is inderdaad bekend, en ook wanneer dit voorkomt. Het staat op de lijst van de TD en er wordt aan gewerkt.

@Mary57 Dat is vervelend. Kun jij mij zodra je dit weer heb een print screen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we kijken om welke advertentie(positie) het gaat en of weer iets aan kunnen doen.

@Merano Dit is het nieuwe VIVA logo en is overal (online) doorgevoerd. Dit zal zo blijven.

@Pumo_Italiaans Als een PB is verzonden is er geen mogelijkheid om deze terug te halen/de status (gelezen of niet) in te zien.

@Rosemetijs Heb je hier consequent last van? Dat bij het plaatsen van een smiley of het aanklikken van de afbeelding optie je bericht wordt geplaatst? En wat voor device/browser gebruik je?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik heb consequent last van heen en weer schietend beeld als ik een topic open. Ik heb dat volgens mij al in het vorige topic gemeld, bijna 3000 berichten geleden.

Gaat de spreuk 'hopen is vaak het uitstellen van een teleurstelling' hier ook op?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook een vraag.

Sorry als deze al eerder is gesteld, ik kom hier niet zo vaak.

Als je je profiel (of dat van iemand anders) bekijkt, kun je ook al je eigen berichten (of dus die van iemand anders) bekijken. Ik vind dat een handige functie. Alleen kun je maar één pagina aan berichten bekijken. Dat vind ik wel weinig. Zo heb ik een paar dagen geleden gereageerd in een topic, en vandaag wilde ik nog even terugkomen op dat bericht en het even quoten. Maar dat bericht stond dus al niet meer in het lijstje, waardoor ik alsnog het topic moest gaan doorzoeken.

Mijn concrete vraag is dus: kan de lijst met berichten die je geplaatst hebt langer worden gemaakt dan één pagina? Ik ben ook actief op een ander forum (tandartsenforum, voor mijn werk), en daar krijg ik mijn berichten op een rijtje tot aan het eerste bericht dat ik ooit plaatste (jaren geleden).
quote:Lotte35 schreef op 07 november 2015 @ 20:18:

Ik heb ook een vraag.

Sorry als deze al eerder is gesteld, ik kom hier niet zo vaak.

Als je je profiel (of dat van iemand anders) bekijkt, kun je ook al je eigen berichten (of dus die van iemand anders) bekijken. Ik vind dat een handige functie. Alleen kun je maar één pagina aan berichten bekijken. Dat vind ik wel weinig. Zo heb ik een paar dagen geleden gereageerd in een topic, en vandaag wilde ik nog even terugkomen op dat bericht en het even quoten. Maar dat bericht stond dus al niet meer in het lijstje, waardoor ik alsnog het topic moest gaan doorzoeken.

Mijn concrete vraag is dus: kan de lijst met berichten die je geplaatst hebt langer worden gemaakt dan één pagina? Ik ben ook actief op een ander forum (tandartsenforum, voor mijn werk), en daar krijg ik mijn berichten op een rijtje tot aan het eerste bericht dat ik ooit plaatste (jaren geleden).

Er is een knop 'volgende'

Bedoel je al je eigen berichten of die van degene die je loept? Dan maak ik ff screenshots
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 november 2015 @ 20:26:

Er is een knop 'volgende'

Bedoel je al je eigen berichten of die van degene die je loept? Dan maak ik ff screenshots

Van mezelf en van anderen.

Maar ik ZIE die 'volgende-knop' dus niet.

Ben heel benieuwd naar je screenshots.
Aks ik op jouw loepje klik zie ik

Net onder je avatar zie ik de button 'alle berichten van Lotte'. Als ik daarop klik al jouw berichten. Dat kan onoverzichtelijk zijn.

Maar als naar beneden scroll zie ik

Bij 'toon alleen' kun je nog sekecteren, eigen topics of reacties
Je bent zelf een theepot
Onderaan kun je dan nog naar andere pagina's
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 november 2015 @ 20:41:

Net onder je avatar zie ik de button 'alle berichten van Lotte'. Als ik daarop klik al jouw berichten. Dat kan onoverzichtelijk zijn.

Maar deze wil ik juist graag gebruiken, en daar kun je niet verder bladeren. Je krijgt maar één pagina met reacties.

Wel bedankt hoor, voor je duidelijke antwoord.
quote:Lotte35 schreef op 07 november 2015 @ 20:46:

[...]

Maar deze wil ik juist graag gebruiken, en daar kun je niet verder bladeren. Je krijgt maar één pagina met reacties.

Wel bedankt hoor, voor je duidelijke antwoord.

Nog een keer, misschien begrijp ik je verkeerd.

Als ik jou loep zie ik de button, onder je avatar 'alle berichten van Lotte'

Als ik daarop klik zie ik

Rechts zie ik de knop 'volgende'
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 november 2015 @ 20:53:

Rechts zie ik de knop 'volgende'

Aha!

Die knop staat er bij mij dus niet:

Tssss

Ook niet onderaan de pagina bijv?
Je bent zelf een theepot
Nee
Onhandig

Je bent zelf een theepot
Meld de mods dit ff, ze willen altijd graag weten met welk device en browser je forumt
Je bent zelf een theepot
Maar dat heb ik nu toch gedaan, in dit topic?

Of moet ik het ook nog ergens anders melden?

Bedankt voor de

Dat sterkt me wel in mijn ellende
Geen idee, soms valt de vraag weg,,bijv zoals nu omdat ik je probeerde te helpen

Mailen kan nooit kwaad lijkt me
Je bent zelf een theepot
Lotje,

Probeer het eens met een andere browser.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zit nu met de iPad in m'n knuisten, maar ook dáár is de knop afwezig

Zou het een complot zijn?
Ik denk het.

Ik zie bij jouw berichten gewoon de knop en heb ook even bij mijzelf gekeken en ook daar zie ik gewoon de knop dus ik heb meteen uitgesloten dat de knop weggelaten wordt bij het eigen berichten overzicht.

Gebruik je alleen mobiele media of ook een desktop ?
Niet geschoten is altijd mis
Alleen laptop en iPad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven