** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Hoi! Sorry hoor, ik was eventjes druk bezig. (nu officieel ook) Ik had het over het smsen van een Nederlandse mobiel naar het buitenland, maar ook andersom. Ik had al KPN genomen voordat ik m'n LDR serieus werd, dus daar heb ik veel spijt van gehad!

Ik ben anti-appel actie! (sorry hoor, maar je kan ook gewoon een zak appels kopen bij de plaatselijke supermarkt en er elke dag een meenemen. Je hebt vrije keuze om hem dan bij AHtoGO te halen en meer te betalen per appel) Maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden hoe het is gegaan.

Wat betreft de achter de schermen deelname: ik ben zeker van plan nog langer te blijven schrijven en ik wacht dus rustig af of ik ooit vereerd word met een uitnodiging

Vriend is weer terug en het was net sinterklaas! Buiten ladingen eten (waaronder mijn favoriet nutella met estathe!!) is hij speciaal wezen shoppen voor me en ook nog cadeautjes van z'n familie. Ik heb echt even met open mond staan kijken. Wel erg leuk natuurlijk, maar ik ben vooral blij dat vriend weer terug is!

Hoe was Brokeback mountain? Hij staat al eeuwen op m'n lijstje van films die ik nog graag wil zien, maar het komt er maar niet van. Is iemand trouwens al naar die nieuwe Engelse film geweest? Over de aristocratische familie? (ik ben de naam vergeten) Die wil ik graag zien en het is een zeldzaamheid als een film in Zweden tegelijkertijd draait met een film in NL. Normaal zit er minstens 5maanden vertraging in!

Margaretha: Sinterklaas Was hij uiteindelijk nog wel blij met z'n cadeautjes? Was het trouwens een Nederlandse vriend? (zo klinkt het niet)

Er is nu trouwens een speciaal netwerk om te bellen naar het buitenland, ik ben de naam even kwijt (lekker op dreef in de ochtend). Ik heb trouwens gewoon een Zweeds nr hoor.
Denk dat ik 't smsen nog steeds niet snap. Of heb je 't over met je NL-mobiel smsen als je in 't buitenland bent?

Appels kopen op de markt is nog goedkoper dan de ah, of valt dat weer buiten de discussie? Ah-to-go is alleen handig als je op 'n tijdstip dat er verder niks meer open is nog iets moet halen, ah zal gek zijn als ze die prijzen gaan verlagen. Iedereen weet toch dat 't duurder is dan in 'n normale ah.

Brokeback Mountain is echt mooi! Zeker 'n aanrader om ooit te huren, en het is geen film die je kijkt voor je gezellig de kroeg in gaat, ik werd er iig niet blij van. Vond de sex-scene best meevallen eigenlijk, 't is niet plat gefilmd, en er is eigenlijk niks (expliciets) te zien, behalve dat 't twee mannen zijn. Die 't ook onwennig vinden.

Merel: welke andere film bedoel je? The other Boleyn sister (of girl of daughter, weet effe niet meer hoe ie heet)? Heb 'm laatst op dvd gezien en als je 't boek hebt gelezen is er geen zak aan. Boek is echt veel beter.

Oh, ben weggeweest zonder posten, schermpje staat nu al 3 uur open, waarschijnlijk is alles al weer achterhaald.
Oh nee. Ik heb een muis. Ik vraag me a of het dezelfde is die zich vorig jaar één keer heeft laten zien en daarna nooit meer. Misschien is het een jaarlijks bezoekje. Ik hoop het. Heb geen tijd voor muizenbestrijding.

Jooles, echt superschattig dat je zo reageerde op het niet bestaan van Sinterklaas. Mijn zus reageerde ook heel verdrietig. Ik was meer het soort kind dat met steeds kritischere vragen komt, zodat het uiteindelijk moeilijk werd om het vol te houden.

Merel, waarom protesteren tegen de AH-to-go? Waarom richten ze hun idealisme niet op iets nuttigs. Ik ga toch ook niets protesteren tegen het feit dat ik geen Chanel kan betalen? Of dat ik niet in het Hilton hotel kan slapen? Ik vind AH-to-go best nuttig (en tegen één uur 's nachts best gezellig).

Goed, eerst even kijken of meneer de muis er nog is. Ik heb nu de hele tijd het gevoel dat er elk moment iets mijn broekspijp in kan schieten.

Oh ik wil dat nummer om te gratis bellen ook wel!
Gratis bellen kan via voipcheap en cheapvoip, daar moet je registreren, iets downloaden en dan krijg je 'n tijd (ik geloof een uur ofzo) gratis om uit te proberen. Is niet onbeperkt gratis.

Muis?! Handig, vlak voor de vakantie. Hopelijk is ie alleen en niet bezig 'n nestje aan 't maken.
Thanks Isiss, dat stelt me gerust.

Ik heb net ook nog in de regen modder uit het gootje langs mijn balkon geschept. Ik ga echt met een heel gerust gevoel weg zo.

Het gekke is trouwens dat ik sinds ik in de huis woon heel af en toe een muis tegenkom, maar dan weer tijden niet. Ook nog nooit muizenkeutels gevonden of iets aangegeten. Bijzonder toch?
Dat is wel apart ja, meestal maken ze d'r wel 'n zooitje van en zijn ze ook zeer hardnekkig. Misschien is deze van de buren en gaat ie zo af en toe 'ns verder kijken.
Of een verwende muis. Misschien heb ik niet genoeg eten in huis.
Haha, wie weet, Fille! Maar als je verder geen duidelijke muizen-dingen in huis tegenkomt, zal het tijdens je vakantie wel goed komen.

Ik wens je iig héél veel plezier op vakantie!!!!
Fieje: veel plezier!!
Oja, Fille: heel veel plezier!
Hoera, m'n internet doet het weer! Fille: heel veel plezier op vakantie! Hopelijk is je muis weer vertrokken zodra je terugkomt. En anders is het een leuk huisdier En als hij geen eten vindt is hij zo weg (heb je een broodrooster? ivm met kruimels?)

Ik ben een groot liefhebber van AH to Go en ik weet dat ik dan meer betaal. Daarom weiger ik ook aan hun appelactie mee te werken. Maar ja, zij gaan voor de kunst :S Geen idee wat ze daarmee bedoelen, maar ze moeten zelf weten wat ze met hun tijd doen.

Ik bedoelde trouwens met een NL mobiel vanuit Nederland smsen naar het Zweden. Heeft me een vermogen gekost!
zo het valt nog mee....hele week geen tijd gehad om te schrijven, maar gelukkig valt het nu nog bij te lezen

Bij mij gaat het ook om vanuit Nederland naar een buitenlands nummer te smsen. Gelukkig betaal ik maar 23 cent voor sms en 50 cent voor mms. (mms kan sowieso niet naar Afrika)

Driffa: haha ja 100 smsjes was wel heel erg..we doen het nu ook wat rustiger aan, maar tja soms he....blijft lastig zo'n LDR..helaas moet ik nu weer lange tijd wachten om maar iets van 'm te horen....zucht... kleine kans op volgende week of anders over 2 weken....in het ergste geval pas begin november!!!

Margaretha 2: ik werk voor de Nederlandse overheid. Tja ambtenaren zijn ook niet altijd vrij. Al geloof ik dat ik deze kerst wel vrij ben...maar ja dan heb je natuurlijk altijd nog oud&nieuw...

Wat betreft AH2Go, bij een tankstation zijn de producten toch ook duurder dan in de supermarkt. Ik snap de ophef niet....niemand verplicht je om daar iets te kopen.....
Dank! Daaag!

voor een ieder!
internetcalls heet het Nemo :-)
Fille veel plezier. Wel te laat, maar ja. Alsnog

Ik vlieg morgen naar Holanda!!!!! Heb er zo´n zin in! Het is al zo lang geleden, en hoe dichterbij het komt, hoe meer ik toch besef dat Nederland helemaal zo gek niet is, haha. Niet dat ik nu opeens voor altijd terug wil, maar zo even twee weken is wel heel erg leuk!!! Net koffer ingepakt, bijna helemaal leeg, want er moet ruimte blijven om allerlei lekkere dingen uit Nederland mee te nemen, haha.

Om in de geest van het topic te blijven, ik ben naar de kapper geweest. Helaas niet zoals ik wilde, maar ze begrijpen me wel vaker niet. Of doen vaak net alsof. Wel stuk van niet meer dan 5 cm eraf begrijpen ze niet vraag ik me dan toch af? Of net met eten halen, tamales ZONDER bonen. Kom ik thuis, is het met bonen. Grrrr. Zo slecht spreek ik ook geen spaans. Net laatst taaltest gedaan, en niveau is ´profesional´. Die moeten ze toch wel een beetje snappen wat ik wil??

Verder niet veel te vertellen. Vandaag heerlijk de hele dag, nou ja, 5 uur, bij migratie gezeten om mijn toestemming om het land uit te gaan te krijgen. Wat een gezeik. Het is toch ook eigenlijk achterlijk dat je niet zomaar weg mag? Gister had ik er al een paar uur gezeten. Toen ik eindelijk aan de beurt was vond die trut dat ik zelf mijn papieren niet mocht regelen aangezien ik buitenlands was. Ja duh, als ik Mexicaan was had ik die hele papieren niet nodig. Maar ja, vandaag dus weer. En nu kon het allemaal wel gelukkig. Waar het uiteindelijk op neer komt, het duurt lang, kost veel geld, maar ik mag dan toch eindelijk het land uit.
zo! Op deze manier is het allemaal wel weer bij te houden, gelukkig

RP: heel veel plezier!! En fille natuurlijk ook, maar volgens mij had ik dat al gezegd.

Verder niks nieuws.
Nu wordt het wel weer erg rustig hier

Ik zit om mijn werk. Ik vind zaterdag werken wel lekker, rustig, heen zeurende collegas. En extra betaald.

Bovendien hoef ik dan nu ook geen behang van de muren te krabben bij vriend thuis.
Haha ideaal Es!

Ik ga zometeen krullen proberen te maken bij mezelf. Ik heb supersteil haar, en krullen blijven niet altijd zitten dus ik weet niet of het lukt. Mijn halve familie heeft krullen, maar mijn haar Wil Niet (maar hey, mijn nichtjes gingen er vroeger met de strijkbout overheen om net zulk haar als ik te krijgen).

In de AK ga ik een leuke spontane en naturelle foto plaatsen die ik heb gekregen van mijn ouders.
Marg, heb je je haar wel eens laten meten bij de kappert? Ik heb "ecliptisch" haar (of zoiets) en dan blijft geen ene krul zitten. Denkt nu aan de mooie krullen die Nemo ooit eens had gezet. Jeemig, dat vond ik mooi, maar helaas.

Fieje......je bent er zeker al? Have fun!

En nu slapen, morgen feest voor dochter familie enzo mensen waar je niet onderuit komt Maar zal best gezellig worden. Dochter wil ook morgen haar kadootje al terwijl ze toch echt pas woensdag voor 't eggie jarig is. Zit nog in dilemma. Morgen/woensdag/morgen/woensdag.....ik denk dat het morgen gaat worden, kan ze showen.
Wat betekend AK?!?!? hahahah

Is het gelukt met de krullen Marg?!? hahahah gek he als ik je naam lees, denk ik juist dat je krullen hebt. En je plaatje hahahah. Wat een vooroordelen....

Rianne: vanaf waar vleig je naar Hollanda? Ben ik ff kwijt...

Hier ook weinig nieuws, lieffie heeft gisteren een kast in elkaar gezet...hmmm duurde wel ff...maar hij staat!!!

Deedee: zo lang elkaar niet horen is niet leuk nee, 2 weken....zou ik nu niet meer aan kunnen denken. Me and my shadow zien elkaar elke dag hahah. Wanneer zien jullie elkaar weer?!

de rest...... halllloooooo
Nou heb weinig toe te voegen aan het 'topic'. Ben wel blij dat ik zeer binnenkort weer voor even naar de vertrek. Dat weer hier in Nederland!!!

Dan het plezier maar binnen opzoeken. Morgen lekker naar de Sauna, heerlijk zo'n dagje ontspannen!!!

Driffa: 2 weken vind ik nog wel te doen. (ligt er ook wel aan waar je je op in stelt) Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik pas in november weer wat van 'm hoor. Dan is het altijd weer een hele leuke verassing als ik eerder iets hoor! Zou liever natuurlijk veel vaker contact hebben. Maar dat wisten we toen we hier aan begonnen. Het is natuurlijk niet altijd even leuk en makkelijk, maar ja voolopig is het de enige manier, helaas.

Maar gelukkig nog slechts 49 dagen en dan zien we welkaar weer!!!
Wat is het koud!!!!!!!!!!!!!!!
&#$&%^%^ beter geen contact dan wel

Sorry moet het even kwijt!!!!!

Krijg net te horen dat z'n vader net is overleden......baal nu echt zo dat ik hier zit.....damn......was is afstand nu klote zeg!!!

Het lijkt wel of alles ons tegen zit!!

Och......
Geen bijzonderheden
Ik zal morgen weer iets langer schrijven maar Deedee Wat voelt het dan opeens ver weg. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven