Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 11:06
quote:Enn schreef op 08 november 2015 @ 11:00:
[...]
Echt een heel gaaf spel! Het verbindt , vormt en doet het forum goed!Je mag er ook in losse letters posten en het is zo enorm gezellig als je daar binnen komt! iedereen zegt ; Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Enn. Zo leuk, er werd direct heel gezellig gereageerd en niemand negeerde wat ik schreef. Net zoals hier en op de rest van het forum! Altijd warm, goed bedoeld en gezellig! Zo ervaar ik het forum; het is een een bloemenzee met een lelietjes van Dalen odeurtje waarin wij in witte jurkjes aan, wapperende haartjes met daarin een zelf geregen kransje van madeliefjes, in een zacht zomerbriesje, op blote voetjes en hand in hand, dansen met elkaar.
Have a snickers..
[...]
Echt een heel gaaf spel! Het verbindt , vormt en doet het forum goed!Je mag er ook in losse letters posten en het is zo enorm gezellig als je daar binnen komt! iedereen zegt ; Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Enn. Zo leuk, er werd direct heel gezellig gereageerd en niemand negeerde wat ik schreef. Net zoals hier en op de rest van het forum! Altijd warm, goed bedoeld en gezellig! Zo ervaar ik het forum; het is een een bloemenzee met een lelietjes van Dalen odeurtje waarin wij in witte jurkjes aan, wapperende haartjes met daarin een zelf geregen kransje van madeliefjes, in een zacht zomerbriesje, op blote voetjes en hand in hand, dansen met elkaar.
Have a snickers..
zondag 8 november 2015 om 11:06
quote:ThunderassMan schreef op 08 november 2015 @ 11:04:
[...]
Was jij niet een schizofrene versie van mij? Las ik in het vorige deel.Oh ja, hoe zat dat nog maar weer? Kan helaas niet mijn berichten doorzoeken
[...]
Was jij niet een schizofrene versie van mij? Las ik in het vorige deel.Oh ja, hoe zat dat nog maar weer? Kan helaas niet mijn berichten doorzoeken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 8 november 2015 om 11:10
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 10:47:
Wat een stom spelletje was dát zeg.
Nou, inderdaad.
Het was vrij stom.
Ik heb ook dingen gepost dat je denkt, pffffff....
Ineens riep ik dan 'rood' of zo. Nog best moeilijk om zomaar van alles neer te plempen.
Ik heb gisteren geleerd dat ik normaal gesproken best goed nadenk voor ik iets post.
Leermomentje.
Wat een stom spelletje was dát zeg.
Nou, inderdaad.
Het was vrij stom.
Ik heb ook dingen gepost dat je denkt, pffffff....
Ineens riep ik dan 'rood' of zo. Nog best moeilijk om zomaar van alles neer te plempen.
Ik heb gisteren geleerd dat ik normaal gesproken best goed nadenk voor ik iets post.
Leermomentje.
zondag 8 november 2015 om 11:10
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 11:06:
[...]
Oh ja, hoe zat dat nog maar weer? Kan helaas niet mijn berichten doorzoeken Wij snapten er ook niets van. Ik had wel altijd het vermoeden dat er meerdere van mijn persoonlijkheden hier ronddwaalden. Ik ben blij dat er nu eentje bekend is gemaakt.
[...]
Oh ja, hoe zat dat nog maar weer? Kan helaas niet mijn berichten doorzoeken Wij snapten er ook niets van. Ik had wel altijd het vermoeden dat er meerdere van mijn persoonlijkheden hier ronddwaalden. Ik ben blij dat er nu eentje bekend is gemaakt.
zondag 8 november 2015 om 11:14
quote:Enn schreef op 08 november 2015 @ 11:09:
Afijn , ik denk nog steeds dat het topic van de homofobe moeder niet echt is.
Ik ben bang van wel. Helaas zijn er nog meer dan genoeg mensen die zo denken.
Had dit topic op een ander forum gestaan dan waren er misschien ook heel andere reacties geweest.
Afijn , ik denk nog steeds dat het topic van de homofobe moeder niet echt is.
Had dit topic op een ander forum gestaan dan waren er misschien ook heel andere reacties geweest.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 8 november 2015 om 11:16
quote:yasmijn schreef op 08 november 2015 @ 11:10:
[...]
Ik hoop het want die discussie is te achterlijk voor woorden.
Er wordt nu door iemand heel fanatiek over voordoordelen gepost maar die slaat wat mij betreft door.
Zeggen dat stereotypen niet mogen etc. is prachtig maar feit blijft dat er 'soorten' mensen bestaan. Dat maakt het voor de medemens makkelijk om archetypen te herkennen en ja, dat is nu eenmaal wat we doen, als mensen, instinctief, anderen indelen in soorten en groepen.
Er zijn 'soorten' homoseksuelen net zo goed dat er 'soorten' heteroseksuelen zijn. Er zijn ook 'soorten' forummers.
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.
[...]
Ik hoop het want die discussie is te achterlijk voor woorden.
Er wordt nu door iemand heel fanatiek over voordoordelen gepost maar die slaat wat mij betreft door.
Zeggen dat stereotypen niet mogen etc. is prachtig maar feit blijft dat er 'soorten' mensen bestaan. Dat maakt het voor de medemens makkelijk om archetypen te herkennen en ja, dat is nu eenmaal wat we doen, als mensen, instinctief, anderen indelen in soorten en groepen.
Er zijn 'soorten' homoseksuelen net zo goed dat er 'soorten' heteroseksuelen zijn. Er zijn ook 'soorten' forummers.
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.
zondag 8 november 2015 om 11:16
quote:Gatti schreef op 08 november 2015 @ 11:14:
[...]
Had dit topic op een ander forum gestaan dan waren er misschien ook heel andere reacties geweest.Ja dat kan maar zo. Misschien staat het op meerder fora?
[...]
Had dit topic op een ander forum gestaan dan waren er misschien ook heel andere reacties geweest.Ja dat kan maar zo. Misschien staat het op meerder fora?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 november 2015 om 11:19
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 11:16:
[...]
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.Het probleem is ook niet dat we die onderverdeling maken, het probleem is dat we (voor)oordelen hangen aan bepaalde groepen.
[...]
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.Het probleem is ook niet dat we die onderverdeling maken, het probleem is dat we (voor)oordelen hangen aan bepaalde groepen.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 8 november 2015 om 11:22
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 11:16:
[...]
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.Dit dus he... Dat soort mensen heeft zo een ongelooflijke plank voor hun kop.. Die hebben echt nog nooit in een spiegel gekeken
[...]
Daar kun je tegen ageren tot je een ons weegt, het zal nooit veranderen.Dit dus he... Dat soort mensen heeft zo een ongelooflijke plank voor hun kop.. Die hebben echt nog nooit in een spiegel gekeken
zondag 8 november 2015 om 11:22
quote:Solomio schreef op 08 november 2015 @ 11:19:
[...]
Het probleem is ook niet dat we die onderverdeling maken, het probleem is dat we (voor)oordelen hangen aan bepaalde groepen.Precies. Eens.
[...]
Het probleem is ook niet dat we die onderverdeling maken, het probleem is dat we (voor)oordelen hangen aan bepaalde groepen.Precies. Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.