bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
quote:winters schreef op 09 november 2015 @ 09:57:

Mijn man heeft een keer gebiljart tegen een BN-er. Helaas had hij verloren. Toen vroeg de BN-er. En? Hoe voelt het om van een BN-er te verliezen? En toen vroeg mijn man heel droog. Wie ben jij dan? Ben je van tv Gelderland??
Ik reageerde ongeveer net zoals die smiley toen hij me dat vertelde

Oh, en ik heb Giel Beelen 2 x aan de telefoon gehad. Maar dat was omdat mijn kinderen met hun verjaardag allebei een keer begin de dag met een dansje mochten zingen.

Telt dat ook?
quote:winters schreef op 09 november 2015 @ 09:57:

Mijn man heeft een keer gebiljart tegen een BN-er. Helaas had hij verloren. Toen vroeg de BN-er. En? Hoe voelt het om van een BN-er te verliezen? En toen vroeg mijn man heel droog. Wie ben jij dan? Ben je van tv Gelderland??Ha ha ha ha! Maar vertel, wie was het het wél?
Robert ten brink, omdat ik daar vaak thuis kwam omdat ik vriendinnetjes was met een van zijn dochters.

Vind hem een lieve man.

Verder uhmm met Ali B een keer aan een tafeltje gezeten maar vond hem in het echt een beetje een rare snuiter.
.
.
quote:Noah_ schreef op 09 november 2015 @ 11:00:

[...]

Ik heb haar ooit geïnterviewd. Inderdaad een hele lieve vrouw. Rikkert van Elly vond ik daarentegen wat streng en stug.
Ik heb voor mijn werk best weleens met BN'ers te maken gehad (oa Arjan Ederveen, Roel van Velzen, Martin van Waardenberg, Tatjana Simic, Katja Herbers), allemaal vriendelijke mensen, maar de allerleukste was Pieter van Vollenhoven. Wat een sympathieke, hartelijke en grappige man is dat!
't Is al met al een heel gedoe
Deze schieten me nu even te binnen:

- ben voorgesteld aan en heb gepraat met Youp van 't Hek en zijn vrouw

- ben voorgesteld aan en heb gekletst met Theo Maassen, die mij een lekker ding vond :-)

- gekletst met Peter vd Vorst

- cursus gedaan met andere cursist Isa Hoes

- gegeten met Ronald-Jan Heijn

- gemaild met Wim de Bie

Verder verschillende keren op straat tegengekomen: Arie Boomsma, Chris Zegers, Ernst Jansz
Genoeg in Amsterdam zijn ze net los lopend wild

-Daan Schuurmans(arrogante vent)

-Wijlen Frans Molenaar(ook geen leuke vent)

-Martijn Krabbe

-Chantal Janzen

_Katja Schuurman

-Hans Teeuwen

- Lange Frans

-Thijs Romer

-Georgina Verbaan met dochtertje (leuk meisje)

-Cas Jansen en vrouw

-Prinses Marilene

-Prinses Laurentien heb ik ooit ontmoet tijdens een event

-Veronica Hoogdalen

-Rosanna Lima (ook een trut)

ook tijdens een concert van Beyonce liepen Doutzen & Sunnery langs al die meisje meteen: Doutzen,Doutzen!!! heb er ook niks mee zijn ze gaan gewoon naar de wc en eten thuis met mes en vork
quote:Beeldig schreef op 09 november 2015 @ 00:51:

[...]

Bram Moszkowicz deed dat omgekeerd, de keren dat ik 'm op straat tegen kwam. Ik kijk mensen aan op straat, waarop hij mij groette. En ik natuurlijk beleefd terug groette. Terwijl ik niet de BN-er ben dus.

ja die kwam ik ook een keer tegen in de zaak, haha heel geprek best een grappige man
quote:Taralina schreef op 09 november 2015 @ 11:56:

Deze schieten me nu even te binnen:

- ben voorgesteld aan en heb gepraat met Youp van 't Hek en zijn vrouw

- ben voorgesteld aan en heb gekletst met Theo Maassen, die mij een lekker ding vond :-)

- gekletst met Peter vd Vorst

- cursus gedaan met andere cursist Isa Hoes

- gegeten met Ronald-Jan Heijn

- gemaild met Wim de Bie

Verder verschillende keren op straat tegengekomen: Arie Boomsma, Chris Zegers, Ernst JanszIs Peter leuk in het echt? Niet dat je dat kunt laten afhangen van één gesprek, maar goed.
Ondanks het wat moeizame begin is dit topic toch goed op gang gekomen. Leuk om de reacties te lezen!

Rest mij nog een vraag:

Wie zou je zomaar op straat tegen willen komen/een gesprek mee willen beginnen?

Hoeft niet zozeer een bn'er te zijn, mag ook van buitenaf.

Ik zou wel eens een 'oprecht' gesprek willen aangaan met Obama of Poetin.

Puur omdat ik benieuwd ben of het beeld enigszins overkomt met wat de media ons vertelt en wat hun plannen (als ze die hebben) daadwerkelijk zijn. Daarnaast zou ik het niet verkeerd vinden om Ian Somerhalder of Bradley Cooper tegen het lijf te lopen.
quote:Aubree schreef op 09 november 2015 @ 12:40:

Ondanks het wat moeizame begin is dit topic toch goed op gang gekomen. Leuk om de reacties te lezen!

Rest mij nog een vraag:

Wie zou je zomaar op straat tegen willen komen/een gesprek mee willen beginnen?

Hoeft niet zozeer een bn'er te zijn, mag ook van buitenaf.

Ik zou wel eens een 'oprecht' gesprek willen aangaan met Obama of Poetin.

Puur omdat ik benieuwd ben of het beeld enigszins overkomt met wat de media ons vertelt en wat hun plannen (als ze die hebben) daadwerkelijk zijn. Daarnaast zou ik het niet verkeerd vinden om Ian Somerhalder of Bradley Cooper tegen het lijf te lopen. Met Joris Linssen, dat lijkt me écht een hele leuke man!
Toen wij van de zomer terug kwamen uit Spanje zat Django Wagner(Ja ja superster ) bij ons in het vliegtuig en bij de bagageband liep ik voor hem langs en toen zei hij hallo tegen mij. Misschien dacht hij wel dat ik een bekende Nederlander was

Een andere keer zat Corrie Konings bij ons in het vliegtuig.

En Johan Cruijff en zijn vrouw zaten voor mijn vriendin en mij. Johan was op het vliegveld heel aardig tegen de schoonmakers etc ,zij liep heel snel door en ging ook niet bij de bagageband wachten maar ergens achteraf.

Theo Maassen zie ik ook wel eens in de stad.

En via mijn werk Astrid Joosten ontmoet maar ook Peter Buwalda net toen Bonita avenue uit was. Beiden heel aardig.

Oh en Johan Vlemmix niet te vergeten,die heb ik al een aantal keer ontmoet met carnaval en in een kroeg waar hij optrad. Wat wij daar deden op dat moment vraag ik me eigenlijk af
quote:theamuts schreef op 09 november 2015 @ 12:50:

[...]

Met Joris Linssen, dat lijkt me écht een hele leuke man!Lijkt mij ook een leuke man! Iemand die zo heerlijk kan luisteren en vragen kunt stellen als je even je hart moet luchten.
quote:Aubree schreef op 09 november 2015 @ 12:25:

[...]

Is Peter leuk in het echt? Niet dat je dat kunt laten afhangen van één gesprek, maar goed. Ja ik vond hem wel sympathiek.
Nou, Mwa moet ons laten weten dat ze niks heeft met BN'ers, maar moet er vervolgens wel even ingooien dat ze er seks mee heeft. Goed gedaan joh!

Jan Mulder kwam eens op mijn werk langs, Dennis Storm van BNN in de stad gezien en Sander Lantinga bij een meeting van BNN-leden. Er zijn er meer, maar ze zijn me ontgaan. Zo interessant vond ik ze blijkbaar niet
Jack Wouterse bij een concert van Eels .

Richard Groenedijk eerst naar zijn show geweest daarna nog even gepraat ,zoon kent hem vandaar hem nog dvd tjes van hem gehad natuurlijk met handtekening .

Corry van Gorp regelmatig bij ons in het winkelcentrum.

Jandino Asporaat woonde in de buurt is echt heel aardig en grappig en is met dochter op de foto gegaan

.
Ik heb heel lang geleden wel eens een praatje gemaakt met Ilse de Lange. Die was toen bepaald nog geen BN-er, maar een jong beginnend country-zangeresje die her en der in voorprogramma's stond. Ik was al wel fan van haar, haha. Bij een klein concertje hier in de buurt stond ze ook in het voorprogramma en later in de pauze stond ze gewoon in de zaal te kletsen met de bezoekers.
..
Heh, ik hoorde juist dat Jandino in het echt helemaal niet leuk blijkt te zijn.
Angela Schijf en haar man Tom van Landuyt ooit eens tegengekomen in een zwembad. Mijn zoon heeft toen een tijd met hun oudste dochter gespeeld.

Geert Hoes ook ooit in een zwembad gezien.

Herman Finkers heeft heel lang geleden eens aan mijn zus en mij gevraagd waar het theater was waar hij die avond moest optreden.

John de Wolf, zijn vader lag bij ons in het zkh. Leuke vent, die vader.

Carlo Boszhardt kwam ooit eens voor telekids bij ons in de straat. Dat kreeg ik achteraf van mijn vader te horen

Alan Parsons (old and wise) moest ooit eens optreden in Utrecht. Ik liep daar 's middags al een beetje rond en kwam hem tegen op een smal trappetje. Hij is nogal 'breed' en kon er nauwelijks langs.

Afgelopen zomer zat ik bij een presentator van studio sport in het vliegtuig. Mijn moeder bracht ons naar het vliegveld 'oh kijk dat is die en die, van studio sport'. Oh nou leuk. Ik wist wie het was (al ben ik nu zijn naam kwijt) maar was er niet bepaald van onder de indruk.

Ik was wel onder de indruk van mijn ontmoetingen met de mannen van Crowded House (don't dream it's over etc.) maar dat kan je geen toevallige ontmoetingen noemen als je bij de artiesteningang rondhangt.
Toen ik nog op Bonaire waren, kwamen we wel eens bn-ers tegen. Nou ja, meestal was de conversatie als volgt (meestal als we uit eten of zo waren):

Vriend: Is dat niet die-en-die?

Ik: Wie?

Vriend: Je weet wel, van dat-en-dat?

Ik: Oh, nooit van gehoord.

Het waren meestal politici en een enkele tv-verslaggever. Het eiland is denk ik lekker rustig voor ze.

Ik ben echt een kneus op dit gebied. Als we naar een film kijken, moet ik ook negen van de 10 keer vragen wie de hoofdrol speelt. Maar daarentegen kan ik vaak van bijfiguren wel vaak plaatsen en waar zo nog meer in gespeeld hebben.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vond Jandino echt heel aardig ,ging boodschappen doen en reageerde heel lief toen m'n dochter heel verlegen vroeg of ze met hem op de foto mocht .

Bij de winkel stonde ern paar jongens mensen de krant aan te smeren en daar maakte hij grappen mee dus wij vonden hem heel aardig.
Ik kom uit het oosten, hier zie je bijna nooit iemand, hooguit Marga Bult of Thomas Berg en die laatste vindt zichzelf errug belangrijk. Twee keer voorgekomen dat we bij een winkel voor hem in de rij stonden en beide keren flipte meneer de pan uit, omdat we hem niet voor lieten gaan. We wisten toch zeker wel wie hij was?!

In de loop der jaren (ben 30 ) een aantal bekende mensen gezien, wat mij vooral opvalt, is dat de meesten zo klein zijn.
quote:dolfje schreef op 09 november 2015 @ 12:51:

Toen wij van de zomer terug kwamen uit Spanje zat Django Wagner(Ja ja superster ) bij ons in het vliegtuig en bij de bagageband liep ik voor hem langs en toen zei hij hallo tegen mij. Misschien dacht hij wel dat ik een bekende Nederlander was

Een andere keer zat Corrie Konings bij ons in het vliegtuig.

En Johan Cruijff en zijn vrouw zaten voor mijn vriendin en mij. Johan was op het vliegveld heel aardig tegen de schoonmakers etc ,zij liep heel snel door en ging ook niet bij de bagageband wachten maar ergens achteraf.

Theo Maassen zie ik ook wel eens in de stad.

En via mijn werk Astrid Joosten ontmoet maar ook Peter Buwalda net toen Bonita avenue uit was. Beiden heel aardig.

Oh en Johan Vlemmix niet te vergeten,die heb ik al een aantal keer ontmoet met carnaval en in een kroeg waar hij optrad. Wat wij daar deden op dat moment vraag ik me eigenlijk af Is mij ook eens overkomen; 2 meisjes die elkaar aanstootten en fluisterden dat ik 'diegene van TV was'. Geen idee wie ze bedoelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven