Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik krijg steeds deze melding (en velen met mij)

SORRY, ER IS WAT VERKEERD GEGAAN.

Kunnen we je blij maken met een andere pagina?

Kies uit een van de onderstaande topics, of neem een kijkje op de startpagina.

Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: topic::new_message::double_post.
Die melding komt steeds vaker.
Lotte, ik zie in de screenprints dat jij in "zoeken" zit en Suuz in "alle berichten van Lotte" . Ofwel het lijkt er op dat jij op een andere manier bij je eigen berichten bent gekomen dan Suuz.

Als je het niet via je eigen profiel doet maar gewoon een willekeurig bericht van jezelf in het forum pakt, en dan via het oogje (bekijk profiel) en dan "alle berichten van" lukt het dan nog niet?
Ik doe het juist via het 'oogje', rastan.

Snap hier echt niets van.

Ik zal er vandaag eens een mail naar de mods aan wagen.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 01:18:

Ik krijg steeds deze melding (en velen met mij)

SORRY, ER IS WAT VERKEERD GEGAAN.

Kunnen we je blij maken met een andere pagina?

Kies uit een van de onderstaande topics, of neem een kijkje op de startpagina.

Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: topic::new_message::double_post.Volgens mij gebeurt dit als je een reactie plaatst, maar twee keer op 'plaats je reactie' klikt.
quote:mary57 schreef op 07 november 2015 @ 12:26:

Ik werk met de iPad (Safari). De reclame van Celeb & Music News blijft steeds opnieuw laden en daardoor is het bijna onmogelijk iets te typen in het reactieveld. De letters stotteren en blijven haperen. Vreselijk irritant. Kunnen jullie hier iets aan doen aub?Halloooo, reageert er nog iemand???
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 08:29:

[...]

Volgens mij gebeurt dit als je een reactie plaatst, maar twee keer op 'plaats je reactie' klikt.+1
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 08:28:

Ik doe het juist via het 'oogje', rastan.

Snap hier echt niets van.

Ik zal er vandaag eens een mail naar de mods aan wagen.Ik gebruik ook de iPad, safari, maakt dat nog iets uit?
Je bent zelf een theepot
Deze smiley staat er twee keer in:

en

met de namen smack en ko
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 09:49:

Ik gebruik ook de iPad, safari, maakt dat nog iets uit?

Ik ben opgetogen!

Ik heb wat zitten rommelen in mijn instellingen en DE KNOP STAAT ER OPEENS!

Vraag me alleen niet wat ik dan precies gedaan heb, want dat zou ik dus echt niet meer weten

Of hebben de mods misschien iets gedaan?

Maakt ook niet uit, ik heb m'n felbegeerde knop

Bedankt voor jullie hulp!
Heel goed
Je bent zelf een theepot
Als ik op forum start druk (mobiel, de streepjes linksboven) opent zich steeds een schermvullende advertentie van sns bank.

Edit: Nu niet meer.
.
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 08:29:

[...]

Volgens mij gebeurt dit als je een reactie plaatst, maar twee keer op 'plaats je reactie' klikt.De reactie is dan iig niet geplaatst.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 13:09:

De reactie is dan iig niet geplaatst.Volgens mij wel.
Ik wilde het uitproberen, maar daar ging dus even iets grondig mis.

Maar mijn eerste reactie staat er dus wel.
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 13:12:

[...]

Volgens mij wel.Nope. Bij mij werd de reactie ook niet geplaatst. Ik kon wel terug naar de vorige pagina en dan stond mijn tekst er nog.
Life is short. Eat dessert first.
Nog een keer proberen dan.
Oh, nu klikte ik twee keer, en ging het gewoon goed.

Nou ja, misschien lukt het soms wel, soms niet.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 13:09:

[...]

De reactie is dan iig niet geplaatst.

Gebeurt mij de laatste tijd ook steeds vaker, op een ipad lukt het nauwelijks om per ongelijk 2x op 'plaats bericht' te klikken, dat is zejer niet het probleem.

Meestal is het bericht idd al geplaatst, soms niet
Je bent zelf een theepot
Beste forummers,

We willen het bugtopic zoveel mogelijk vrij houden van discussie zodat het voor ons overzichtelijk blijft om de problemen die er met het forum zijn te vinden.

Op het gebied van technische vragen kan alleen de Community Manager antwoorden geven. Die heeft gisteren al een reactie achtergelaten die hieronder nog even is te lezen omdat ie eerder een beetje ondergesneeuwd werd.

quote:CommunityManagerViva schreef op 07 november 2015 @ 17:42:

Beste forummers,

Ik kom even kort op jullie punten terug.

Het probleem met de missende reacties op de loop pagina’s is inderdaad bekend, en ook wanneer dit voorkomt. Het staat op de lijst van de TD en er wordt aan gewerkt.

@Mary57 Dat is vervelend. Kun jij mij zodra je dit weer heb een print screen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we kijken om welke advertentie(positie) het gaat en of weer iets aan kunnen doen.

@Merano Dit is het nieuwe VIVA logo en is overal (online) doorgevoerd. Dit zal zo blijven.

@Pumo_Italiaans Als een PB is verzonden is er geen mogelijkheid om deze terug te halen/de status (gelezen of niet) in te zien.

@Rosemetijs Heb je hier consequent last van? Dat bij het plaatsen van een smiley of het aanklikken van de afbeelding optie je bericht wordt geplaatst? En wat voor device/browser gebruik je?

Groet,

Sanne

CM VIVA

De Community Manager gaat begin volgende week kijken naar de verdere bugs en klachten die jullie hier achterlaten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 13:12:

[...]

Volgens mij wel.Uhm, zeker weten van niet.
Ik heb jullie een screenshot gestuurd van de reclame die maar blijft laden.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 14:02:

Meestal is het bericht idd al geplaatst, soms niet

Dit is ook mijn ervaring.

Ik had pas ook de foutmelding, na twee keer klikken.

Ik baalde enorm, want ik had net een hele lap tekst getypt.

Zwaar geïrriteerd wilde ik daar dus opnieuw aan gaan beginnen, toen ik zag dat mijn reactie, ondanks de foutmelding, wel degelijk geplaatst was.
quote:Lotte35 schreef op 07 november 2015 @ 21:27:

Nee

Halleluja!!!!!!!!! Eindelijk iemand die 'de knop' ook niet heeft. Ik ben er een hele tijd mee bezig geweest op dit topic maar moet een printscreen sturen en dat kan dus niet ( virus, don't ask).

Kun jij een printscreen sturen zodat er eindelijk door de TD naar gekeken kan worden? Ik baal er ook zo van dat ik niet bij mijn eerdere berichten kan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lotte35 schreef op 08 november 2015 @ 10:45:

[...]

Ik ben opgetogen!

Ik heb wat zitten rommelen in mijn instellingen en DE KNOP STAAT ER OPEENS!

Vraag me alleen niet wat ik dan precies gedaan heb, want dat zou ik dus echt niet meer weten

Of hebben de mods misschien iets gedaan?

Maakt ook niet uit, ik heb m'n felbegeerde knop

Bedankt voor jullie hulp!

Hoe???? Please probeer het je te herinneren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven